Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikman schreef:Niet zozeer een vraag, meer een nutteloze doch vermakelijke gedachte:
Dat de wereld één groot complot is tegen jou en dat jij de enige bent die dat niet weet
Sastaic schreef:maaikman schreef:Niet zozeer een vraag, meer een nutteloze doch vermakelijke gedachte:
Dat de wereld één groot complot is tegen jou en dat jij de enige bent die dat niet weet
zo heb ik altijd gedacht dat kerken nep waren en dat ze me ooit nog gingen vertellen dat het allemaal een grap was net als sinterklaas
Knert schreef:Waarom sommige woorden vanuit een andere taal niet of slecht te vertalen zijn.
Überhaupt.
Je zou denken dat we toch zat woorden hebben om dit te vertalen.
moonsparkle schreef:Ik vind het ook wel apart dat je wel eens hoort dat mensen jaren bezig zijn om een kindje te kunnen adopteren. Maar dat is slechts wat ik hoor.
Hoe kan t dat de een een ochtendmens is en de ander een avond mens? Zou dit genetisch of aangeleerd zijn?
Kuggur schreef:Sammie schreef:Dat er verschillende geloven zijn wil niet zeggen dat er verschillende goden zijn.
Dat er verschillende geloven zijn wil niet zeggen dat er goden zijn.
Celine_Famke schreef:Klopt, communiceren wel.. Maar waarom dan niet praten? En een baby van onszelf wel? Heeft dat te maken met IQ? Met onze hersenen die verder ontwikkeld zijn dan die van katten/honden?