Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:50

Ja natuurlijk, da's ook het probleem niet :') tuurlijk doe ik er niks mee, zo ben ik niet. Tis gewoon dat het nu ineens naar buiten komt en ik kan het nergens kwijt, snap je?

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:56

Ja begrijpelijk.. Erg lastig! :)
Was niet aanvallend bedoeld naar jou toe hoor, al staat het daar misschien wel zo. Da's gewoon zo ongeveer mijn standaard zinnetje in zo'n situatie die ik eruit knal, sorry daarvoor :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:18

Haha nee hoef je geen sorry voor te zeggen, you don't know me and I don't know you. En daarnaast, tis toch ook gewoon zo haha :P

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 02:20

Je zou het hem toch kunnen vertellen? Misschien is hij ook nog steeds verlieft op jou.

Met hem het bed in duiken nu hij nog een vriendin heeft? Natuurlijk niet!! Maar je kan toch eerlijk over je gevoelens zijn. Stel hij heeft zijn huidige vriendin omdat jij toch geen interesse had. Nu zeg ik niet dat hij niet om haar geeft, maar het kan toch zijn dat hij stiekem nog steeds op jou wacht?

Ik zou het gewoon vertellen. Is hij gelukkig met zijn huidige relatie dan hoor je het vanzelf en laat je het verder met rust.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:02

Hoe is t met de meiden van het 1e uur hier?

Ik ben volledig over mijn ex heen, ben sinds 3, 4 maanden weer verliefd en heb sinds anderhalve maand weer een relatie. Zo anders dan de relatie met mijn ex, zo fijn en liefdevol.

Ik hoop op meer happy endings!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:14

Ik date wat, ik klooi wat, ik sport wat, ik vermaak mij prima :Y)
(Plus dat ergens de carrièretijger in mij is wakker geworden, druk zat met mijzelf :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:34

Ik ben ontzettend gelukkig met een andere jongen waar ik al een aantal maanden mee samen ben. :)

Over de ex in de OP, wat een kneus is hij eigenlijk achteraf gezien, dat ik daar zo'n verdriet om heb gehad.. :n

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:29

Ik ben inmiddels helemaal gelukkig met mijn crush van de afgelopen 4 jaar :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:29

Wat fijn voor jullie dat jullie zo snel weer iets anders hebben gevonden :)

Ik ga niet zo snel door vriendjes heen, ben ook haast nooit verliefd. Ben niet weer iemand tegengekomen die ik leuk vind. Ik heb nog steeds wel heel erg fijn contact met mijn ex :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:57

Leven in het topic, mijn antwoord is:

No comment :') :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:05

Nog wat nare dingen meegemaakt met ex, maar wel duidelijkheid gekregen ... of ik aan t lijntje gehouden werd durf ik niet in die volle zin te noemen, maar het leek er wel op. Nu dus duidelijk kunnen afsluiten en lekker verder aan t gaan met m'n leven :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 14:28

We zijn alweer zo'n tijd verder. Hoe is het met de meiden hier? Wie denkt er nog aan haar ex na al die maanden? Wie heeft er een nieuwe liefde?

Ik heb inmiddels bijna 6 maanden een nieuw vriendje en ik kan me niet meer voorstellen dat ik ook verdrietig was om mijn ex :')

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 14:36

Ik kom nog regelmatig over de vloer bij mijn ex schoonouders en heb mijn ex dus ook wel al een paar keer gezien weer en de eerste keer was dat even 3 minuten hartkloppingen hebben en daarna was de spanning voorbij en kunnen we gewoon leuk kletsen en lachen en alles, alleen is het voor mij gelukkig ook helemaal afgesloten dus geen gemengde gevoelens erbij. Ik blijf erbij dat ik zo'n jongen nooit weer ga vinden maar waardeer juist dat ik wel heb mogen meemaken hoe fijn het is geweest. Vrij vlot hierna kreeg ik een relatie weer, dit was een goede vriend van me die begon als onschuldige flirt en zo is het balletje aan het rollen gekomen. 9 maanden samen nu maar zit nu weer in zo'n kl*te periode toevallig en denk niet dat het goed kan komen vanuit mijn kant, alleen hart en hersens doen 2 hele verschillende dingen helaas haha..

