tuurlijk doe ik er niks mee, zo ben ik niet. Tis gewoon dat het nu ineens naar buiten komt en ik kan het nergens kwijt, snap je? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tuurlijk doe ik er niks mee, zo ben ik niet. Tis gewoon dat het nu ineens naar buiten komt en ik kan het nergens kwijt, snap je? 

) 
xDenies schreef:Pff helaas na zes maanden vannacht dankzij een 'droom'... jawel t kan, even een flinke klap gehad ... zucht! Maar ben wel weer een beetje aan t daten

ben vooral heel boos geweest om alles.
heel irritant
Helemaal overheen haha. 
) gegeven en hij heeft twee jaar lang met mij en mijn hart gespeeld. Na alles wat ik voor hem heb gedaan, ben ik het nog niet waard om iets te laten weten (al is het maar via facebook!). Maar nee, een half jaar volledige stilte. Nu moet die niet denken dat alles terug goed zal zijn als die terug is, ik zal vriendelijk hallo zeggen gewoon om het gezellig te houden in onze vriendengroep maar daar blijft het ook bij. Verder was ik zo dom om te zitten wachten op hem en dromen over hem, tot ik hoorde dat hij daar met heel veel meisjes naar bed is geweest. Ik wacht (eindelijk!) niet meer en ben happy single. Maar ik sta wel open voor iets anders want er zit toch wel iemand in mijn hoofd...
maar eerst moet ik zien hoe ik me voel als ik mijn ex terugzie. Als ik mij leeg voel wanneer ik hem zie weet ik dat ik er, na twee jaar, eindelijk over ben!