Argh frustratie. Hele rok in elkaar gezet, super mooi ook met voering etc. wil k hem aandoen. Past die niet. Hoe dan patroon was zelfs al groter genomen. Woensdag loshalen en stuk erin zetten. Zucht.
minikatje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-15 14:11
upendo schreef:
Ik word van heel veel spul blij! Liefst larp verantwoord, dus linnen, katoen, grof geweven stofjes, alles!!
Linnen en wollen stoffen heb ik zelf nodig
Balen annelie! Dat soort dingen heb ik nu ook altijd.
Ja, blij atik 1 zoom nog niet had afgestikt xD dan het voorpand dat ik heb nog een keer knippen en die er achterin zetten maar hopen athet mooi word anders koop ik wel een lange rok.
Naborah
Geplaatst: 18-05-15 14:25
Hoe doen jullie dat met ideeën, véél ideeën? Zo'n 25000x per dag word ik geïnspireerd, maak een schetsje op het dichtstbijzijnde voorwerp en dan... wat doe je daar dan mee? Ik heb inmiddels overal schetsjes liggen, uiteraard op uitgescheurde pagina's van schriften, tijdschriften, agenda's... digitale schetsen, printscreens, een kast beplakt met vol gekladderde post-its... hoe kan ik dit organiseren? Een multomap volstaat eigenlijk niet ivm verschillende formaten. Heeft iemand dé methode al gevonden?
Ik ka niet schetsen ;') dus ik ga af vanuit fotos en andere inspirationele dingen.
_Juudith
Geplaatst: 21-05-15 19:16
Vandaag ook weer eens achter de naaimachine gekropen! Een rok voor mezelf gemaakt. Stof voor een zwarte versie is ook gehaald dus die ga ik van weekeind maken denk ik
Hier had ik de rok nog niet korter gemaakt, hij valt nu netjes op mijn voeten.