Stille meelezer valt even binnen. Ik kan het me als student helaas niet echt veroorloven om veel geld uit te geven aan dure designerspullen (erg jammer als je tijdelijk in Milaan woont en dagelijks mensen met mooie designerspullen voorbij ziet komen ), maar ik kijk graag mee naar jullie prachtige collecties.
Wat betreft kasjmieren truien: ik heb er vorig jaar twee in de sale van de H&M gekocht, volgens mij waren ze waren allebei oorspronkelijk 70 euro en in de sale 35 euro. Ik weet niet of de kwaliteit te vergelijken is met truien van een paar honderd euro, maar ik ben er wel heel positief over! Ik heb ze echt al vaak aan gehad en prop ze vaak in mijn tas voor als het 's avonds kouder wordt, want ze zijn dun en licht maar toch lekker warm. Ik ben wel voorzichtig met drogen en wassen, dus ze zien er echt nog uit als nieuw. Ook geen last van pillen of zo.
Graag gedaan! Ik wil die lichtblauwe eigenlijk ook, maar XS gaat niet passen. Hopelijk kom ik hem nog tegen in mijn maat. Ik vind dit juist een mooie hals, maar ik heb niet zoveel tiet dus ik vind een hoge hals bij mezelf mooier staan dan een lage.
Ik heb ook een voorgevel die ik elke dag moet zoeken want anders zie ik hem niet gelukkig is XS wel mijn maat! Die is bijna niet te vinden met cashmere truien.
Ik hoop ook dat je die gaat vinden want dit is geen geld. Hopelijk is de kwaliteit ook goed..want het is een behoorlijk verschil in prijs natuurlijk.
Loose
Geplaatst: 30-06-15 20:57
Deijs schreef:
Thanks voor alle antwoorden het is dus wel teer? snel halen erin of dat niet?
@loose jeetje dat is geen geld! en dat was 100% kasjmier?!
Ja was 100% kasjmier. Ik geloof dat ie van And other stories is, bij zalando gekocht. Heb later nog weet eens eentje van dat merk besteld in de uitverkoop, maar die heb ik teruggestuurd omdat ie veel dunner en minder zacht was. Je hebt dus wel verschil in kwaliteit per kasjmieren trui. Dus mocht iets tegenvallen qua zachtheid, dan niet denken dat de verhalen over kasjmier niet waar zijn maar gewoon verder zoeken.
Bij mij zit wel een naadje los maar de stof zelf is nog helemaal mooi, komen ook geen pluisbolletjes enzo op.
Als je besteld kan je het natuurlijk niet goed zien, maar ik zou kijken of ie wat dikker is. Soms staat erbij hoeveel draads ze genaaid zijn, alleen ik weet nu even niet wat een goeie dikte is. En met wat dikker bedoel ik dikker dan zeg maar T-shirt stof dikte, die trui die ik heb teruggestuurd was zoiets en die was dus ook niet zacht.
Live kopen is wel het beste. Bij Bijenkorf verkopen ze Repeat Cashmere, misschien kan je je daar een beetje oriƫnteren.
Was die Antigona replica nog aangekomen trouwens? Ben wel benieuwd hoe die uiteindelijk is in het echt!
Niet designer gericht maar ik heb het boek van Lauren Conrad besteld ''style'' ben erg benieuwd en het staat chique op mijn tafeltje op mijn kamer. Ik ben ook nog opzoek naar Chanel en Louis Vuitton boeken! morgen ga ik weer naar Amsterdam dus ik hoop die in een tweedehands ooekenwinkel te kunnen scoren want nieuw zijn ze heel duur.
Ik heb dat style boek, imo echt een tegenvaller. Voor de Chanel boeken kan je het beste op eBay kijken?
zoofje
Geplaatst: 03-07-15 17:00
ik heb disdag van mijn vader een nieuwe portemonnee gekregen, een rode van longchamp, super mooi soepel leer. het is deze:
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-15 18:43
@stral Mooie zonnebril!
@anthea ik ben zelf erg benieuwd hij is in het engels (vind ik sowieso altijd beter) en op goodreads was ie best goed beoordeeld
@zoofje; leuk! tof van je pa!
Ik heb de kasjmier trui van H&M ontvangen, dun dingetje maar wel comfortabel. Heb hem maar gewoon gehouden voor die 40 euro prima te doen en toch 100% kasjmier.
Dankjewel! Hij was ook binnen 5 minuten uitverkocht. Argh ik wil graag de louboutin nude pumps met lage hak maar ik pas vrijwel nooit hakken zonder gesp oid. Waar bestellen/kopen jullie ze?