Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Anoniem

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:14

Ze hebben het inderdaad maar zwaar :))

palousa_boy

Maar maar maar :?
Wij mogen jullie dan niet gebruiken als speeldoos? Tietentoeters enzo? -O-

Qimm

joyce2 schreef:
Haha ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met die maffe uitspattingen! Ik drum er wel eens mee tegen zijn been, moet hij raden wat ik "drum" en hij doet idd ook dienst als microfoon :D

Oeh, dat is ook een leuk spelletje :)ddd

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:15

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:15

palousa_boy schreef:

Natuurlijk, als hij maar niet denkt dat dat seks oplevert :Y) dat soort dingen zijn gewoon spelen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:16

Qimm schreef:
Eh ik doe dat wel. Als hij staat te douchen trek ik de deur open en roep dan heel hard 'piemel'. Vind het een geniaal ding :D

Proest :+ . Ik had al gestemd maar ga echt hier niet neerzetten wat. Dat is te prive, maar ik lees wel herkenbare of erg grappige dingen.

Ik heb als enige meisje werktuigbouw gestudeerd en daar heb ik een hoop geleerd kwa uitdrukkingen en opmerkingen. O ja ook de vleeslolly was al bekend :j werd vaak gebruikt door mijn medeschoolgenoten. Ik ben vaak grover dan een gemiddelde man nu. :D .

En humor is juist goed houdt de boel een beetje ontspannen.
Laatst bijgewerkt door karuna op 20-08-14 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:16

Hij mag mij ook gerust als speel/plaagdoos gebruiken hoor, maar idd.. dat betekent niet automatisch sex.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:17

Qimm schreef:
palousa_boy schreef:

Natuurlijk, als hij maar niet denkt dat dat seks oplevert :Y) dat soort dingen zijn gewoon spelen

Precies dat dus :j

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:13

hahahahaha idd, als ik dit zo lees mogen wij het wel en de mannen niet :D

'vieze taal' is soms juist leuk, maar ze moeten wel het goede zeggen... ook hier hebben ze gewoon wat sturing nodig net als bij alles :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:17

Hij mag dat ook best, maar het levert geen seks op, dat soort dingen brengen mij niet in the mood

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:39

Mij ook niet. Maar ik seks niet alleen als ik helemaal horny ben maar ook gewoon omdat het lekker is. Hoef ik niet speciaal voor in the mood te zijn :P

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:45

Hahahaha ik ga stuk!!

Nouu spelen is leuk maar dat moet dan geen sex worden inderdaad. Wat mannen vaak wel denken/hopen dan.. :')

Zeeanemoon hahahahahaha

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:08

Poiuytrewq schreef:
Mij ook niet. Maar ik seks niet alleen als ik helemaal horny ben maar ook gewoon omdat het lekker is. Hoef ik niet speciaal voor in the mood te zijn :P

Nou als ik niet in the mood ben werkt mijn lichaam niet mee aan dat soort activiteiten

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:54

:') :') hahahahha zeeanemoon hahahhahha
Wat een lol hier hahahha ik lig echt dubbel om sommige reacties, * deur open en PIEMEL roepen * hahahha hoe kom je erbij!

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:40

Maar het valt (in bepaalde mate) wel onder flirten *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:27

_/-\o_ :') Ge-ni-aal die reacties hier :')

Ik weet standaard al dat wanneer ik m'n shirt en bh uitdoe als hij erbij is dat ie dan heel luid "tietjeeeeees" gaat blèren. Hij vindt ze prima van maat, ik vind ze net een cupje te klein. Dus tietjes of titties vind ik gewoon geen leuke benoeming. Dan liever boobies ofzo, klinkt toch zachter.
Deur opentrekken en "piemel" roepen doe ik immers ook niet. Maar wel het gewriemel en gewiegel ermee :)) Net een stressballetje :') Hij vindt het trouwens hilarisch en prachtig als ik weer eens zo'n bui heb.

In mijn kont knijpen mag hij heus wel, maar niet als ik een trap opga. Ik durf wel eens schrikken als hij dat doet en het zou niet de eerste keer zijn dat ik daardoor een schuiver maak. Heb geen ambitie om elke trede in mijn neerwaartse beweging van dichtbij te inspecteren.

