dat is precies wat ik wilde zeggen.ik help je even:

Ik hoop dat TS eruit komt met haar vriend en dat het niets blijkt te zijn, maar dat is iets tussen hen.
Dat geld ook voor de afspraken rond privacy --> persoonlijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SinneJ schreef:Ik hoop dat TS eruit komt met haar vriend en dat het niets blijkt te zijn, maar dat is iets tussen hen.
Zo zijn wij dit weekend verloofd geraakt en ja.. Ik heb in zijn telefoon gekeken om te zien of hij iemand heeft verteld dat ik zijn aanzoek heb geaccepteerd. En zo weet ik dat hij stiekem hetzelfde heeft gedaan
Dat is voor mij geen wantrouwen. Gewoon onzekerheid en bevestiging. Ik heb ooit het vermoeden gehad dat het niet pluis was. Hem ook eerlijk verteld dat er iets was wat me niet lekker zat en ik in zijn telefoon had gekeken. Dit was geen probleem. Inmiddels heb ik het gevoel dat als ik niet in zijn telefoon mag kijken dat eerder is omdat hij een verrassing gepland heeft als iets anders
In het geval van TS geef ik haar gewoon groot gelijk. Ik zou hem ook zeker confronteren. Zelfs al zouden Ts en zij een leuke vakantie hebben dan denk je achteraf toch terug aan de grote leugen. Ik wens je nogmaals veel sterkte en wijsheid. Huertecilla schreef:SinneJ schreef:Ik hoop dat TS eruit komt met haar vriend en dat het niets blijkt te zijn, maar dat is iets tussen hen.
Afspraken omtrent hun relatievorm zijn ook persoonlijk.
Een dergelijke vraag uit de context halen is onmogelijk.
Te stellen dat het persoonlijk is, is een interne tegenstelling met het op Bokt plaatsen.
Artimes schreef:KoudbloedKim schreef:Daar is lang en uitgebreid antwoord op gegeven, maar TS doet toch wat ze zelf wil en dat hebben we te respecteren.
Maar ik vind op zich dat er een nette discussie gehouden wordt, dus ik snap die laatste reacties niet helemaal?
Nou inderdaad zeg!
daantjuhhh schreef:Het zijn namelijk geen regels of rechten,
Citaat:(mensenrechten.nl)Artikel 12
Niemand zal onderworpen worden aan willekeurige inmenging in zijn persoonlijke aangelegenheden, in zijn gezin, zijn tehuis of zijn briefwisseling, noch aan enige aantasting van zijn eer of goede naam. Tegen een dergelijke inmenging of aantasting heeft een ieder recht op bescherming door de wet.
sallandval schreef:Citaat:(mensenrechten.nl)Artikel 12
Niemand zal onderworpen worden aan willekeurige inmenging in zijn persoonlijke aangelegenheden, in zijn gezin, zijn tehuis of zijn briefwisseling, noch aan enige aantasting van zijn eer of goede naam. Tegen een dergelijke inmenging of aantasting heeft een ieder recht op bescherming door de wet.
Volgens mij is deze inbraak van privacy zeker niet willekeurig.
Huertecilla schreef:Ach ja, zo kan je inbreuk ook goedpraten.
Citaat:Al met al is deze draad zoals reeds eerder opgemerkt één groot alarm signaal voor menig weldenkend individu met eigenwaarde.
Ga een duurzame relatie aan op eigen risico van onvervreemdbare rechten van de mens
hannico09 schreef:Oke, een korte toelichting op het berichtje.
Het kwam erop neer dat hij zich zelf uitnodigde voor een wijntje en toen appte ze: kom dan een keer 's avonds als ik hier alleen zit. Waarop hij stuurde : Doen we (met een knipoog smiley)
hannico09 schreef:In ieder geval iedereen bedankt die de moeite neemt om te reageren.
Het gesprek ging nog wel verder, maar dat was het berichtje waardoor ik besloot om de rest te gaan lezen.
Lastig als gevoel en verstand zo met elkaar botsen. Ik kan heel stoer zeggen, dat ik hem confronteer, maar ik denk dat ik gewoon bang ben voor de waarheid.

Het klinkt jammer genoeg alsof je al meer weet en het spijt me heel erg dat je nu een week op reis moet met iemand waar je eigenlijk al teleurgesteld en kwaad in/op bent. Bij mij zou er echt ergens halverwege een bommetje barsten allicht. Als jij dat een week kan volhouden heb je veel geduld
Teveel geduld waarschijnlijk in deze relatie dan, als zo'n dingen gebeuren? Sterkte!
Margee schreef:Mensenrechten..... belachelijk.... als die mensen die daar echt problemen met hebben zouden willen dat het om een mobiel ging.