Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Nijmegen toch best groot ging the matrix dicht om 1 uur. Was nog de oude vertrouwde. Daarna nog een heel,eind naar huis.![]()
Zelfs frietjes eten ging niet omdat er niks open was.
karuna schreef:Zuipketen waren er wel in het dorp elk dorp had wel zijn eigen keet bij een boerderij, maar echt volledig lamzuipen was er niet bij en gebruiken al helemaal niet. En niet doorgaan tot de ochtendm dan was de boererijneigenaar allang zoon of dochter komen zeggen dat het klaar was. Of de stroom ging eraf.
karuna schreef:Zuipketen waren er wel in het dorp elk dorp had wel zijn eigen keet bij een boerderij, maar echt volledig lamzuipen was er niet bij en gebruiken al helemaal niet. En niet doorgaan tot de ochtendm dan was de boererijneigenaar allang zoon of dochter komen zeggen dat het klaar was. Of de stroom ging eraf.
anneliesdj schreef:Dat inderdaad. En het ging ook meer om het gezellig zijn, er werd ongein uitgehaald enzo.
Nu gaan ze bij elkaar zitten en gaat het er alleen nog maar om de er zsm een krat leeg gaat, en nog een en nog een.
Tyrcanol schreef:UhNee schreef:Heb je daar cijfers van? Hoe kom je aan de informatie dat jongeren vroeger bier dronken en geen sterke drank? Want sterke drank hadden ze vroeger ook al....
Bovendien is het drugsgebruik heel erg toegenomen onder de jongeren vanwege deze regel
Ik kaats de vraag even terug, waar zijn jouw cijfers?
Ik vind het erg onlogisch klinken dat daardoor het drugsgebruik toegenomen is.
Wat het topic betreft. Regels worden steeds strenger en dat is niet voor niets.
Men wordt steeds creatiever wat betreft het overtreden van de wet.
Tig jaar geleden was het lenen van een id imo minder ernstig. Echter tegenwoordig wordt er zoveel gedaan wat betreft id fraude en diefstal dat ik de boete en het bedrag meer dan terecht vind.
karuna schreef:Hoezo logischVoor mij niet. Waarom zou je je willen uitleven met gebruik van weet ik veel wat? Is iedereen nu zo verknipt dat dat niet meer gaat zonder. Zijn we zo ver gezakt als mens dat we niet meer uit omszelf plezier kunnen hebben. Zo diep ongelukkig met onszelf en de omgeving dat je blijvend alles wilt vergeten. Of zo rijk dat je het kunt betalen?
De belangrijkste reden dat extacy gebruikt ging worden is om het vol te houden tot sluitingstijd destijds. Alles eerder dicht houd je het ook zo wel vol.
Ayasha schreef:Nou nou "jongeren" ik ben ok "jongere" geweest maar heb me nooit aangetrokken gevoeld door drugs.
En dat is niet omdat ik "geen reden had om even weg te willen zijn".
Men praat wel erg veel goed door de schuld op "de maatschappij" te steken.
Ayasha schreef:Dat betwijfel ik. Jongeren mogen nu imo meer dan vroeger. Vroeger was je op 21 getrouwd en aan de kinderen, zo niet kwam de pastoor. (Mijn moeder kreeg mijnheer pastoor nog op bezoek wanneer de tweede zou komen dus zo lang geleden is dat ook niet.) dát is druk. De verwachting dat je je gedraagd is dat niet.
Ayasha schreef:In zoverre je van "de jeugd" kan spreken heb ik over het algemeen heel andere ervaringen gehad. In mijn school zat maar weinig "jeugd" die echt "wilde".Snel jammeren en klagen ja. Dat wel.