Help elkaar het WK door...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:41

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:56

_Summerly_ schreef:
BarryPlopper schreef:
voetbal

[ Afbeelding ]

Ach, op zich kun je paardrijden ook omschrijven als 'oh, wow, it has trotted from one side of the arena to another on- wait, now it's cantering!' :))

Ik heb echt 0,0 met voetbal, maar ik ben best bereid het te kijken met een gezellige groep mensen. Of we winnen of verliezen boeit me dan minder, hoewel in het laatste geval de gezelligheid vaak ook ver te zoeken is helaas. :')

Met het EK ging ik elke wedstrijd mee met vrienden in de kroeg kijken. Was elke keer gezellig totdat Nederland verloor en 90% van de mensen al agressief werden als je te volgens hun te lang bezig was op de wc.

Dus waarom heb ik een hekel aan voetbal?
de agressie (dat zie je bij paardrijden niet)
als "Het" team verliest moet alles kapot maar als jou team wint moet ook alles kapot

Oreade_

Re: Help elkaar het WK door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 13:24

Ik vind het gewoon ook belachelijk dat er zoveel armoede is in Brazilië en ze nu met hopen geld kunnen investeren in stadions etc maar de armoede daar geven ze niet om...

Bij ons krijgt ELKE duivel 80 000 euro als hij de eerste ronde speelt. 80 000!!!! Gigantisch veel dan nog niet gesproken over de andere rondes. Ik word er gewoon misselijk van...

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 15:00

BarryPlopper schreef:
Met het EK ging ik elke wedstrijd mee met vrienden in de kroeg kijken. Was elke keer gezellig totdat Nederland verloor en 90% van de mensen al agressief werden als je te volgens hun te lang bezig was op de wc.

Dus waarom heb ik een hekel aan voetbal?
de agressie (dat zie je bij paardrijden niet)
als "Het" team verliest moet alles kapot maar als jou team wint moet ook alles kapot
Het was ook maar een grapje. ;)

Mijn grootste ergernis bij voetbal is inderdaad ook het complete gebrek aan discipline, zowel onder supporters als onder de spelers. Dat gejammer als ze een bal tegen hun grote teen krijgen of het haantjesgedrag als de scheidsrechter ook maar zoveel doet als kijken naar zijn fluitje... En het dan vreemd vinden dat mensen in de basissport scheidsrechters te lijf gaan; het is niet bepaald alsof hun rolmodellen een goed voorbeeld van 'veldetiquette' geven.

Ik vond dit wel een treffende column van Youp van 't Hek trouwens:
http://www.youp.nl/column/op-schiphol

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 15:06

En laten we het dan ook vooral niet hebben over eerlijk spel...
Spelen wij oneerlijk en wordt er gefloten is het vals... spelen wij oneerlijk en wordt er niet gefloten is het geweldig...
Spelen zij oneerlijk en wordt er gefloten is het gescheld en drama... spelen zij oneerlijk en wordt er niet gefloten???? Nou berg je dan maar...

Bij mijn schoonfamilie staat zelfs het voetbal nog op bij een verjaardag...
Zo irritant, de kamer is al niet al te groot en dan moet je ook nog voor de tv weg blijven...
En degene die voetbal willen zien (het grootste gedeelte) heeft de meeste rechten dus die zitten op de bank voor de tv...
Degene die er niks mee hebben... die worden in de eetkamer geparkeerd...
Zit je dan... in je remi :(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 15:10

Die column :') :') _/-\o_ _/-\o_

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:00

Ik meld me ook aan!
Iedereen op m'n werk vind me raar en apart omdat ik geen voetbal kijk.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:27

SummerLess schreef:
Ik meld me ook aan!
Iedereen op m'n werk vind me raar en apart omdat ik geen voetbal kijk.

ik heb jou een keer gemeet :oo

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:34

Ik vind voetbal kijken met een paar vrienden wel gezellig. Maar de kroeg hoeft niet meer van mij. Ben sinds vrijdagavond 4 hechtingen en een blauw oog rijker, omdat er iemand uit enthousiasme zijn bierglas moest weggooien.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:36

Esther_ schreef:
Ik vind voetbal kijken met een paar vrienden wel gezellig. Maar de kroeg hoeft niet meer van mij. Ben sinds vrijdagavond 4 hechtingen en een blauw oog rijker, omdat er iemand uit enthousiasme zijn bierglas moest weggooien.

Auw beterschap

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:59

Inderdaad het mietjes gedrag van de voetballers vallen bij de kleinste aanraking etc...
Het zijn toch "echte" mannen e

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:58

Waar ik me ook aan irriteer... Dat idiote WK-lingerie op veronica.

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:08

Veulen84 schreef:

+1

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:13

xnien_ schreef:
Veulen84 schreef:

+1

+2!
Echt zo zielig! :o?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:16

En goedkoop :n

Hier Vriendlief die net stuiterend van boosheid weg loopt...
Waarom?? De commentator zwetst schijnbaar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:16

Nog niet gespot. .

