Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hanna_94 schreef:Kan je zoveel terugvinden op het internet JustMe door enkel vertrekdatum te weten van haar partner?
Mijn vriend heeft tot nu toe eigenlijk nog geen geheime missies gedaan, enkel de geweten soldaten-op-straat-opdrachten. Lijkt me dat het voor zoiets niet zoveel kwaad kan dan te zeggen dat hij bv. morgen vertrekt? Iedereen kan hem dan tenslotte toch zien staan op straat?Of zie ik iets belangrijks over het hoofd?
JustMe8484 schreef:Hier een stille meelezer die graag even in wil haken op deze discussie. Om de beeldvorming wat kracht bij te zetten. In vijf minuten weet ik van jodie (haar 'gebruikt' gezien zij noemde wanneer partner vertrok)haar volledige naam, adres en de volledige naam van haar partner. Ook weet ik waar zij werkt en wat haar studie achtergrond is. Ik weet hoe zij eruit ziet en ik weet dat ze voor een beste tijd alleen isEn dan ben ik maar een simpele ziel zonder kennis van zaken of kwaad in de zin. Maar die ene gek (in welke zin dan ook) zou maar net hier mee lezen! Kortom denk na wat je tegen een wild vreemde op straat vertelt, maar nog meer over wat je op internet zet.
Edit: en dan heb ik nog niet eens gekeken wat ik evt kon vinden omtrent de missie van haar partner.
loesje4600 schreef:Wat leuk!! Rode baret toch norm militair? Ik loop nu een jaar mee maar idee dat ik soms nog steeds niks van weet haha gelukkig legt mijn vriend het met alle liefde nog een x uit voor me
loesje4600 schreef:Rode baret is mijn vriend zelf dacht ik of hij heeft hem en nog andere geen idee.. soms legt die uit maar is defensi zo raar en ingewikkeld dat ik het niet opsla. Vroeger dacht ik ook altijd dat rode baret commando was maar dat blijkt nu dus groen te zijn :p