Ulgh
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Verder ben ik 'neutraal' over net korte broek panty dilemma, draag het zelf niet maar vind het ook weer niet echt lelijk. Draag liever een rok met panty

dat is apart zeg.
snap echt niet dat jullie het lelijk vinden haha. Kijk maar is in A'dam of op modeblogs, je ziet het best veel. Niet dat ik het daarom draag
ff als voorbeeldje haha 
iedereen heeft natuurlijk ook een andere mening over 'mooi'. En ik hou van Amsterdam en en vind het 9/10 x heel tof
daarom vind ik het ook zo leuk dat er verschillende mensen zijn, en blijven. Kan me ook goed vermaken met mensen kijken in de stad haha
) maar de jeugd komt er nog prima mee weg. cheybinky schreef:Ohdat is apart zeg.
Dus als ik langsloop ... In ;
Mijn nickelson jas, pantershirtje( geen straples!!) timberlands, een short met panty ..
Denken jullie allemaal iew ? :p ( voel me niet aangevallen hoor )
. Die wordt waar ik woon vooral gedragen door een bepaald type jeugd...
muntdrop schreef:cheybinky schreef:Ohdat is apart zeg.
Dus als ik langsloop ... In ;
Mijn nickelson jas, pantershirtje( geen straples!!) timberlands, een short met panty ..
Denken jullie allemaal iew ? :p ( voel me niet aangevallen hoor )
Ja, en met name vanwege de nickelson jas. Die wordt waar ik woon vooral gedragen door een bepaald type jeugd...
Rebeccaa schreef:Ach Cheybinky, je bent 14. Dat is ook gewoon de leeftijd waarop je jezelf zonder schaamte lelijk mag kleden. Ik was 14 tijdens het "emo-tijdperk" en deed daar ook met heel veel liefde aan mee. Ik lach mezelf nu ook hard uit als ik foto's terugkijk van toen..
cheybinky schreef:Rebeccaa schreef:Ach Cheybinky, je bent 14. Dat is ook gewoon de leeftijd waarop je jezelf zonder schaamte lelijk mag kleden. Ik was 14 tijdens het "emo-tijdperk" en deed daar ook met heel veel liefde aan mee. Ik lach mezelf nu ook hard uit als ik foto's terugkijk van toen..
dat vind ik juist heel erg gaaf! emo style![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Nou dat was me toch een leuke verjaardag
) en ik had altijd zoiets van "F*ck jullie, ik vind het leuk. Jij niet? Dan kijk je maar de andere kant op!"
Ik ben maar weer verder gelopen