tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WildThing

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:26

gewoon doen, heb men laatste 2 relaties ook uit tinder gehaald...
ik ken dat , zo iemand dat je nog nooit gezien hebt , maar zet de stap en valt hij tegen , lekkere smoes dat je vroeg door moet en tot nooit meer ..
Maar spreek pas af als je echt een klik hebt , dus niet na 1 gezellige babbel, dan is de kans kleiner dat je de deur in je gezicht krijgt.. Kan nog steeds natuurlijk maar ok...
Ik dacht dat bij mijn 2 tinder relaties ook en 2 maal mislukt .. maar das niet de schuld van tinder he :)
jongens doen zich soms gewoon anders voor in het begin en dan vallen ze na een tijdje door de mand...

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:55

Snel afspreken doe ik sobiso niet, zit niet in mij. ben heel onzeker dus moet zeker goed voelen van mijn kant.
Normaal ben ik niet van dit soort dingen en verwacht er ook niet veel van, maar wel leuke afleiding zo :')

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:04

klopt ; maar wie weet vind je er wel een soulmate..
je hebt snel door waar ze op uit zijn hoor ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:21

Persoonlijk zou ik nooit op Tinder gaan. Ik betaal liever zodat ik weet dat er serieuze mensen aanwezig zijn die ook betaald hebben. Je gaat niet zo maar 25 euro neer leggen om andere mensen het leven zuur te maken.

Als mijn ex normaal had gedaan had ik een hele leuke relatie over gehouden aan Pepper :) Maar helaas, zijn fout.

Maar hee .. ik heb dus voor mijn verjaardag een kaartje voor de Efteling gekregen.. . . Jullie zien hem al aan komen, ik heb dus een trauma aan de efteling .. ik durf niet te gaan .. ben zo bang dat het weer eindigt in zo een fiasco!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:31

Trauma aan de efteling? Wat is er gebeurd dan?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:41

Daarna heeft mn ex t uit gemaakt.. na een geweldige dag in de efteling.

Tsja in mijn ogen was het geweldig dan.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:44

Das minder :(
Maar dan kun je er toch nog wel leuke dag van maken? Snap dat dat moeilijk is maar straks krijg je spijt dat je niet bent gegaan

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:12

Misschien kun je over een poosje gaan Denise? Met een leuke vriendin! Je eigen gevoel volgen!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:19

Natuurlijk maak ik er een leuke dag van. Maar het is meer de drempel om er naar toe te gaan ;)

Hij moet voor november gebruikt worden dus heb nog even.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 14:14

Nou ik heb mijn gesprek gehad gisteren, en het was echt heel anders dan ik had verwacht...
Er zit dus nog een kans in dat het goed kan komen over een tijdje. Goed gepraat, gezellig, gelachen, was echt weer heel erg leuk. Gewoon ons oude zelf, waar we verliefd op werden bij elkaar...

We hebben wel weer gekust en het was moeilijk me niet te laten veroveren, maar het is gelukt haha. Maargoed nu even dubbel en weet ik niet wat ik moet.. Hij weet het niet en ik ook niet... :S

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:18

Je zit jezelf alleen maar in de weg als je gaat hopen en wachten. Gewoon je leven oppakken, elkaar even een tijdje niet zien of spreken. Als het meant to be is dan komt het vanzelf wel weer.

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:55

Idd , als je gaat zitten wachten op elk berichtje , elk teken van leven.. fleur je weer op en is de teleurstelling eens zo groot...

pak je leven op zonder hem, zoals je het had voor je hem leerde kennen... Be strong ... want anders ga je jezelf blijven pijn doen...

Ik heb dit ook nog , mijn (ex) wil me niet lossen n blijft me smsen maar ik reageer heel weinig want wil me niety laten gebruiken.. ofwel is het alles ofwel niks maar geen speelgoedje in de periode van ik weet het niet...

ook al is dit heel erg hard... one day you will find that special person ...

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 14:59

Ik zit niet op elk berichtje te wachten, het wonder is dat hij ze zelf stuurt. Zelf contact zoekt.
Beide willen we niet loslaten en zitten we nu te bedenken of we er voor gaan of niet..

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:59

Shauniraquel schreef:
Ik zit niet op elk berichtje te wachten, het wonder is dat hij ze zelf stuurt. Zelf contact zoekt.
Beide willen we niet loslaten en zitten we nu te bedenken of we er voor gaan of niet..

Heb je nog gevraagd, hoe die opeens die omslag heeft gemaakt?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 15:01

Als je al moet denken of je er voor wil gaan of niet, loopt het fout..
Je wil er voor gaan of niet. Daar moet je niet over na denken of twijfelen.

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 15:02

zelfde situatie hier.. maar ik heb eerder een houding van ... neem men leven tg inhanden en als hij me nu niet wil, wil ik hem miss niet meer als hij zen spelgoed weer nodig heeft...

maar dat weet ik natuurlijk nog niet of ik dan zo sterk ga zijn..

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 15:04

Jane_ schreef:
Shauniraquel schreef:

Heb je nog gevraagd, hoe die opeens die omslag heeft gemaakt?

