even wat geks he...als je het plaatje opent die je ontvangen hebt, dan kun je op eigenschappen klikken en dan zie je de link aar het adres..als je dat plakt in google, gebeurd er dan niet iets?
De foto met die grijze boog aan dat witte gebouw? eveneens die typische paaltjes,waar ze overal een andere maat hebben, alleen net daar gelijk..dan moet het de straatkant zijnm gezien de stoep op de foto..maar je hebt daarnaast iets..gut, die kleine fotootjes ook van je, haha. Het paleis heeft zo'n grijze boog als entree..is op Josefplatz..
Nee, ik bedoelde echt de herkomst van de foto..jammer..
Ja, het gebouw is idd glad..ziet er verser uit..maar als je halverwege scrollt, dan zie je een stoep naar dat paleis, met die paaltjes..alleen het gebouw wat je dan ziet, heeft gele kozijnen ipv grijze zoals op TS haar foto's ..
bliver
Geplaatst: 07-08-14 15:07
kan je vriend zingen?? Misschien gaat hij w el onder je balkon liggen met een gitaartje
Amy77
Geplaatst: 07-08-14 15:07
uh andersom dus..gut, zit hier met 5 pagina's aan google en bokt hahaha
oeh volgensmij heb ik iets gevonden! http://1.bp.blogspot.com/_aTym3czE1FA/T ... G_7328.JPG Dit is volgens mij het gebouw waar je een klein stukje van ziet. Dus het moet deze foto, maar dan een beetje naar links zijn volgens mij..