vertrekken bij vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:47

Ik lees al erg lang mee TS, vind het erg dapper van je wat je allemaal hebt gedaan. Mocht je hier in de buurt wonen ben je welkom hoor :)

XLeandrosX

Re: vertrekken bij vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:46

Hier ben je ook welkom hoor.... Maar is n btje ver.....

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 19:44

Ik heb het hele topic meegelezen, onwijs stoer dat je het gedaan hebt!
Als je een avondje wilt stappen, ik woon in omgeving Gouda, wil altijd wel mee op een zaterdagavond :D

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 20:24

Wat lief van iedereen zeg!!! O leuk die spontane reacties, daar wordt ik nou blij van :D
Sterkte TS!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 21:00

Inderdaad Olijf!! Super om de spontane acties van medebokkers te zien! Woon in Noord-Limburg, geen idee waar je woont, maar als je ooit in de buurt bent, ook van harte welkom! :D

Verder, je hebt echt de juiste keus gemaakt, ik heb ook een kleinerende ex gehad en net zoals iemand hierboven, mijn wereld ging compleet open toen ik wat met mijn huidige vriend kreeg! Mijn ex en ik hadden dag in dag uit ruzie, 1 week ging het goed en dan weer terug bij af. Ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriend, en hebben nooit geen gerommel! Af en toe een discussie of meningsverschil, of wat 'grommen' naar elkaar, maar dat is het dan ook! Heerlijk! En zo'n man kom jij ook zeker tegen!

Je bent sterker dan je denkt en met de tijd slijt het gemis ook wel! Net zoals iemand hierboven: Jullie hebben mooie momenten gehad, koester die en ga verder. Je verdiend stukken beter!

En je paard, geef het de tijd, of bekijk of je hem eventueel kan wisselen met een ander paard, waar hij het gezelliger mee heeft!

Als je ooit wilt babbelen, stuur maar een berichtje :)

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 23:39

Iedereen heel erg bedankt! Vind het heel lief al die aanbiedingen!
Woon in regio den-bosch nijmegen :).

Vanavond hadden mijn zus en moeder me mee uit eten genomen :j ook echt super lief!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 23:54

Nou kijk toch nog een uitje vandaag. En wie weet zitten er wel een aantal bij je in de buurt die zich nog gaan melden hier. Ik zit idd een beetje uit de buurt :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 03:11

Top hoe je alles hebt gedaan! Erg knap!
Laatst bijgewerkt door Lavitabella op 20-09-23 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 03:51

Respect hoor, als hij echt borderline heeft en narcist is, vind ik het heel knap dat je het 7 jaar lang hebt uitgehouden, dan moet je wel heel gek op hem zijn geweest.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 10:19

Hoe gaat het met je ts?

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 13:26

Momenteel niet zo heel goed, eerlijk gezegd.
Er komt door dat huis nu zoveel op m'n bordje!
Ik ben bezig met een mail opstellen om hem te laten weten hoe we het gaan aanpakken, maar ben wel bang voor zijn reactie. Hij had altijd de leiding dus weet niet hoe hij reageerd als ik de leiding over neem.
Merk dat ik er nu echt een beetje doorheen zit, ook op m'n werk.
Helaas gaat alles gewoon door en ik kan het me ook niet permiteren om thuis te blijven.
Er zijn achterstanden in te halen en verder nog meer dingen te regelen.
Hopelijk gaat T niet tegendraads worden maar ik ben er bang voor

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 13:32

Heel veel succes!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 13:38

Een wijs besluit om te vertrekken en vooral ook om dit voorzichtig aan te pakken.
Heel veel sterkte. :(:)

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 13:40

TS: Mocht je een keer even willen uitwaaien.. ik heb een karretje met onzettend blije pony staan. Je kan altijd een keertje hierheen komen. Is wel iets verder, omgeving ede.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 13:46

Er zullen vaker dipjes voor gaan komen meid! Uiteindelijk zal alles goed komen en Kom je er sterker uit dan je op dit moment denkt! Nogmaals als je wil babbelen, pb staat altijd open!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 14:22

Dat huis zal je ongetwijfeld nog heel wat kopzorgen gaan geven, dat hoort er bij helaas :(:)

Je zal er doorheen moeten, en als hij jou niet uit wil / kan kopen en niet mee wil werken aan verkoop dan wordt het helemaal een zware kluif.... hopelijk ga je er over al niet al te lange tijd zonder al teveel kleerscheuren uit komen, ik wens je iig heel veel succes en sterkte :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 14:58

Je kunt hem gewoon een mail sturen met de vraag via welke makelaar jullie het huis te koop aan zullen bieden en de vraag wie er even contact op neemt. Klaar, niets uitleggen of omzichtig doen, heeft geen nut.

