Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prugelpiet schreef:Ik kom ook even binnenvallen
Heb thuis een paar lakzwarte staan en een ouder model bordeaux rood, waar nog Dr. Martens op de zijkant staat... deze heb ik op goede gok overgenomen op marktplaats, en ondanks dat ze een maatje te groot zijn (een extra zool en 2 paar sokken doen wonderen) ben ik er heel blij mee
Alleen.... heeft er tijdens een concert vorige week iemand op getrapt via de zijkant, dus nu zitten er 2 redelijk grote krassen op mijn favoriete schoen![]()
Ik baal er onwijs van, maar misschien is er een manier om het op te lossen.... iemand een idee?

prugelpiet schreef:Dan ga ik opzoek naar de juiste kleur schoenpoets...
De lak schoenen zijn inderdaad al redelijk beschadigd, maar daar Is niks aan te doen. Je ziet het niet van een afstand.
De krassen op de rode zie je echt van een afstand, en dat vind ik heel jammer
Ik ga opzoek naar schoenpoets! Dankjewel!
Heb de giga blaren al meerdere keren op mijn hakken gehad maar ze blijven maar komen lijkt het wel.
LSnuitje schreef:Ik ben zwak, ik heb mijn Docs nog steeds niet ingelopen.Heb de giga blaren al meerdere keren op mijn hakken gehad maar ze blijven maar komen lijkt het wel.
Duality schreef:Ik heb afgelopen week tijdens mijn vakantie in londen mijn 2e paar gekocht bij de dr martens shop![]()
Ik heb de union jack versie! Dat gaat leuk worden met inlopen
). Mijn gevoel was juist: ik heb ze nu al heel wat keer voorbij zien komen en ze zijn ook in de DM-winkel in Amsterdam te koop. Hoewel ze hier wel een stuk duurder zijn dan in Londen zelf. Toch blijf ik ze leuk vinden!
MorganeR schreef:Ik heb het voor nu ook even opgegeven met m'n dr. Martens. Ze zijn waarschijnlijk gewoon niet de goede pasvorm voor mijn voet, ik heb namelijk vrij smalle voeten. Bij de hielen hebben de schoenen letterlijk een < vorm in het leer waarbij telkens blaren komen. Die < gaat ook niet weg, wat ik ook probeer en hoe ik ze ook strik...
Met kerst zal ik rode dr. Martens krijgen, nog geen idee welk model. Heb in ieder geval heel duidelijk gemaakt dat het geen lak mag zijn, dat ademt niet goed genoeg voor mijn helaas schimmel gevoelige voetjes. (Dit klinkt helaas verwend, niet zo bedoeld maar weet niet hoe ik t nu ff beter kan verwoorden)
Shenavallie schreef:LSnuitje schreef:Ik ben zwak, ik heb mijn Docs nog steeds niet ingelopen.Heb de giga blaren al meerdere keren op mijn hakken gehad maar ze blijven maar komen lijkt het wel.
Als je nou preventief blarenpleisters op de 'zwakke' plekken doet en dan je schoenen aantrekt, dan zul je zien dat het inlopen veel makkelijker gaat en dat je - voor je het weet - zonder blarenpleisters kunt lopen. Wel dezelfde avond eraf halen, ook al wordt dat op de verpakking niet geadviseerd. Reden: je hebt er geen blaar onder zitten. Het erop laten heeft te maken met al bestaande blaren.
Maar het is wel een heel goed idee!