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 15:13

Hier alles prima! Voel me juist veel beter en vrijer, vrolijker dan toen! :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 17:42

As you know, I'm feeling pretty fine! :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:38

Pff helaas na zes maanden vannacht dankzij een 'droom'... jawel t kan, even een flinke klap gehad ... zucht! Maar ben wel weer een beetje aan t daten :)

HuppeltjeZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:40

xDenies schreef:
Pff helaas na zes maanden vannacht dankzij een 'droom'... jawel t kan, even een flinke klap gehad ... zucht! Maar ben wel weer een beetje aan t daten :)

Same here! twee nachten op rij over hem gedroomd nadat ik dacht eindelijk over hem heen te zijn...
Sinds hij is vertrokken naar Brazilië zes maanden geleden niks meer van hem gehoord, kijk er tegenop om hem terug te zien binnenkort (zelfde vriendengroep en ik wil het niet ongemakkelijk maken voor mijn vrienden door bijvoorbeeld niet te komen opdagen op afspraken als hij weer terug is)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:43

Deze persoon is voor mij gewoon van de aardbodem verdwenen .. word af en toe gek van dat idee. En zit nog steeds met gigantisch veel vragen en dubbele gevoelens ...

Lijkt me heel erg ongemakkelijk om die persoon steeds weer te zien! Al is dit ook geen pretje, die persoon helemaal niet meer zien alsof ie nooit heeft bestaan.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:48

Ik heb uiteindelijk weinig verdriet gehad.. Kwam ik later tot de conclusie :Y) ben vooral heel boos geweest om alles.
Hij heeft/had een nieuwe vriendin al snel. Ik ben happy single en voel me beter als eerst!

Over dat dromen, heb ik laatst ook gehad. Droomde dat ik het uitmaakte en hij heel m'n huis kort en klein sloeg (dat was ook mijn angst) heel vreemd..

Vervelend dat je zoveel vragen nog heb denies!
En amber dat samen in een vriendengroep lijkt me ook lastig..
Ik heb mijn ex van fb verwijderd omdat hij me ongelooflijk in de gaten hield :') heel irritant

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:09

Ik heb mijn ex afgelopen week twee keer gezien en voelde echt niks :+ Helemaal overheen haha.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:32

Ik denk dat als ik de juiste persoon ontmoet dat ik het wellicht ook wel ga inzien, en als al die vragen/onduidelijkheden er niet waren ook.

Met mijn (eerste)ex was het heel duidelijk einde verhaal.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:28

Ik ben nu anderhalf jaar vrijgezel.
En merk wel dat ik echt goede en slechte dagen heb.
Heb af en toe een dag of een paar dagen waarop ik mijn ex opeens mis of Veel aan hem denk.
Of dan droom ik opeens weer over hem.
Maar heb er gelukkig niet heel vaak meer last van.

Heb wel wat dates met andere gehad, maar is niks uitgekomen.
Stiekem vind ik vrijgezel zijn ook wel even lekker (a)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:07

Haha inderdaad, die vrijheid is wel lekker - hoor je mij zeker niet over.

En schijnbaar is een paard hebben een behoorlijk obstakel voor veel jongens x'D

HuppeltjeZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 10:22

Hoe staat het hier inmiddels? Met de nieuwe liefdes en de 'over de ex heenkomers' ? :)

Hier boekte ik een vakantie en ik vertrek op de dag dat mijn ex (na 6 maanden Brazilië) terugkomt. Zo ben ik nog 2 weken verlost van 'the dreaded moment' om hem terug te zien! (zelfde vriendengroep) Verder heb ik moeite met het hele gedoe los te laten omdat ik met heel veel woede zit. Ik heb deze jongen mijn eerste kus en, nouja mijn eerste alles ( ;) ) gegeven en hij heeft twee jaar lang met mij en mijn hart gespeeld. Na alles wat ik voor hem heb gedaan, ben ik het nog niet waard om iets te laten weten (al is het maar via facebook!). Maar nee, een half jaar volledige stilte. Nu moet die niet denken dat alles terug goed zal zijn als die terug is, ik zal vriendelijk hallo zeggen gewoon om het gezellig te houden in onze vriendengroep maar daar blijft het ook bij. Verder was ik zo dom om te zitten wachten op hem en dromen over hem, tot ik hoorde dat hij daar met heel veel meisjes naar bed is geweest. Ik wacht (eindelijk!) niet meer en ben happy single. Maar ik sta wel open voor iets anders want er zit toch wel iemand in mijn hoofd... :Y) maar eerst moet ik zien hoe ik me voel als ik mijn ex terugzie. Als ik mij leeg voel wanneer ik hem zie weet ik dat ik er, na twee jaar, eindelijk over ben!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:15

Michelleex schreef:
Hier alles prima! Voel me juist veel beter en vrijer, vrolijker dan toen! :)

Volgens mij heb ik iets gemist....