Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:13

Ookal is het 30 graden, het liefst doe ik nog een lange broek en een shirt met lange mouwen aan bij de paarden omdat ik bang ben om gestoken te worden door de dazen of wespen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:22

SindyKaya schreef:
Ookal is het 30 graden, het liefst doe ik nog een lange broek en een shirt met lange mouwen aan bij de paarden omdat ik bang ben om gestoken te worden door de dazen of wespen :=

Oh ik ook, maar meer gewoon omdat ik me niet fijn voel in korte kleren. Niet zo zeer omdat ik bang ben om geprikt te worden.

Ik draag ook alleen maar zwart en grijs :=

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:52

Aranel schreef:
Ik heb wel echt een erge :o
Heb ooit eens verzonnen dat mijn oma overleden was zodat ik ergens weg te kon gaan.
Ik schaam me er nog steeds diep voor en ik verbaas mezelf ook nog steeds over mijn acteertalent want ik moest ook echt huilen toen ik het vertelde :')

Dit heb ik ook een keer gedaan omdat ik van mijn vakantiebaantje af wilde :o Helaas is mijn moeder er toen achtergekomen en die was booooos :') Ik durf nog steeds -na vijf jaar- niet in die winkel te komen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:53

Ik probeer altijd de magnetron of oven te 'verslaan' door 1 seconde voor de tijd afloopt op de stopknop te drukken. Geen idee waarom :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:57

Cayenne schreef:
Ik probeer altijd de magnetron of oven te 'verslaan' door 1 seconde voor de tijd afloopt op de stopknop te drukken. Geen idee waarom :')

Om de wereld te redden voordat de magnetron explodeert <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:01

Cayenne schreef:

Oh ik ook! Maar wij moeten hem open doen om het piepen te stoppen dus ik probeer hem open te trekken als hij op 0 staat, maar voor hij gaat piepen (snap je :') )

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:19

Als mij gevraagd wordt of ik kan koken zeg ik altijd dat ik er erg goed in ben maar ondertussen laat ik popcorn aanbranden. Schaam me er wel een beetje voor :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:31

Oh dazen en muggen steken mij gewoon door mn broek heen.. _-:(

@damned je bent niet de enige, maar bij mij is dat gewoon omdat ik een pure hekel heb aan die man die zich mijn vader noemt, dus ik hoop al jaren dat mam nou eens inziet wat een vreselijke man het is en van hem scheid.. helaas gaat dat denk ik niet gebeuren..

Dat van die magnetron doe ik ook, maar gewoon omdat ik die piep vervelend vind

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:49

Liezja schreef:
Als mij gevraagd wordt of ik kan koken zeg ik altijd dat ik er erg goed in ben maar ondertussen laat ik popcorn aanbranden. Schaam me er wel een beetje voor :')

Och, ik liet kookpudding aanbranden. In m'n vriend z'n dure pannen. En dan ook gewoon niet een beetje maar echt zo'n dikke zwarte brandlaag erin..

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:01

Anoniem schreef:
Liezja schreef:

Och, ik liet kookpudding aanbranden. In m'n vriend z'n dure pannen. En dan ook gewoon niet een beetje maar echt zo'n dikke zwarte brandlaag erin..

Dat is mij ook zovaak gebeurd, kon wel janken. Vooral als de pannen nieuw zijn. ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:02

Bij mij gaat het altijd net goed, ik kook ook serieus (bijna) nooit op tijd / wekker maar altijd op gevoel. :P

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:04

Bij mij is nog nooit iets mislukt of aangebrand eigenlijk(Ik kook nu 2 jaar iedere dag), op één cheesecake na, dat ding wilde gewoon niet stollen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:05

inmiddels kook ik maar geen pudding meer, daar hebben we mona-toetjes voor _O-

mag ook geen pudding meer koken, heb met een hoop boenen, schrobben en oma's tips de pan nog opgeknapt gekregen maar da's echt een wonder geweest _O- en meuren joh in huis :')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:08

Die stank is het ergste. Of als het hele huis blauw staat door de rook. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:09

Mams heeft ooit een pan met spenen laten verbranden, ik herinner me het nog en ik was toen hooguit 7. :') Ik zie mams nog zo met de spenen naar buiten rennen. Zusje heeft na die stank nooit meer een speen in de mond gehad.