Hij heeft ook een klein buikje en hoewel ik met regelmaat aangeef dat hij wat moet afvallen (niet dat hij zoveel overgewicht heeft) ben ik er eigenlijk stiekem gek op :o Dat ligt superzacht als kussentje, het wiegelt ook vrolijk een beetje heen en weer als je eraan schudt en ach, met de juiste kledij die je het amper.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:29

Varekaj schreef:
_/-\o_ :') Ge-ni-aal die reacties hier :')

Ik weet standaard al dat wanneer ik m'n shirt en bh uitdoe als hij erbij is dat ie dan heel luid "tietjeeeeees" gaat blèren. Hij vindt ze prima van maat, ik vind ze net een cupje te klein. Dus tietjes of titties vind ik gewoon geen leuke benoeming. Dan liever boobies ofzo, klinkt toch zachter.
Deur opentrekken en "piemel" roepen doe ik immers ook niet. Maar wel het gewriemel en gewiegel ermee :)) Net een stressballetje :') Hij vindt het trouwens hilarisch en prachtig als ik weer eens zo'n bui heb.

In mijn kont knijpen mag hij heus wel, maar niet als ik een trap opga. Ik durf wel eens schrikken als hij dat doet en het zou niet de eerste keer zijn dat ik daardoor een schuiver maak. Heb geen ambitie om elke trede in mijn neerwaartse beweging van dichtbij te inspecteren.

Hij heeft ook een klein buikje en hoewel ik met regelmaat aangeef dat hij wat moet afvallen (niet dat hij zoveel overgewicht heeft) ben ik er eigenlijk stiekem gek op :o Dat ligt superzacht als kussentje, het wiegelt ook vrolijk een beetje heen en weer als je eraan schudt en ach, met de juiste kledij die je het amper.

herkenbaar :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:32

Manlief hier grijnst altijd "Tiettieess!!!!!!!" als ik me om kleed in zijn bijzijn. :') Ik vind ze overigens ook aan de kleine kant maar manlief is tevreden. "juist een handje vol, al de rest is te veel." zegtie dan. _O-
Maar doordat ie zo reageert steeds ben ik wel stukken zelfzekerder geworden. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:37

Ayasha schreef:
Manlief hier grijnst altijd "Tiettieess!!!!!!!" als ik me om kleed in zijn bijzijn. :') Ik vind ze overigens ook aan de kleine kant maar manlief is tevreden. "juist een handje vol, al de rest is te veel." zegtie dan. _O-
Maar doordat ie zo reageert steeds ben ik wel stukken zelfzekerder geworden. :+:

I totally agree! En sinds ik sedert een paar maanden mijn oude pil weer neem is er een halve cupmaat bijgekomen dus hey, we gaan niet klagen. Vriendje vindt het prachtig als ie mee lingerie mag gaan shoppen. Hij is een billen- en kontliefhebber (moet ook wel met mijn derrière). Krijg zo vaak te horen of ik alsjeblieeeeeeft meer jurkjes wil aandoen, hij vindt het prachtig dat ik daar op mijn 30e nog steeds een prachtlijf voor heb.

Kijk, daar word ik dus vrolijk van <3

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 22:28

joyce2 schreef:
Haha ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met die maffe uitspattingen! Ik drum er wel eens mee tegen zijn been, moet hij raden wat ik "drum" en hij doet idd ook dienst als microfoon :D

Hahahaha
Ik doe wel eens 'propeller' spelen. Bij de basis vaspakken en dan eeh ja.. Rondjes zwieren. :j :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 22:45

Vriend en zijn broer hebben ooit een kameraad van hun wijsgemaakt dat je tijdens de seks ook helicoptertje kan spelen. Maw, de vrouw bovenop en die gaat dan met de voetjes in de lucht rondjes draaien tijdens. Dat die kerel (28 jaar en eeuwige vrijgezel) er nog steeds intrapt dat dat zou bestaan :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 22:51

Hahahahahaha. Prachtig. Ik roep er ook altijd heel hard whieeewhieeeee bij. :')
(En ehhm ja ik heb nog nooit gehad dat iemand NIET raar opkeek als ik t voor de eerste keer deed)

Ik hoorde ook van een meisje/vrouw die heel graag eens bij haar vriend zn ding vast wilde houden als ie ging plassen.. En dat zij dan mocht mikken.
Alleen dat werkte nooit want hij werd altijd hard zodra zij m vast pakte :p
Nu staat dat ook op mn to do list hehe.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 22:55

Nou, dat lijkt me dan weer wat minder :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 22:55

Als 2e jaars studente verpleegkunde heb ik -helaas- al genoeg pielemansjes vastgehad om te helpen met plassen en in de fles te mikken. Met handschoenen aan dan wel. Geen behoefte aan om dat thuis ook nog even te gaan doen :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 23:01

Haha oh dat lijkt me dus echt grappig :p
Maar niet bij random vreemde mannen zoals patienten.
Wel bij je vriend.