"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:06

Raponsje schreef:
Fiffill schreef:
Is lezen echt zo moeilijk?

Dat vraag ik me af ja.
Want je leest over mijn uitleg heen.

Je snapt zelf ook wel dat ik niet bedoel dat ze vies is omdat ze graag wil afvallen.

Dit is letterlijk wat je zegt: "Maar het meisje in de video is "vies" omdat ze iets aan haar gewicht en conditie wil doen en daar voor haar comfortabele kleding bij draagt?"

Dan moet je neerzetten wat je wel bedoelt. Dat ze deze outfit moet dragen om praktische redenen is ook al zo vaak herhaalt.
Ze wordt niet als "vies" gezien omdat ze haar sport wil beoefenen, maar omdat ze overgewicht heeft icm met naakt. Al zullen er niet erg veel mensen zijn die dit echt vies vinden (als je het topic leest).

Raponsje schreef:
@Minikatje: jouw mening is prima, toch?
Je hoeft niet alles mooi te vinden en zet er dan inderdaad geen filmpje van op als je het niet wilt zien.

Maar er zijn veel mensen in dit topic en op bokt en het internet in het algemeen die vinden dat ze vies, walgelijk en weet ik veel wat is omdat ze zich niet thuis met de gordijnen dicht verstopt en dát vind ik te gek voor woorden dat mensen dat zelfs durven denken.

Er zijn anders maar weinig van dat soort reacties hoor. De meesten vinden het knap maar hoeven het liever niet te zien (er werd een mening gevraagd over dit filmpje, dus het topic draait hier tenslotte om). Zeer weinig mensen die zeggen dat ze beter thuis kan blijven zitten, als die er al zijn.

Kinke

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:36

Ik doe nog eens een poging…:) Willen we dan alleen nog maar dingen zien die er 'esthetisch' verantwoord uitzien? Zoals Fiffill hierboven zegt, de meesten vinden het knap maar hoeven het liever niet te zien'. Zijn we dan zo gewend aan het kijken naar mooie mensen op t.v, in tijdschriften dat we 'liever niet kijken' naar een heel gemiddeld mens (die een superknap stukje paaldansen laat zien)?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:42

Heel gemiddeld mens? Dit is gewoon overgewicht, dit is niet "volslank", dit is dik.

Als dit gemiddeld is dan is het echt triest waar het heen gaat -O- Gaat niet eens om "mooie mensen", overgewicht is gewoon niet gezond en zou alles behalve gemiddeld moeten zijn! Er zijn al steeds meer mensen met overgewicht... of dit nou wel of niet knap is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:02

Dit is volslank, maar onder de mageren onder ons is dit dik...., maar de mageren zullen zichzelf als slank zien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:05

En de volslankeren zullen slanke mensen ook weer als mager kunnen zien. Ik vind de dame in het filmpje ook niet 'gemiddeld' en 'volslank'. Moddervet ook niet maar volslank is anders. En tja, als dat volslank is, snap ik dat de rest 'mager' is ja.. Dan zal ik ook mager zijn als dit de graadmeter is..

Maar ongeacht of je zelf volslank of mager bent, je mag toch zelf weten wat je mooi vindt en wat je ideaalbeeld is?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-05-14 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:05

oh ja..ff vergeten dat dit Bokt is, waar je alles tot in de kleinste details moet verduidelijken. Ik bedoel met een gemiddeld mens gewoon een niet fotomodel. Of ze nou volslank is of dik of hoe je het ook wilt noemen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:07

Kinke schreef:
Ik doe nog eens een poging…:) Willen we dan alleen nog maar dingen zien die er 'esthetisch' verantwoord uitzien? Zoals Fiffill hierboven zegt, de meesten vinden het knap maar hoeven het liever niet te zien'. Zijn we dan zo gewend aan het kijken naar mooie mensen op t.v, in tijdschriften dat we 'liever niet kijken' naar een mens die de 1 dik vindt, de ander obese of watdan ook? (die een superknap stukje paaldansen laat zien)?

Zo…nog maar eens...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:12

Ik zeg dit omdat de het merendeel de maatstaven van veel te magere modellen nastreven...

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:15

Afgezien van wat deze dame hier presteert, en hoe ongelofelijk knap dat ook is, volslank zou ik haar zeer zeker niet willen noemen.. :n Als je haar bouw zou vergelijken met dat van een dier zou er geen discussie ontstaan over dat het dier absoluut behoorlijk overgewicht heeft..
'Dik' is geen scheldwoord, 'mager' of 'slank evenmin. Het is de lading die je er zelf aan geeft, en imo is deze mevrouw echt wel dik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:16

Een dier? Wat een vergelijk....