Oh confession; ik duimde vroeger altijd met een beer en daar slaap ik nog mee! :o

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:28

Ik heb er ook wel een paar :D

- Als ik ergens naar toe ga ( Manege , ziekenhuis etc ) en ik moet pissen dan neem ik altijd de laatste toilet. In de nom van '' Niemand neemt die toilet omdat die het verste lopen is , zal dan ook vast de schoonste zijn '' :+ Dikke onzin natuurlijk hehe :')

- Ik ben absoluut geen beller. Als iemand belt die ik niet ken dan neem ik hem op en ren zo snel mogelijk naar mijn ouders zonder iets door te telefoon te zeggen. In de tussen tijd hoor je door te telefoon '' Hallo ... Hallo... Is er iemand ?... Met wie spreek ik ?..... Hallooooo .... '' hihi :Y)

- Ik ben ontzettend bang in het donker. 's avonds durf ik niet naar de keuken , durf ik de lichten niet uit te doen wanneer ik naar bed ga etc etc. Dit is eigenlijk wel knap vervelend :n :oo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:30

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:41

Laatst op het werk was ik er echt niet bij met mn hoofd. Ik moest geld terug geven bij de kassa en zei tegen die man 'met 30 gram maakt 20 euro' hij moest heel erg lachen en ik schaamde me kapot :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:58

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:03

Een tijd geleden stond ik te praten (nee te roddelen) in een groepje meiden op stal en zei ik tegen een meisje waar ik vroeger mee bevriend was: "die neef van ... is ook echt
super lelijk trouwens.. Dat zit geloof ik in de familie". Zegt een anders meisje is dat groepje; Haha! Dat is haar vriend !! Bleek zij een relatie te hebben met die gast :+ Oeps, wist ik veel :P

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:08

EskeGirl schreef:
Stiekem walg ik van de natte begroetingszoenen van mijn bejaarde opa en oma, maar ik kan niet altijd verkouden zijn...

Ik heb een oom die ik echt niet mag, maar die mij wel even stevig vastpakt en van die kwijlzoenen geeft. En hij stinkt ook nog eens uit zijn mond :r Mijn opa en oma's kussen gelukkig normaal.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:09

Damned schreef:
@procent: die linkse foto, is dat wanneer ze in het water wordt geduwd? :+
Ik vind het ook een heerlijke serie om te kijken, mooie kleren, veel drama en bitchen :p

Nee! Dat is deze! Afbeelding

Zo uit mijn hoofd is de grijze jurk uit een scene dat ze op Dan(??) wacht en uiteindelijk met iemand anders naar het feestje gaat... (Nate wss :+ )

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:24

Ik ben social-awkward en erg slecht met (telefoon) gesprekken. Ga stotteren enzo. Vanmiddag belde iemand voor mijn ouders en die gene zij zijn naam. Mijn reactie: 'Ehh, oke!'. Vervolgende zei hij weer wat en praatte ik midden in de zin door hem heen :'). Oeps... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:26

Frankaas schreef:
Ik ben social-awkward en erg slecht met (telefoon) gesprekken. Ga stotteren enzo. Vanmiddag belde iemand voor mijn ouders en die gene zij zijn naam. Mijn reactie: 'Ehh, oke!'. Vervolgende zei hij weer wat en praatte ik midden in de zin door hem heen :'). Oeps... :=

Dit heb ik ook, zoooo vervelend.. :=

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:12

Hackie schreef:
Dat hoor ik zo vaak: 'wie?' Wij moeten vrienden worden :)) _O-

En Kit Harington <3

Confession: kit harington is inderdaad geweldig! <3