Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Soms prik ik er ook even met m'n vinger in, of tegen aan *wiebeldewiebel*
Qimm schreef:Eh ik doe dat wel. Als hij staat te douchen trek ik de deur open en roep dan heel hard 'piemel'. Vind het een geniaal ding
Varekaj schreef:![]()
Ge-ni-aal die reacties hier
![]()
Ik weet standaard al dat wanneer ik m'n shirt en bh uitdoe als hij erbij is dat ie dan heel luid "tietjeeeeees" gaat blèren. Hij vindt ze prima van maat, ik vind ze net een cupje te klein. Dus tietjes of titties vind ik gewoon geen leuke benoeming. Dan liever boobies ofzo, klinkt toch zachter.
Deur opentrekken en "piemel" roepen doe ik immers ook niet. Maar wel het gewriemel en gewiegel ermeeNet een stressballetje
Hij vindt het trouwens hilarisch en prachtig als ik weer eens zo'n bui heb.
In mijn kont knijpen mag hij heus wel, maar niet als ik een trap opga. Ik durf wel eens schrikken als hij dat doet en het zou niet de eerste keer zijn dat ik daardoor een schuiver maak. Heb geen ambitie om elke trede in mijn neerwaartse beweging van dichtbij te inspecteren.
Hij heeft ook een klein buikje en hoewel ik met regelmaat aangeef dat hij wat moet afvallen (niet dat hij zoveel overgewicht heeft) ben ik er eigenlijk stiekem gek opDat ligt superzacht als kussentje, het wiegelt ook vrolijk een beetje heen en weer als je eraan schudt en ach, met de juiste kledij die je het amper.
Ayasha schreef:Manlief hier grijnst altijd "Tiettieess!!!!!!!" als ik me om kleed in zijn bijzijn.Ik vind ze overigens ook aan de kleine kant maar manlief is tevreden. "juist een handje vol, al de rest is te veel." zegtie dan.
![]()
Maar doordat ie zo reageert steeds ben ik wel stukken zelfzekerder geworden.