Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SindyKaya schreef:Ookal is het 30 graden, het liefst doe ik nog een lange broek en een shirt met lange mouwen aan bij de paarden omdat ik bang ben om gestoken te worden door de dazen of wespen
Aranel schreef:Ik heb wel echt een erge
Heb ooit eens verzonnen dat mijn oma overleden was zodat ik ergens weg te kon gaan.
Ik schaam me er nog steeds diep voor en ik verbaas mezelf ook nog steeds over mijn acteertalent want ik moest ook echt huilen toen ik het vertelde
Helaas is mijn moeder er toen achtergekomen en die was booooos
Ik durf nog steeds -na vijf jaar- niet in die winkel te komen.
Cayenne schreef:Ik probeer altijd de magnetron of oven te 'verslaan' door 1 seconde voor de tijd afloopt op de stopknop te drukken. Geen idee waarom
)
Liezja schreef:Als mij gevraagd wordt of ik kan koken zeg ik altijd dat ik er erg goed in ben maar ondertussen laat ik popcorn aanbranden. Schaam me er wel een beetje voor
Anoniem schreef:Liezja schreef:Als mij gevraagd wordt of ik kan koken zeg ik altijd dat ik er erg goed in ben maar ondertussen laat ik popcorn aanbranden. Schaam me er wel een beetje voor
Och, ik liet kookpudding aanbranden. In m'n vriend z'n dure pannen. En dan ook gewoon niet een beetje maar echt zo'n dikke zwarte brandlaag erin..
en meuren joh in huis
Ik zie mams nog zo met de spenen naar buiten rennen. Zusje heeft na die stank nooit meer een speen in de mond gehad.
Dikke onzin natuurlijk hehe
Oeps, wist ik veel
EskeGirl schreef:Stiekem walg ik van de natte begroetingszoenen van mijn bejaarde opa en oma, maar ik kan niet altijd verkouden zijn...
Mijn opa en oma's kussen gelukkig normaal. Damned schreef:@procent: die linkse foto, is dat wanneer ze in het water wordt geduwd?![]()
Ik vind het ook een heerlijke serie om te kijken, mooie kleren, veel drama en bitchen :p

) Frankaas schreef:Ik ben social-awkward en erg slecht met (telefoon) gesprekken. Ga stotteren enzo. Vanmiddag belde iemand voor mijn ouders en die gene zij zijn naam. Mijn reactie: 'Ehh, oke!'. Vervolgende zei hij weer wat en praatte ik midden in de zin door hem heen. Oeps...