Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 09:41

Meliaforever schreef:
Ik ben nu ook aan het kijken voor een aroma diffuser. Dat ziet er ook erg aantrekkelijk uit. :+ Iemand daar ervaring mee?

Is dat zo een elektrische verbrander?
Dat wil ik misschien ook wel voor in huis.
Waar kan je dat kopen? Ik heb geen idee namelijk.
En zijn ze duur?

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 09:43

O.a bij de duizendpoot ;)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 09:54

Cerastes schreef:
Meliaforever schreef:
Ik ben nu ook aan het kijken voor een aroma diffuser. Dat ziet er ook erg aantrekkelijk uit. :+ Iemand daar ervaring mee?

Is dat zo een elektrische verbrander?
Dat wil ik misschien ook wel voor in huis.
Waar kan je dat kopen? Ik heb geen idee namelijk.
En zijn ze duur?

Bij de blokker heb je ze. Zag een mooie voor 42 euro. Van soehnle. Kan niet heel veel ervaringen erover vinden. := Sowieso kan je bij de tuinen die oliën kopen.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:14

Als het goed is, komt vandaag het pakje van Alwiene bij mij binnen ;) En het pakje van PureSoap staat volgens track&trace ook voor vanmiddag! Wordt een pakjesdag :=

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:18

kking schreef:
Leuk doosje......ziet een ritje Action aankomen....hoe duur is het doosje?

Het doosje was 2,95 en er paste ongeveer een halve zak waxinelichtjes in, dus ik denk zo'n 35 stuks? :) verder had je ze in wit en grijs

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:20

Heeft iemand ervaring met yankee candle wild fig? Ik ben helemaal weg van rituals under a fig tree. En nu zag ik gisteren bij de big bazaar een geurkaarsje met fig geur en daar zag dat zelfde heerlijke geurtje aan :) ik denk dat ik die van yankee candle ga bestellen, hoe vaak doe je met zo'n tart?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:45

Leuk zeg, dat opbergdoosje! Ik heb van het weekend een paar weckpots meegenomen om ze in te doen, staat er nu 1 tussen op het plateautje, vind het wel gezellig.

Ik heb de Wild Fig van YC. Heb 'm alleen nog niet gebrand. In de verpakking ruikt-ie lekker.
Zelf breek ik de tart in 2 stukken, 1 vind ik teveel, meer stukken weer te weinig geur.

Is zo'n diffuser hetzelfde idee als een electrische brander?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:06

Ik heb best een aantal tarts maar ik brand eigenlijk altijd jars.
Tarts geuren bij mij niet zo veel, maar ik vermoed dat dat komt door ons mega hoge plafond.
Hopelijk is dat probleem over een week of 3 opgelost als we verhuisd zijn.

Zou zonde zijn als ik mijn tarts helemaal niet gebruik :')

Wild fig heb ik echt al zo vaak geroken, maar het is niet mijn geur.
Hij ruikt wel prima en volgens mij ook wel goed naar vijg.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:47

Dat doosje is super leuk die wil ik ook voor mijn waxinelichtjes!!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 12:08

Cerastes schreef:
Ik zag ook staan dat het zo lang kan duren...ff afwachten maar.

Ik zal er goed opletten, maar voer het adres gewoon bij de gps in...komt vast wel goed!

De Javastraat is nu afgesloten, dus je moet de straat ervoor zien te parkeren en dan kun je er heen lopen :j

Ik weet dat want ik kom er veel te vaak :')

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:43

Oh nou mn zusje komt uit denhaag dus ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt.
Weet niet eens zeker of het lukt om te gaan.
Maar ik hou je tip zeker in mn hoofd!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:22

Kijk eens wat de postbode net kwam brengen :D

Afbeelding

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:25

Waxmeltpartyyyy!!! *\%/*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:26

En in de vaas, weet nog niet of ik het zo laat maar voor nu even prima. Afbeelding

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:54

Wauw wat een leuk pakketje!
Nou word ik stiekem toch benieuwd naar die Jack Frost, volgens mi zijn de meningen daarover namelijk nogal verdeeld...

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 13:56

Ik zou dan altijd net de onderste willen :')

Ik heb eerder bakken gehad van Xenos, eigenlijk net als die een pagina hiervoor staan van de Action.

Mijn nieuwe aankopen, echt zo blij mee <3
Afbeelding

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 13:57

EllaBellaah schreef:
Wauw wat een leuk pakketje!
Nou word ik stiekem toch benieuwd naar die Jack Frost, volgens mi zijn de meningen daarover namelijk nogal verdeeld...