Yes. Hij had tijd nodig om erover na te denken en het te laten bezinken. Kijken of er nog gevoelens zaten.

Hij wilt het ergens wel, maar heeft tijd nodig om alles op een rijtje te zetten voor zichzelf. Aangezien hij ook met zichzelf in de knoop zit. Ik ga ook zeker verder met mijn leven en ga niet wachten. Als ik iemand anders zou tegenkomen, dan so be it.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 15:04

Je eigen gevoel is vaak zo lastig, maar daarom is het soms heel verstandig om naar mensen om je heen te luisteren. Die hebben een veel neutralere blik erop. Als je er uiteindelijk voor open staat zie je ook vaak dat ze gelijk hadden.. Maar ja, dat is dan weer achteraf.

Dat had ik ook :D

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 15:09

Shauniraquel schreef:
Yes. Hij had tijd nodig om erover na te denken en het te laten bezinken. Kijken of er nog gevoelens zaten.

Hij wilt het ergens wel, maar heeft tijd nodig om alles op een rijtje te zetten voor zichzelf. Aangezien hij ook met zichzelf in de knoop zit. Ik ga ook zeker verder met mijn leven en ga niet wachten. Als ik iemand anders zou tegenkomen, dan so be it.

Tja, ik zou nu lekker voor mezelf kiezen meis. Hij wil het of hij wil het niet..
Kijk je kan met jezelf in de knoop zitten hoor, maar hij wil met je zijn of niet.. Dat heeft niets met jullie relatie te maken. En buiten dat hij heeft het allemaal wel raar aangepakt.

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:11

Jane_ ik enk dat die uitspraak voor een aantal onder ons belangrijk en van toepassing is...

ook onder meer ik want ik zit in ner dezelfde situatie als ShauniRaquel

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:18

WildThing schreef:
Jane_ ik enk dat die uitspraak voor een aantal onder ons belangrijk en van toepassing is...

Ja, maar meiden kom op! Heb wat eigenwaarde en zelfrespect. Hang niet zo aan iemand. Leef je eigen leven. Als jij niet gelukkig bent, kan je een ander niet gelukkig maken en buiten dat ben je totaal niet jezelf binnen een relatie.

Kom op, beetje hard zijn. Zeker als iemand je naait..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:20

Toen ik het uitmaakte met mijn ex heb ik me ook nog een tijd verdrietig gevoeld en getwijfeld. Maar ik voelde me én schuldig dat ik iemand zoveel verdriet aandeed én ik moest wennen aan het alleen zijn, een nieuwe situatie.

Daarom mijn advies dat je elkaar gewoon niet moet spreken en zien voor een tijd. Als het nou na 3 maanden aan beide kanten niet is veranderd kun je altijd nog afspreken, maar ik ben bang dat zijn gevoel van verwarring gewoon een proces is, het is voor hem ook moeilijk.

Jane_ schreef:
WildThing schreef:

Ja, maar meiden kom op! Heb wat eigenwaarde en zelfrespect. Hang niet zo aan iemand. Leef je eigen leven. Als jij niet gelukkig bent, kan je een ander niet gelukkig maken en buiten dat ben je totaal niet jezelf binnen een relatie.

Kom op, beetje hard zijn. Zeker als iemand je naait..

En dit. Ik mis bij een aantal van jullie ballen en een ruggengraat. Je mag verdrietig zijn en hem missen, maar je bent verdorie geen afhaalmenuutje.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:22

Ja als je elkaar blijft spreken na een breuk blijft het moeilijk en blijft het knagen. Gewoon even er door heen bijten en geen contact meer.
Dat heeft mij ook geholpen in mijn breuk. Daarbij heeft t bij mij geholpen dat ik achter van allerlei dingen ben gekomen, en daardoor ben ik totaal klaar met die gozer.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:25

dubbelpost..
Laatst bijgewerkt door Jane_ op 19-06-15 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:25

MarcoBorsato schreef:
Toen ik het uitmaakte met mijn ex heb ik me ook nog een tijd verdrietig gevoeld en getwijfeld. Maar ik voelde me én schuldig dat ik iemand zoveel verdriet aandeed én ik moest wennen aan het alleen zijn, een nieuwe situatie.

Daarom mijn advies dat je elkaar gewoon niet moet spreken en zien voor een tijd. Als het nou na 3 maanden aan beide kanten niet is veranderd kun je altijd nog afspreken, maar ik ben bang dat zijn gevoel van verwarring gewoon een proces is, het is voor hem ook moeilijk.

En dit. Ik mis bij een aantal van jullie ballen en een ruggengraat. Je mag verdrietig zijn en hem missen, maar je bent verdorie geen afhaalmenuutje.

Wat lieveli zegt. Misschien mist ie de situatie wel en moet hij ook wennen aan het alleen zijn. Je vind elkaar niet opeens niet meer leuk, dat gaat geleidelijk. Hij maakt het uit het niets uit en pas na een maand wil die met je praten.. Hij had er bij niet meer ingekomen ;) Na drie dagen al niet meer.. Beetje kracht tonen. Je moet jezelf leuk genoeg vinden en schijt aan zulke jongens hebben.