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 16:04

Ik ben een mail aan het opstellen met behulp van mijn zus naar hem.
Daarin geef ik hem nog 1 maand om te kijken of hij iemand kan vinden die garant kan staan en dan wel voor het hele bedrag, aangezien hij weinig werkt en naar school gaat zal de bank het voor het gehele bedrag willen zien en geld willen zien.
Daarnaast hoe we het gaan doen met de hypotheek en de verzekeringen. Ik heb er een nieuw rekeningnummer voor geopend zodat ik dit in mijn beheer zal hebben.
En dat hij de elektra af moet maken, want daar is hij nog steeds mee bezig (al zo'n 3 jaar dus :n )

Gelukkig schieten mijn ouders nu bij waar nodig. En zorg ik met hun dat in ieder geval de achterstand verdwijnt en hopelijk blijft hij dan dalijk ook betalen, anders zal ik hem in gebreken moeten gaan stellen en van daaruit weer verder. En daar heb ik geen zin in en denk dat het dan ook echt oorlog gaat worden :n

@rianne1994: lijkt me erg leuk om een keer te doen :j dank je

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:06

Succes Ts, wil je hier een keer uitwaaien of de zorgen aan de kant zetten ben je ook van harte welkom.

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:39

Wellicht heb je een rechtsbijstand en kun je een advocaat inschakelen?
Hoop enorm voor je dat hij meewerkt!

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 14:06

Dank je vrouwke!

Vind al die aanbiedingen echt super lief! Waardeer ze echt :j

Ik heb inderdaad rechtsbijstand dus als het nodig is kan ik daar gebruik van maken. Hoop alleen dat dat niet nodig zal zijn.

Pfff, wat is zo'n mail toch lastig zeg! Ben ook echt bang dat hij zal gaan 'steigeren' als hij leest van dat in gebreke stellen :\ Heb daar best wel wat zenuwen voor :j

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 14:09

Dat is inderdaad lastig TS.. Maar is het echt nodig om het al direct zo hard te spelen? Kun je er niet op een schappelijker manier proberen eerst uit te komen? Ik kan me ergens best voorstellen nl dat als je vriendin je zo plotsklaps verlaat en vervolgens ook in een mail flinke eisen gaat stellen, je wel gaat steigeren nl.. Of is er geen normale communicatie meer mogelijk?

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 15:13

Opzich wel, maar er wordt mij geadviseerd om alles via mail te doen en duidelijke grenzen te stellen.
Mondeling en hij houd zich er niet aan, sta ik nergens en trekt hij mij mee de schuld in.
Mail valt aan te tonen dat hij het gehad heeft.

Verder 'eis' ik voornamelijk dat hij zijn deel betaald, iemand zoekt zodat ik van de hypotheek geschrapt kan worden en als dat niet lukt dat het huis dan verkocht gaat worden. Ik heb er nu alleen wel een afgebakende periode voor zodat hij het niet eindeloos kan rekken.
En ik zorg dat het overgemaakt wordt op tijd in plaats van hij. Ik heb afspraken gemaakt met mijn ouders waardoor ik het in ieder geval wel altijd kan betalen.

Ik wil absoluut geen BKR registratie en dus moet ik het zelf in de hand gaan houden :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 15:23

Zorg wel dat je een leesbevestiging met je mail mee stuurt. Is het een optie om zijn ouders ook de mail toe te sturen?

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 15:34

Ik kan met gmail de leesbevestiging niet vinden :n Iemand een idee?

Zou ik er onder kunnen zetten dat ik als hij wil reageren wil dat hij via mail reageerd?
Heb geen zin in boze appjes of, nog erger, boze telefoontjes :n