2014: beginnen met afstuderen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dobby91

Re: 2014: beginnen met afstuderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 16:23

Gefeliciteerd! Ik heb vandaag eindelijk de definitieve versie ingeleverd, dus nu duimen

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:53

Ik heb een 8 gekregen voor mijn thesis!

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 15:16

Ik ben helaas nog steeds bezig met mijn scriptie :o
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat iedereen om mij heen zo'n beetje klaar is en dus vakantie heeft, dat werkt ook niet echt mee. En als het dan ook nog mooi weer is, wordt het helemaal lastig om mezelf er toe te zetten :P
Maar ik wil vanaf nu weer een beetje de draad oppakken zodat ik het zo snel mogelijk kan afronden :) Gelukkig wil mijn moeder me helpen omdat ik helemaal niks begreep van de laatste feedback die ik heb gekregen. Ze heeft hiernaar gekeken en nog her en der wat opmerkingen geschreven, echt heel lief!

Daar ga ik nu dus mee beginnen en dan komt de rest :)
Zijn hier momenteel meer mensen nog bezig? En tips voor motivatie, discipline etc zijn altijd welkom! :D

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 15:24

Goed gedaan Gittekit!

Lief van je moeder Missy!
Nog even doorbijten, je kan het!! +:)+

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 15:26

Wat lief dat je moeder je helpt :) Wist zij wel raad met de opmerkingen van je begeleider?

Ik ben ook nog bezig... Mijn planning was om het nu al ingeleverd te hebben, maar dat wordt nu pas rond november. Mijn motivatie is dat ik net heb gesolliciteerd op mijn droombaan, dus nu wel echt snel wil (moet) afstuderen. Anders is die baan sowieso onhaalbaar voor mij.

Wat niet meehelpt, is dat ik nu fulltime werk op mijn stagebedrijf. Ik kan me niet meer achter mijn scriptie verstoppen op kantoor, want ik heb nu gewoon bergen werk liggen. Toen dit nog gewoon stage was, kon ik nog zonder problemen werk weigeren. Mijn scriptie is dus een weekendbaantje geworden :') Door de lange reistijd kan ik er 's avonds ook niet aan werken namelijk.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 15:41

Balen Szan, maar wel fijn dat je toch wel snel "moet" afstuderen voor je droombaan!
Heb je al wat gehoord van je sollicitatie?

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 15:49

Ja ik geloof dat zij er wel redelijk uit kwam. Misschien dat het scheelt dat zij al een behoorlijke tijd in zo'n beetje dezelfde sector werkt en nu bezig is met een studie naast haar baan, dan zit je misschien meer in die termen qua beoordeling enzo. Ik vind het in elk geval onwijs fijn! :D

Szan jij ook nog even succes! Volgens mij is een droombaan echt wel de beste motivatie die je kunt hebben :)
Bij mij is dat ook nog wel een puntje, dit is het enige wat ik nog hoef te doen. Maar ik studeer sociaal pedagogische hulpverlening en dat is nou net waar alles wordt bezuinigd, dus de kans dat ik snel een baan vind als ik klaar ben is best klein.