Alle wk producten zijn achterlijk , wk burgers mcflurry en worst en weet ik veel

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:22

Ik heb alleen de reclame gezien en verder nog niet. Als ik een glim er van zie om tv dan zap Ik verder!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:50

Misschien bedoelt tegen de voetbalstress? Dat gehuppel in ondergoed?

Het is namelijk bewezen dat voetbal, en kampioenschappen in het bijzonder erg ongezond zijn:
http://www.wetenschap24.nl/nieuws/artik ... rlijk.html
Nou ja, als je al hartpatient bent, dus. Dan wordt je ook aangeraden om voor een toernooi je even te laten checken door een HA of je een WK wel aan kan en om eventueel de medicatie bij te stellen (het slikken van aspirine schijnt te worden aangeraden). De combinatie van de zogeheten voetbalstress met vaak vet eten, drank en te weinig slaap schijnt geen goede combinatie te zijn voor mensen met hartklachten. En volgens een ander artikel heeft een nederlaag van het NL team een zelfde impact als een aardbeving of een aanval met een SCUD raket (al kon men dat, geloof ik, niet helemaal 100% hard maken). En dan hebben we het dus over die mensen die voetbal op tv kijken, hé? Niet eens over diegenen die het daadwerkelijk doen. |o

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:04

mén wat wordt het toch overdreven allemaal,echt ga het bijna zielig vinden als mensen vinden dat een sport zó belangrijk in hun leven wordt..

gisteren zaten we hier hart van nederland te kijken,zat meer op weerbericht te wachten en daar ging het offcourse over voetbal,maar goed ,ik dacht is maar even en zing het wel uit,daar was een presentator ( hoe heet die blonde man die ook funniest home video's presenteerd?? ) ,nou ja die dus,die was aan het vertellen hoe belangrijk het voetbal was en hoe erg het was als teams verliezen enz...echt drámatisch zoals daarover gedaan werd..

ik heb toen alleen maar gezegd tegen mijn vriend,hoe beschamend dat eigenlijk wel niet is....,er zijn mensen die vandaag misschien wel een kindje verloren zijn,of een andere geliefde,en er wordt hier gedaan alsof verliezen van voetbalpotje het ergste is wat de mensheid kan overkomen..

kijk ik kan best begrijpen dat je een sport leuk vind en fanatiek liefhebber bent,maar dan net doen alsof mensen hun leven ervanaf hangt..neh :n ...dat gaat me echt een heel eind tever...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:20

Tjah als je niet meedoet aan de oranje hysterie hoor je dr tegenwoordig niet meer bij..
En t word steeds idioter ze doen net alsof die voetballers nog net geen goden zijn...
Al dan niet. T geld wat er aan word gespendeert is ook zo idioot..

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:42

Ik kijk het dit WK wel, maar niet om het voetbal maar om een beetje te socializen met de andere cliënten van de woonvorm waarbij ik ambulante begeleiding krijg.
Woon er nl pas een maand. :)

kimmie261 schreef:
mén wat wordt het toch overdreven allemaal,echt ga het bijna zielig vinden als mensen vinden dat een sport zó belangrijk in hun leven wordt..

gisteren zaten we hier hart van nederland te kijken,zat meer op weerbericht te wachten en daar ging het offcourse over voetbal,maar goed ,ik dacht is maar even en zing het wel uit,daar was een presentator ( hoe heet die blonde man die ook funniest home video's presenteerd?? ) ,nou ja die dus,die was aan het vertellen hoe belangrijk het voetbal was en hoe erg het was als teams verliezen enz...echt drámatisch zoals daarover gedaan werd..

ik heb toen alleen maar gezegd tegen mijn vriend,hoe beschamend dat eigenlijk wel niet is....,er zijn mensen die vandaag misschien wel een kindje verloren zijn,of een andere geliefde,en er wordt hier gedaan alsof verliezen van voetbalpotje het ergste is wat de mensheid kan overkomen..

kijk ik kan best begrijpen dat je een sport leuk vind en fanatiek liefhebber bent,maar dan net doen alsof mensen hun leven ervanaf hangt..neh :n ...dat gaat me echt een heel eind tever...

Hans Kraay junior? :P
Die is zelf ook prof voetballer geweest. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:46

Ik ben uniek ik ben anti wk :D , zal een wk burger nou beter smaken dan een normale?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:54

oja hans kraay junior...wist dat er een kraai inzat maar de rest niet meer :D :o?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 00:44

takkie_muis schreef:
Ik ben uniek ik ben anti wk :D , zal een wk burger nou beter smaken dan een normale?

Gok van niet. Zal alleen een reden zijn voor ze om meer geld voor precies hetzelfde te kunnen krijgen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:12

Smee__ schreef:
takkie_muis schreef:

Gok van niet. Zal alleen een reden zijn voor ze om meer geld voor precies hetzelfde te kunnen krijgen :')

:') Verassend joh