Raponsje schreef:Fiffill schreef:Is lezen echt zo moeilijk?
Dat vraag ik me af ja.
Want je leest over mijn uitleg heen.
Je snapt zelf ook wel dat ik niet bedoel dat ze vies is omdat ze graag wil afvallen.
Dit is letterlijk wat je zegt: "Maar het meisje in de video is "vies" omdat ze iets aan haar gewicht en conditie wil doen en daar voor haar comfortabele kleding bij draagt?"
Dan moet je neerzetten wat je wel bedoelt. Dat ze deze outfit moet dragen om praktische redenen is ook al zo vaak herhaalt.
Ze wordt niet als "vies" gezien omdat ze haar sport wil beoefenen, maar omdat ze overgewicht heeft icm met naakt. Al zullen er niet erg veel mensen zijn die dit echt vies vinden (als je het topic leest).
Raponsje schreef:@Minikatje: jouw mening is prima, toch?
Je hoeft niet alles mooi te vinden en zet er dan inderdaad geen filmpje van op als je het niet wilt zien.
Maar er zijn veel mensen in dit topic en op bokt en het internet in het algemeen die vinden dat ze vies, walgelijk en weet ik veel wat is omdat ze zich niet thuis met de gordijnen dicht verstopt en dát vind ik te gek voor woorden dat mensen dat zelfs durven denken.
Er zijn anders maar weinig van dat soort reacties hoor. De meesten vinden het knap maar hoeven het liever niet te zien (er werd een mening gevraagd over dit filmpje, dus het topic draait hier tenslotte om). Zeer weinig mensen die zeggen dat ze beter thuis kan blijven zitten, als die er al zijn.
Gaat niet eens om "mooie mensen", overgewicht is gewoon niet gezond en zou alles behalve gemiddeld moeten zijn! Er zijn al steeds meer mensen met overgewicht... of dit nou wel of niet knap is...
Als je haar bouw zou vergelijken met dat van een dier zou er geen discussie ontstaan over dat het dier absoluut behoorlijk overgewicht heeft..
Ik bekijk het gewoon even heel objectief.
Dat zij dit een leuke sport vindt is prima, maar dan kan ze beter wachten tot ze wat dunner is voordat ze het zomaar op internet plaatst. Of ze moet niet van die rare fladderbewegingen maken in het begin