Die vind ik vies.
Pepermunt met vanille ofzo? Ik vind de Vanilla & Mint fudge van PS ook zo ontzettend smerig.
Ik vind pepermunt alleen puur lekker ruiken of gecombineerd met iets groens.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:10

Ben ik de enige die de melts van yankee candle niet lekker vind?
In het verleden hadden ze in Amerika bij bath and bodyworks ook waxmelts. Die waren ook zo lekker, maar nu helaas niet meer te krijgen.
Binnenkort weer de feestdagen en ik heb nog wat cadeautjes nodig. Denk dat ik dan maar weer een bestelling bij waxmeltsenzo ga doen.. :)

Ow ik vind de jack frost juist weer heerlijk. Gelukkig verschillen de smaken :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:17

Ik ben juist gek op mijn Jack Frost en ben ook heel benieuwd naar de variant van PS. Die zijn helaas nog niet binnen. Ik hoop morgen dan maar.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:19

Ik vind hem zelf wel lekker en dat terwijl ik de meeste pepermunt geuren niet zo lekker vind. Maar als je niet van pepermunt houd dan is de Jack Frost niets.
Ik vind hem lekker omdat hij iets schoons heeft dus niet voor comfortabel op de bank maar om mijn huis fris te laten ruiken.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:24

Wow, gelijk vaas vol :D.
Wat is het verschil tussen die grote en kleine cupjes? Ik dacht dat ik alleen kleintjes had gezien op hun site.

Leuk Lusitano! Maar Bundle Up.. Bah bah bah _O- _O-. Ik vond m zoooo stinken in de verpakking!

Ik vind een vleug munt echt heel erg lekker, maar niet overheersend. Zoals Candy Cane Lane, jamm <3

Is Jack Frost munt met vanille? Ik ben niet zo heel gek op vanille, maarvde combi klinkt wel het proberen waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:28

Ik vind Bundle up bijna geen geur afgeven...
Heb hem zelf in votives, maar de jar rook ook bijna niet toen ik mijn neus er in stak :')

Ik heb mijn tarts in een doos, mijn jars in een la en her en der nog wat verspreid en mijn branders, baby jars, aanstekers, doosje scent chips en nog wat losse flodders in 2 kleine doosjes.
Als ik straks verhuisd ben wil ik een mooie plek zoeken waar ik alles bij elkaar kan hebben.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 14:30

Yv_ schreef:
Wow, gelijk vaas vol :D.
Wat is het verschil tussen die grote en kleine cupjes? Ik dacht dat ik alleen kleintjes had gezien op hun site.

Leuk Lusitano! Maar Bundle Up.. Bah bah bah _O- _O-. Ik vond m zoooo stinken in de verpakking!

Ik vind een vleug munt echt heel erg lekker, maar niet overheersend. Zoals Candy Cane Lane, jamm <3

Is Jack Frost munt met vanille? Ik ben niet zo heel gek op vanille, maarvde combi klinkt wel het proberen waard.

Candy Cane Lane vind ik dan weer heerlijk! Ik denk dat de combinatie vanille te zoet is ofzo? Warm zoet. Geen idee :))

Bundle Up leek me verschrikkelijk smerig maar het ruikt heerlijk schoon. Het is geen luchtje dat ik nog een keer ga kopen, zo bijzonder is het niet. Maar net als Fluffy Towels wel zo'n fris schoon luchtje. Ik heb het nog niet in de brander gehad hoor.

Ik ben echt gek op Yankee Candle, hun geuren zijn zo ontzettend lekker en bijzonder.
Ik kan zo van hun luchten genieten. Eerst wat cupjes opmaken, dan pas mag ik weer aan de YC.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:31

Ik hou ook niet van vanille en ook niet van Pepermunt maar dit samen is ok.
Het was ook een B&bw geurtje ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:37

Echt Anc? Ik dacht dat ik Apple & Pine Needle te pakken had (ook groen :') ) dus dook er vol in met mijn neus.. Bah, bah, bah. Ik vond 'm zó stinken en ook vreselijk sterk! Was helemaal teleurgesteld, totdat ik op de verpakking keek. Snel maar naar een andere groene gezocht _O-.

Candy Cane Lane is hier tot nu toe echt favoriet :j, samen met Crunchy Leaves van GC. Heb nu Firewoods op staan, maar die vind ik ook niet lekker. Volgens mij heb ik gewoon een heel ander idee bij haardvuur-geur, dus ik denk dat ik in het vervolg die geuren maar oversla, is al de tweede die me tegenvalt in die geurencategorie.

Zit er in Candy Cane Lane eigenlijk ook vanille?

Wat is B&bw, Waxmelts?

Ik had ze los in een lade liggen van een kastje, maar net idd bij de Xenos geslaagd voor een kaarsendoos. Was alleen even vergeten dat die cupjes nog komen en gok dat dat niet gaat passen. Nouja, zien we dan wel.

Oh, best raar! Ligt er net nog een pakketje op de mat.. Van de Duizendpoot. Geen reactie terug op mijn mail, maar wel de 2 yc tarts erin. Vreemd! Maar ach, opgelost :).