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:17

En dat andere mensen dat nastreven wilt zeggen dat overgewicht 'mooi' is? Sorry, maar tegenwoordig word 'mager' zijn gewoon afgekraakt en is het de mode om overgewicht te hebben? :=
Die vrouw in de startpost is niet mollig maar gewoon te dik dat het niet meer gezond is...Te mager zijn is ook niet gezond, maar daar gaat het nu niet over.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:22

russel schreef:
Een dier? Wat een vergelijk....

Ik bedoel het allesbehalve respectloos, ik hoop dat je dat begrijpt. :) Ik bekijk het gewoon even heel objectief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:22

Ook die modellen hebben tegenwoordig richtlijnen en 'veel te mager' is al een hele tijd absoluut niet meer het modebeeld... Maar goed als maat 46 tegenwoordig normaal is,dan kan ik me voorstellen dat een ieder met maat 36 gelijk mager is ja.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:28

Dat is nog geen antwoord op mijn vraag, of ze nou dik is of obese of moddervet of hoe je het ook wilt noemen, kan er dan alleen nog maar gekeken worden naar mensen die het perfecte plaatje vormen? Is het dan zo verschrikkelijk om naar te kijken?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:30

Het is niet verschrikkelijk om naar te kijken, maar als ik de keuze krijg tussen haar en iemand met een gezond gewicht kies ik toch voor iemand met een gezond gewicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:32

DezeNaam schreef:
Het is niet verschrikkelijk om naar te kijken, maar als ik de keuze krijg tussen haar en iemand met een gezond gewicht kies ik toch voor iemand met een gezond gewicht.

Dit dus. En wat is het ideale plaatje? Maat 32 wordt echt niet als het ideaalbeeld gezien, maar maat 46 nou eenmaal ook niet.

Tevens vind ik een lichaam op een gezond gewicht ook fijner om naar te kijken omdat zo'n lichaam ook meer 'straalt' aangezien je huid, spieren, organen ook veel vitaler en gezonder zijn dan iemand met ongezond onder of overgewicht en ook dat zie je echt aan een lichaam af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:39

Ideaalbeeld en gezond vallen er buiten..wat is ideaal en gezond.

Ik denk een hoop jonge mensen in dit topic en dan verwacht je geen overgewicht..maar wat is de norm heden ten dage? Dat is niet meer maatje 36. Of de dame van het filmpje 46 heeft...dat vraag ik mij af...

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:41

russel schreef:
Dit is volslank, maar onder de mageren onder ons is dit dik...., maar de mageren zullen zichzelf als slank zien...

Dit is absoluut niet volslank, deze dame is gewoon te dik.
Volslank was ze een paar maatjes geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:43

Heb al 2 keer gekeken, maar dik, daar zie ik iets anders in....dik is voor mij niet meer binnen de normale confectiematen vallen...

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:44

Ben ik de enige die keihard om dit filmpje moest lachen _O- Dat zij dit een leuke sport vindt is prima, maar dan kan ze beter wachten tot ze wat dunner is voordat ze het zomaar op internet plaatst. Of ze moet niet van die rare fladderbewegingen maken in het begin :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:44

Dit is inderdaad wel wat meer als 'een maatje meer', dit is gewoon dik. Moet ze ook zelf weten, maar vind het best triest om dit volslank te noemen en direct te beginnen over magere mensen? Veel slanke, gezonde mensen worden als mager gezien juist omdat deze dikke mensen door een deel zo verdedigd wordt. Dat vind ik eigenlijk nog triester, mensen die gezond bezig zijn afkraken om ongezonde mensen zich beter te laten voelen. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:48

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:51

Jij hebt gewoon een niet kloppend beeld van mager, slank en dik. Serieus, laten we stellen dat mager ongezond is, slank gezond en dik ook ongezond is, stuur eens een plaatje van wat jij gezond (slank) vind.

Dus goed getraind maar ook goed gevoed.

Ben geïnteresseerd in andermans manier van denken en zien.

Edit: autocorrect had er wat anders van gemaakt.
Laatst bijgewerkt door xSlvna op 05-05-14 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:52

Ik ga al zo lang mee dat ik wel een kloppend beeld heb, zie dat jij 17 bent, dus nog vollop in de groei, zou triest zijn als je nu al overgewicht hebt...snap daarom ook dat jij dit zo stelt...

Jouw laatste zinnetje, wat een akelige manier van de wereld in kijken, zo leer je niets hoor...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-05-14 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:53

Ik zie net pas Russel's reactie, dit noem ik niet volslank, dit noem ik echt obesitas hebben. Deze vrouw weegt sowieso meer dan 150 kilo, en dat is gewoon niet gezond.