Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Maar ik vind het prima zo, ik heb nog wat andere scharreltjes om mee te appen en leuke dingen mee te doen, dus ik vermaak me wel. Niet te druk om maken en dan appt ie vanzelf wel weer
.
?
Ben razend druk met mijn huis leeghalen en opruimen, ik wil de muren weer schilderen en overal kom ik verstopte bende van mijn ex tegen. Ik gooi het weg hoor, hij heeft een jaar de tijd gehad om het op te halen
Vreemdgangers ga ik niets van bewaren 
Zoals Magic the gathering-kaarten, en een joggingbroek... Die mijn vriend nu draagt als ie bij mij is...
Hij weet wel dat ie van m'n ex is en het maakt hem niet uit, dus dan vind ik het ook best. Magrathea schreef:Ik heb nog wat vakantiefoto's van m'n ex op mijn telefoon, en op mijn computer een hele map vol van twee jaar. Die doe ik niet weg hoor, foto's van ons twee zijn er niet (behalve een selfie van toen het allaaang uit was) en we zijn verder nog goed bevriend dus op zich...
Van de ex daarvoor heb ik nog wel spullen maar die zie ik meer als van mij nu.Zoals Magic the gathering-kaarten, en een joggingbroek... Die mijn vriend nu draagt als ie bij mij is...
Hij weet wel dat ie van m'n ex is en het maakt hem niet uit, dus dan vind ik het ook best.
Ex nr 2 (ja die ass) dat is dan weer een heel ander verhaal
Ik heb een hoop foto's indd ook weggegooid, alle spullen die nog hier stonden van hem heb ik verkocht of weggegeven
.
ennehh, tijd heb je niet he, tijd maak je
M'n vorige vriend, Y, (die van zonder de foto's) is ook lid bij onze vereniging en als ie langs komt staan ze rustig samen een biertje te drinken (en dan gaat het goddank niet over mij
)
Voor Y heb ik absoluut nog steeds een zwak (en hij voor mij) maar het werkte gewoon niet tussen ons. T heeft net dat beetje extra, ik weet niet wat het is, en ik wil ook absoluut niet zeggen dat Y slecht was op wat voor manier dan ook, maar ik voel me wel echt schuldig als ik mijn relatie met T vergelijk met die met Y
Hoe hard je dat ook niet wilt doen, het gebeurt toch altijd wel.
marleen_88 schreef:Ik heb geen ex? Dat klinkt wel ouderwets haha.
Gefeliciteerd Tink met jullie 'halve jaar' op naar de volgende halve jaren.
Gefeliciteerd!
Ik moet nu wat schoolwerk doen, vriend is op z'n bijbaan, hij is pas terug om halfdrie
En ik ben er nog tot morgenavond want vanavond is er een feestje van zijn moeder. Ze zijn op zich wel aardig allemaal maar ze hebben echt heel erg hun eigen dingetjes, eigen grapjes, en dan zit je daar als buitenstaander. Dan voel je je niet zo welkom. Nou ja, ik overleef het wel, na dit weekend zie ik ze voorlopig niet
Magrathea schreef:Whoah, dat is snel gegaan danGefeliciteerd!
Ik ben bij la schoonfamilia thuis, ik vind het nog steeds doodengIk moet nu wat schoolwerk doen, vriend is op z'n bijbaan, hij is pas terug om halfdrie
En ik ben er nog tot morgenavond want vanavond is er een feestje van zijn moeder. Ze zijn op zich wel aardig allemaal maar ze hebben echt heel erg hun eigen dingetjes, eigen grapjes, en dan zit je daar als buitenstaander. Dan voel je je niet zo welkom. Nou ja, ik overleef het wel, na dit weekend zie ik ze voorlopig niet
Het gaat voornamelijk over de familie, vakanties van jaren terug etc. En ik zie ze dan ook maar af en toe een dag of twee, dat schiet echt niet op dus. Heb ze intussen een keer of vijf gezien in een halfjaar, en dat is eigenlijk alleen bij hen thuis dus dat is ook niet zo heel spannend