Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 08:49

Hoe is het met de leukerd?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 17:35

De leukerd is weer stil, hij zal wel aan het werk zijn ofzo, hij ging ook weer verhuizen deze week en het blijft een man hè, 2 dingen tegelijk enzo... :'). Maar ik vind het prima zo, ik heb nog wat andere scharreltjes om mee te appen en leuke dingen mee te doen, dus ik vermaak me wel. Niet te druk om maken en dan appt ie vanzelf wel weer :D :j.

Hoop voor je dat het rondkomt, wat voor keuken heeft ze in de opslag staan, heb je die gezien dan?

Hoest verder met de fliefte stelletjes hier?

@lieveli, ik heb je nog niet gezien in de winkel, wanneer kom je buurten :))?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 22:39

Als ik tijd heb :') Ben razend druk met mijn huis leeghalen en opruimen, ik wil de muren weer schilderen en overal kom ik verstopte bende van mijn ex tegen. Ik gooi het weg hoor, hij heeft een jaar de tijd gehad om het op te halen :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 08:40

Goed plan Lieveli. Ik bewaar van m'n ex alleen de dingen die voor mij emotionele waarde hebben, de rest kan weg.

En ik zie morgen de keuken, ben benieuwd. Rondkomen moet lukken, moet ik wel morgen een beslissing nemen. Spannend allemaal!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 10:38

Ik heb laatst alle foto's die ik van mn eerst ex had allemaal weggepleurd.. Foto's van mn laatste ex ook trouwens _O- Vreemdgangers ga ik niets van bewaren O:)

Ga je alweer verven Lee? :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 10:46

Ik heb nog wat vakantiefoto's van m'n ex op mijn telefoon, en op mijn computer een hele map vol van twee jaar. Die doe ik niet weg hoor, foto's van ons twee zijn er niet (behalve een selfie van toen het allaaang uit was) en we zijn verder nog goed bevriend dus op zich...
Van de ex daarvoor heb ik nog wel spullen maar die zie ik meer als van mij nu. :+ Zoals Magic the gathering-kaarten, en een joggingbroek... Die mijn vriend nu draagt als ie bij mij is... := Hij weet wel dat ie van m'n ex is en het maakt hem niet uit, dus dan vind ik het ook best.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 10:50

Magrathea schreef:
Ik heb nog wat vakantiefoto's van m'n ex op mijn telefoon, en op mijn computer een hele map vol van twee jaar. Die doe ik niet weg hoor, foto's van ons twee zijn er niet (behalve een selfie van toen het allaaang uit was) en we zijn verder nog goed bevriend dus op zich...
Van de ex daarvoor heb ik nog wel spullen maar die zie ik meer als van mij nu. :+ Zoals Magic the gathering-kaarten, en een joggingbroek... Die mijn vriend nu draagt als ie bij mij is... := Hij weet wel dat ie van m'n ex is en het maakt hem niet uit, dus dan vind ik het ook best.

Ik moet zeggen dat ik de relaties tussen jouw exen en je vriend en jou echt een beetje euhm apart vind (No offence), mijn ex en vriend vechten alleen maar als ze elkaar zien _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:09

Met Boy heb ik geen contact meer, die was zo gekrenkt toen ik het uitmaakte dat normaal gedrag er niet inzit. Maar dat is de enige ex die ik niet meer spreek. Verder kan ik met mijn exen door 1 deur en met sommigen ben ik bevriend.

Ik ben bijvoorbeeld goed bevriend met de nieuwe vriendin van mijn 1e vriendje. Echt een schatje en heel leuk.

Ik snap dat haten gewoon niet zo, ook al ben je niet meer samen, ooit was er iets. Boy is de enige ex waar ik echt met walging aan terugdenk vanwege al zijn drama maar voor de andere jongens zal ik altijd een zwak hebben.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:42

Oh nee ik heb ook geen hekel aan mn exen, maar voor mn eerste ex ook zeker geen zwak meer :n Ex nr 2 (ja die ass) dat is dan weer een heel ander verhaal :')

Ik kan ook zeker wel met alle 2 door een deur, ook met al mn one night stands (want oeps die zitten ook allemaal in mn vriendenkring), ook totaal geen problemen mee..

Maar ex nr 2, is gewoon een zielig stuk verdriet dus tja, die mag in de stront zakken :j

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:52

Mijn ex hoef ik ook echt niet meer te zien, die heeft me zo verschrikkelijk als oud vuil behandeld _-:( Ik heb een hoop foto's indd ook weggegooid, alle spullen die nog hier stonden van hem heb ik verkocht of weggegeven :'). :evaw:

@lieveli, wat ben je allemaal van plan thuis :') ennehh, tijd heb je niet he, tijd maak je <<)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 12:10

Hahaha, ja mijn nieuwe vriend geeft echt geen steek om wat dan ook :+ M'n vorige vriend, Y, (die van zonder de foto's) is ook lid bij onze vereniging en als ie langs komt staan ze rustig samen een biertje te drinken (en dan gaat het goddank niet over mij :oo )
De ex daarvoor hoef ik nooit meer te zien, gewoon omdat het een slappe zak hooi is :+ Voor Y heb ik absoluut nog steeds een zwak (en hij voor mij) maar het werkte gewoon niet tussen ons. T heeft net dat beetje extra, ik weet niet wat het is, en ik wil ook absoluut niet zeggen dat Y slecht was op wat voor manier dan ook, maar ik voel me wel echt schuldig als ik mijn relatie met T vergelijk met die met Y :+ Hoe hard je dat ook niet wilt doen, het gebeurt toch altijd wel.

