Anky straks bij Nova.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:47

CGJ12 schreef:
ik kan het ook...........dierentolk

Vertel ons het verhaal achter Idool...................

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:50

Pipo schreef:
Wil je niet kussen met Misssouri dan Cgj12?

Heb je eindelijk de kans om een jong bloempje aan de haak te slaan, doe je het niet.......................zucht mannen Clown ( sukkels zijn het:D)

Whahaha hij durft vast niet... bang dat ik zijn tong eraf bijt omdat ik hem een oplichter vind... Haha! Haha!
Mannen...

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:51

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:

Heb je eindelijk de kans om een jong bloempje aan de haak te slaan, doe je het niet.......................zucht mannen Clown ( sukkels zijn het:D)

Whahaha hij durft vast niet... bang dat ik zijn tong eraf bijt omdat ik hem een oplichter vind... Haha! Haha!
Mannen...
[/quote]

Bloederig tafareeltje... Scheve mond

Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:53

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:

Mannen...
[/quote]

Tong afbijten zal nog niet een grote ramp zijn, maar als de opwinding verder gaat en je bijt iets anders eraf............... Haha!

LeandraTigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:54

haha dit gaat echt nergens meer over

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:54

Pipo schreef:
Tong afbijten zal nog niet een grote ramp zijn, maar als de opwinding verder gaat en je bijt iets anders eraf............... Haha!

Zeg, waar zie je me voor aan? Ik wil alleen mijn geld terug... of GOED genaaid worden Knipoog

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:57

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:

Zeg, waar zie je me voor aan? Ik wil alleen mijn geld terug... of GOED genaaid worden Knipoog
[/quote]

Dat woordje GOED dat word een struikelblok...heb ik toch liever mijn geld terug Bloos!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:58

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:

[/quote]

Daarom juist, levensgevaarlijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:59

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:

[/quote]

Tja maar voor je weet of je goed genaaid word, zul je eerst moeten naaien. Als het dan slecht is, kan je altijd nog doorgaan met het bijtprincipe Haha!

(of hem op cursus sturen)

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:01

essie79"]
[quote="Missouri"][quote="Pipo schreef:

[/quote]

Dat woordje GOED dat word een struikelblok...heb ik toch liever mijn geld terug Bloos!
[/quote]

Iets vertelt me dat ik toch al naar mijn geld kan fluiten... kan ik er ook maar beter iets leuks aan overhouden, toch?? Tong uitsteken

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:02

Pipo schreef:
Tja maar voor je weet of je goed genaaid word, zul je eerst moeten naaien. Als het dan slecht is, kan je altijd nog doorgaan met het bijtprincipe Haha!

(of hem op cursus sturen)

Ik heb het niveau van de tegenpartij altijd vrij snel door, hoor... misschien kan ik hem nog wat leren? Haha!

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:04

beetje off-topic aan het worden? Scheve mond

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:07

Ja, sorry. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat al die peperdure paarden niet verzekerd zijn... hier hameren ze er juist zo op!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:12

Tja, maar dit gesprek is gezelliger dan het gezeik over S en A, en de fam. van Aalderen. Kan niemand toch wat aan doen, of veranderen.

Dus dan het minderwaardigheidscomplex van de mannen maar even bijwerken.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:14

Pipo schreef:
Dus dan het minderwaardigheidscomplex van de mannen maar even bijwerken.

Dat is meestal groter dan je denkt Haha! Haha!

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:14

Bij de grote hengstenhouders zijn de meeste dekhengsten ook niet verzekerd, mocht er iets met zo'n hengst gebeuren, dan heb je hem er toch niet mee terug. Zij missen ( meestal ) niet het geld ( waarde van de hengst) , maar wel de hengst zelf en tegenwoordig hebben ze al zoveel diepvriessperma in voorraad, dus dat maakt dan ook niet zoveel meer uit.
Bij sportpaarden ligt dat waarschijnlijk toch anders, maar hoeveel premie moet je dan gaan betalen? En als je toch al zoveel geld neerlegt voor 1 paard, dan maakt dat verlies ook niet zoveel uit.
Heb je de prijzen van de PSI veiling al gezien, dat is niet normaal meer, ga dat nog maar eens verzekeren.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:15

Ik snap het wel, als je 10 goede paarden hebt waar je een prijskaartje aan moet hangen ben je gewoon veel te veel aan premie kwijt.
Want hoe vaak valt een paard dood neer, dat is toch niet echt vaak.
En bovendien, als je heel veel geld aan een paard spendeert heb je vast ook wel een potje om de kosten van te betalen als het beest iets overkomt.

Reken eens uit wat je aan verzekeringspremie voor Poetin kwijt bent.
Je kunt het toch niet echt een investering noemen, dus zullen ze er vast van wakker liggen als Poetin doodgaat, maar het geld zal denk ik niet de hoofdmoot zijn.
Las trouwens dat zijn vrouw Patty het paard gaat rijden.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:15

1 keer teveel..
Laatst bijgewerkt door essie79 op 10-12-03 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:16

2 keer teveel..

Na vijven houd mijn computer het ook voor gezien..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:22

essie79 schreef:
Ik snap het wel, als je 10 goede paarden hebt waar je een prijskaartje aan moet hangen ben je gewoon veel te veel aan premie kwijt.
Want hoe vaak valt een paard dood neer, dat is toch niet echt vaak.

Het gebeurt vrij veel dat bedrijven waar meerdere paarden staan, er slechts 2 verzekeren. Er zijn dan gewoon 2 paarden verzekerd, ongeacht welke. Die ene (of tweede) keer dat er iets gebeurt, kan dan wel verhaald worden op de verzekering, soms niet volledige, maar beter iets dan niets.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:26

Ik ga de rest strax even lezen, heb de eerste en de laatste pagina gezien maar schrok even van het niveau verschil tussen deze 2 pagina's,... Met name vanwege het lage niveau van de laatste pagina .

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:36

Ok, slotje, dit is al veel te lang doorgegaan.

Ik snap heel goed dat het hele gebeuren een enorme berg stof doet opwaaien maar kunnen we het op z'n minst een beetje netjes houden? Aan een hoop speculaties heeft niemand wat. Mensen die interesse hebben in de laatste roddels verwijs ik graag door naar www.story.nl en www.prive.nl

Ik heb er geen problemen mee als er een nieuw topic gestart wordt mits men zich hier beperkt tot de feiten en we geen tig mensen door het slijk gaan halen.