fohadie schreef:Vriendlief: Ik ga eten maken.
Ik: Ga je het uitmaken?!
Smaakte het eten nog wel
? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Anne_GTI schreef:Ach ik had vandaag op mijn werk weer mannen die geopereerd wilden worden met de Da Vinci code.
Zelf heb ik eens heel raar naar het woord inke-ping zitten staren. Vroeg me ook af of er dan ook inke-pong was. Duurde even voor het kwartje viel en het om een in-keping ging
Anne_GTI schreef:Ach ik had vandaag op mijn werk weer mannen die geopereerd wilden worden met de Da Vinci code.
Zelf heb ik eens heel raar naar het woord inke-ping zitten staren. Vroeg me ook af of er dan ook inke-pong was. Duurde even voor het kwartje viel en het om een in-keping ging

fohadie schreef:weer een mooi voorbeeld van: Je leest iets anders dan er staat. Of eigenlijk ook weer niet, want het staat er echt!! Er wordt alleen iets anders mee bedoelt..
"Citroen met temperatuurprobleem" Nou, mij kon je opvegen.:
DeEenhoorn schreef:fohadie schreef:weer een mooi voorbeeld van: Je leest iets anders dan er staat. Of eigenlijk ook weer niet, want het staat er echt!! Er wordt alleen iets anders mee bedoelt..
"Citroen met temperatuurprobleem" Nou, mij kon je opvegen.:
Ja!ik zat ook al te kijken, aparte titel, na zin 1 snapte ik dat het om een citroën autootje gaat
Ze verzinnen de gekste dingen tegenwoordig, haha.