Maar goed, ik ben vooral blij dat mijn vriend en mijn exen/ex-scharrels die op de vereniging lopen (okee het klinkt nu als heel veel, maar het zijn er drie) helemaal geen problemen met elkaar hebben. Mijn vriend is gewoon blij met mij, en hij is zo'n irritant mens die letterlijk door iedereen aardig gevonden wordt, dus alle ex-personen zijn blij voor hem dat wij het zo leuk hebben. En het blijven kerels... Of misschien is dat meer iets van hier, heel erg een instelling van "dit is hoe het is, nou prima, biertje? "

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:02

Ik ben ook nog steeds goed bevriend met mn ex en toen ik laatst ging verhuizen ook de spullen opgehaald samen met mn huidige vriend bij hem en die twee hebben gewoon gezellig zitten kletsen :)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 06:18

Mijn ex en nieuwe vriend drinken ook rustig samen een biertje. In het begin niet, m'n ex kon m'n nieuwe lief niet luchten of zien, maar nu gaat het prima.

En vandaag hebben wij een half jaar verkering. Ik heb een lief kaartje gekocht en daar ga ik zo een nog lievere tekst op zetten. We zien elkaar over 3,5 uur, maar dan zijn z'n ouders erbij. Vanavond pas echt vieren. Eerst samen paardrijden en dan een flesje wijn open en...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 06:46

Ik heb geen ex? Dat klinkt wel ouderwets haha.

Gefeliciteerd Tink met jullie 'halve jaar' op naar de volgende halve jaren.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 07:46

marleen_88 schreef:
Ik heb geen ex? Dat klinkt wel ouderwets haha.

Gefeliciteerd Tink met jullie 'halve jaar' op naar de volgende halve jaren.

Txs! De tijd is zo hard gegaan, het is echt nog onwerkelijk dat we al een half jaar verder zijn. Aan de ene kant voelt het alsof we al jaren bij elkaar zijn, aan de andere kant is het soms ook nog steeds nieuw.

En ik ben zo zenuwachtig voor de laatste bezichtiging van het huis... heb er gewoon buikpijn van. Nog 2 uurtjes!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:10

IK HEB EEN HUIS GEKOCHT!

En dat betekent dat vriendlief en ik in november/december kunnen gaan samenwonen :D

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:32

Gaaf gefeliciteerd!!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 11:37

Whoah, dat is snel gegaan dan :D Gefeliciteerd!

Ik ben bij la schoonfamilia thuis, ik vind het nog steeds doodeng :o Ik moet nu wat schoolwerk doen, vriend is op z'n bijbaan, hij is pas terug om halfdrie :oo En ik ben er nog tot morgenavond want vanavond is er een feestje van zijn moeder. Ze zijn op zich wel aardig allemaal maar ze hebben echt heel erg hun eigen dingetjes, eigen grapjes, en dan zit je daar als buitenstaander. Dan voel je je niet zo welkom. Nou ja, ik overleef het wel, na dit weekend zie ik ze voorlopig niet :)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 20:09

Magrathea schreef:
Whoah, dat is snel gegaan dan :D Gefeliciteerd!

Ik ben bij la schoonfamilia thuis, ik vind het nog steeds doodeng :o Ik moet nu wat schoolwerk doen, vriend is op z'n bijbaan, hij is pas terug om halfdrie :oo En ik ben er nog tot morgenavond want vanavond is er een feestje van zijn moeder. Ze zijn op zich wel aardig allemaal maar ze hebben echt heel erg hun eigen dingetjes, eigen grapjes, en dan zit je daar als buitenstaander. Dan voel je je niet zo welkom. Nou ja, ik overleef het wel, na dit weekend zie ik ze voorlopig niet :)

Maar jij zit daar nu alleen je huiswerk te doen? Probeer je niet een handje te helpen voor het feestje, een gezellig praatje te maken of gewoon even een kop koffie te zetten? Hier ging het contact met mijn ex-schoonfamilie ontzettend ruk (m'n nieuwe schoonouders zijn gelukkig schatten!) en het hielp vaak een hoop als ik gewoon vroeg of ik kon helpen met tafeldekken ofzo.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 10:23

Gefeliciteerd Tink!

Magrathea heb je het overleefd? Ik had denk ik ook aangeboden of ik kon ondersteunen bij iets...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:45

Nee het feestje was elders, niet bij hen thuis. En ik moest ook echt wel aan de bak hoor, ik zit in m'n bachelor eindproject dus dan wordt er ook gewoon in het weekend gewerkt... Ik ga ook niet voor m'n lol zitten werken in m'n eigen tijd hè...
Overigens doelde ik met de situatie meer op de avond ervoor, dat we een potje aan het kaarten waren en ik er eigenlijk gewoon maar een beetje bij zat en zij alle lol hadden. Dat was nogal jammer.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:56

Is dat ook niet gewoon wennen dan? Hier was het in het begin ook wel wennen, maar nu snap ik de humor en hebben we 'onze eigen anekdotes' inmiddels.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:32

Joah misschien, maar dat gaat echt over jaren dan hoor :+ Het gaat voornamelijk over de familie, vakanties van jaren terug etc. En ik zie ze dan ook maar af en toe een dag of twee, dat schiet echt niet op dus. Heb ze intussen een keer of vijf gezien in een halfjaar, en dat is eigenlijk alleen bij hen thuis dus dat is ook niet zo heel spannend :+

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:37

Kan je dan niet is een dagje weg gaan met die mensen? dan spreek je mekaar vast meer 1 op 1 en maak je lol met mekaar met een activiteit die jullie allemaal leuk vinden.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 20:12

Geef ze bijvoorbeeld een dagje dierentuin met jullie cadeau voor hun trouwdag ofzo. Dan maak je veel makkelijker contact.