Callisto04 schreef:Tendance schreef:Ik denk, dat in het geval van het slechte voorbeeld voor kinderen een heel aantal elkaar gewoon volledig verkeerd begrepen heeft.
Ik begreep namelijk beide kanten van het verhaal wel, maar blijkbaar de sprekers niet.
Ik begrijp vooral niet dat Geryon hierover zoveel negatieve reactie krijgt, terwijl zij nu eenmaal niet voor ONS/scharrels te vinden is.
Ik vind het dan bijvoorbeeld interessanter degene die in die situatie zit te vragen waarom ze het nodig vindt dit te verstoppen of zo.
Ik word er altijd (persoonlijk) op aangevallen. Ze zijn ervan overtuigd dat hun mening goed is en die van mij slecht. Terwijl het gewoon verschíllende meningen zijn, die verder niets over je persoonlijkheid of mening over anderen hun persoonlijkheid zeggen.
Ben het trouwens volledig met je eens betreft HC. Ik vind het zelfs bizar te noemen hoe hij het altijd zo over vrijheid heeft terwijl hij die anderen (bokkers) 0,0 geeft.

.
.
Ik heb het over dezelfde persoon als tendance, die de situatie van gister beschrijft. Of ze moet niet de situatie waar ik op reageerde bedoelen.