Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunrise_ schreef:Op Bol.com staan de herfst-wintermokken trouwens weer, mocht iemand die nog willen. Prijzen van Blond wisselen bij Bol wel steeds vind ik. Cakeschaal ging van 24,95 naar een aantal dagen voor 20, en nu weer 24,95.
Sunrise_ schreef:Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar de Sinterklaas hapjesschaal, mocht iemand 'm misschien nog in een winkel tegenkomen, ik maak het geld direct naar je over, met onkostenvergoeding. Ik probeer 'm nu via Marktplaats te bemachtigen, maar dat is ook nog niet zo makkelijk.
Suusie22 schreef:Sunrise_ schreef:Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar de Sinterklaas hapjesschaal, mocht iemand 'm misschien nog in een winkel tegenkomen, ik maak het geld direct naar je over, met onkostenvergoeding. Ik probeer 'm nu via Marktplaats te bemachtigen, maar dat is ook nog niet zo makkelijk.
Ik zal mn ogen voor je openhouden! Ik ga morgen naar een winkel bij ons in t dorp en volgens mama hadden ze daar nog veeeeel sinterklaas dingen. Je bedoeld die schaal met vakjes?