unihorses schreef:

Wat een heerlijk geluid zal dat maken als de wind erbij komt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Summerly_ schreef:BarryPlopper schreef:
Ach, op zich kun je paardrijden ook omschrijven als 'oh, wow, it has trotted from one side of the arena to another on- wait, now it's cantering!'
Ik heb echt 0,0 met voetbal, maar ik ben best bereid het te kijken met een gezellige groep mensen. Of we winnen of verliezen boeit me dan minder, hoewel in het laatste geval de gezelligheid vaak ook ver te zoeken is helaas.
BarryPlopper schreef:Het was ook maar een grapje.Met het EK ging ik elke wedstrijd mee met vrienden in de kroeg kijken. Was elke keer gezellig totdat Nederland verloor en 90% van de mensen al agressief werden als je te volgens hun te lang bezig was op de wc.
Dus waarom heb ik een hekel aan voetbal?
de agressie (dat zie je bij paardrijden niet)
als "Het" team verliest moet alles kapot maar als jou team wint moet ook alles kapot

...dat gaat me echt een heel eind tever... 
kimmie261 schreef:mén wat wordt het toch overdreven allemaal,echt ga het bijna zielig vinden als mensen vinden dat een sport zó belangrijk in hun leven wordt..
gisteren zaten we hier hart van nederland te kijken,zat meer op weerbericht te wachten en daar ging het offcourse over voetbal,maar goed ,ik dacht is maar even en zing het wel uit,daar was een presentator ( hoe heet die blonde man die ook funniest home video's presenteerd?? ) ,nou ja die dus,die was aan het vertellen hoe belangrijk het voetbal was en hoe erg het was als teams verliezen enz...echt drámatisch zoals daarover gedaan werd..
ik heb toen alleen maar gezegd tegen mijn vriend,hoe beschamend dat eigenlijk wel niet is....,er zijn mensen die vandaag misschien wel een kindje verloren zijn,of een andere geliefde,en er wordt hier gedaan alsof verliezen van voetbalpotje het ergste is wat de mensheid kan overkomen..
kijk ik kan best begrijpen dat je een sport leuk vind en fanatiek liefhebber bent,maar dan net doen alsof mensen hun leven ervanaf hangt..neh...dat gaat me echt een heel eind tever...

, zal een wk burger nou beter smaken dan een normale?