Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Denise_ schreef:Sammie schreef:Het is idd wel erg raar dat mensen hun tas op een lege stoel leggen. Zo raar dat vrijwel 99% van de mensen het doet.. De reden lijkt mij simpel, je hebt je tas en je spullen dichterbij je.
Gezien het hier vaak om een rug- of handtas gaat: een schoot is dichterbij dan de stoel naast je.
Ik denk dat de voornaamste reden is dat mensen zo lang mogelijk liever niet iemand naast zich hebben.
FloMax schreef:Zou ik normaal gesproken wel doen, maar je hebt tegenwoordig van die agressievelingen ertussen zitten waardoor ik het risico liever niet loop
Ik heb wel eens gezegd 'Heb je dan geen opvoeding gehad?' of iets in die trant, waarop ik gelijk kreeg 'Wat praat jij over mijn moeder' enz enz enz...
Wauw
Foaly schreef:Nee, maar het gaat er bij mij ook niet in dat als jij zichtbaar slecht ter been/oud/zwanger/ziek zwak en misselijk bent en vraagt om een plek, dat er dan niemand op staat. Dat heb ik althans nog niet meegemaakt.
Foaly schreef:Nee, maar het gaat er bij mij ook niet in dat als jij zichtbaar slecht ter been/oud/zwanger/ziek zwak en misselijk bent en vraagt om een plek, dat er dan niemand op staat. Dat heb ik althans nog niet meegemaakt.
Sammie schreef:Dat moet je dan als buschauffeur ook maar net onthouden
_Denise_ schreef:Als langzaam alle plekken bezet raken dan haal je toch vanzelf je tas van de stoel? Waarom moet dat eerst gevraagd worden.Heb je ook geen gezeur dat mensen aan jouw spullen komen.