ookk mijn vriend loopt nu steeds te lachen al mijn moeder vraagd of hij nog stuk banketstaaf wilt
Urielle
Geplaatst: 10-01-14 08:09
YellowGray schreef:
In mijn gedachten is mijn telefoon mijn beste vriend en gesprekspartner
(Oh dat klinkt wel erg sneu )
Ik wil best eens met je bellen hoor, als je aanspraak mist
DynamiteS
Geplaatst: 10-01-14 08:27
Urielle schreef:
YellowGray schreef:
In mijn gedachten is mijn telefoon mijn beste vriend en gesprekspartner
(Oh dat klinkt wel erg sneu )
Ik wil best eens met je bellen hoor, als je aanspraak mist
groepsgesprek
Warboel
Geplaatst: 10-01-14 13:20
Vol overtuiging aan een goede vriend(die bij mij in de klas zit) van de zanger van een hele toffe band vragen of hij tegen die zanger wil zeggen dat hij een mooie neus heeft
Volgens mij vind die klasgenoot mij nu heel raar, want hij heeft niet meer geantwoord
Moet ik jou (poedeltjes) dan even een PB sturen met nummer?
Sokje_6
Geplaatst: 10-01-14 20:58
Jongens.. Kunnen we even terug naar knullige opmerkingen, dat jullie dit via PB afhandelen?
dinniee
Geplaatst: 10-01-14 21:01
nienke555 schreef:
Moet ik jou (poedeltjes) dan even een PB sturen met nummer?
jaa
Anoniem
Geplaatst: 10-01-14 21:06
Het werk van mijn vader is in het Engels 'labor control', dus ik zei 'als een vrouw 'in labor' gaat dat heeft toch te maken met zwangerschap?' Reageert [***]: 'ja je vader is eigenlijk gynacoloog.' '... echt?''
NikkiLoves
Geplaatst: 10-01-14 21:15
Doanique schreef:
Het werk van mijn vader is in het Engels 'labor control', dus ik zei 'als een vrouw 'in labor' gaat dat heeft toch te maken met zwangerschap?' Reageert mijn moeder: 'ja je vader is eigenlijk gynacoloog.' '... echt?''
Ik twijfel of dit een leuke kinderopmerking is of hier thuishoort, maar ik zal hem hier neerzetten, want het is iets wat ik zelf stiekem ook had kunnen zeggen.
Ik was aan het oppassen en ik had ook gekookt. Kinderen zijn zes en acht en de jongste heeft een kleine obsessie met de dood. Het gezin is best religieus en eh, ik niet. In het eten zat paprika, dus de jongste wilde weten of dat een plant was, of ik die had vermoord en of hij wel echt dood was. Ik kreeg maar niet uitgelegd dat ik geen moordenaar was. Uiteindelijk nam ik een hap om te laten zien dat de paprika "dood" was. "Hij is nu in de paprikahemel," zei ik om haar te overtuigen. De jongste keek me niet-begrijpend aan: "Maar hij is nu toch in jouw buik?"
Ik kan best pikant zijn in de klas, moet ik eerlijk toegeven. Vooral als er een brief thuis gestuurd wordt, die voor ons helemaal niet van toepassing is. Er stond dat je een stage plek moest hebben en de POK moest hebben ingevuld. Anders was je niet verzekerd en kon je niet stage lopen. Ik had hem natuurlijk al voor de vakantie ingeleverd, en de brief was best wel dreigend. Ik naar mn docent....
Enwel met de brief. "Denken die mensen nu echt, dat ik zo laks ben, om die zooi pas 3 weken na de vakantie met school in te leveren? Of kunnen ze gewoon niet lezen? Het was toch wel duidelijk dat mijn pok al voor de vakantie aanwezig was? EN kan ik nu wel gewoon stage lopen?"
--- adem in en uit. Nee de brief geld niet voor jou. Jij was inderdaad keurig op tijd met je papier in te leveren. En mag jij dus gewoon stage lopen. -----
Ik wandel rustig door naar mn tafel.
"Ik vond de brief daarnaast wel erg ongezouten...En kwam wel erg dreigend over"
Waarop de leraar uiterst droog zegt:
-- sommige leerlingen zijn ook erg ongezouten en kunnen soms ook dreigend over komen---