Hele dag regen gehad. Eind vd middag even droog. Les gehad en halverwege begon het weer lekker te regenen...............laat ik nou net een smurf hebben die dat NIET leuk vindt......maar gestopt met de les en morgen opnieuw proberen. Maar wat heerlijk om even een koelere dag te hebben!
Hier vanmiddag eerst regen, met laden van mijn paard was het gelukkig droog. Begon weer iets te regenen toen hij er net in stond. Zijn een uur bezig geweest om hem te laden en zo ineens gaf hij zich over en liep in een keer de trailer op.
Gek hoor om weer een langebroek en dichte schoenen met sokken aan te hebben, heb 2.5 week of misschien wel langer alleen maar op slippers gelopen en kortebroeken aan gehad. Op die 4 x op mijn werk na dan.
Hier geen druppel gehad... echt, nul. Wel een vestje aan moeten doen en sokken aan! Heerlijk. Ik had koude voeten. Lekker hoor!
quartel
Geplaatst: 25-07-14 19:35
Ik zit gewoon nog in mijn korte broek en mijn mouwloze shirt Heb me in het zweet gewerkt vandaag en moet zo nog een peerd binnen halen. Ben te moe/lui mezelf nog om te kleden hoor
Hier heeft het nauwelijks geregend en ook nu is het nog helder en droog. Wel echt lekker fris geworden! Heerlijk! Ik hoop dat mijn slaapkamer nu ook frisser is, zodat ik lekker kan slapen.