Citaat:
honger
de honger zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [ˈhɔŋər] behoefte aan eten Voorbeelden: `Ik ben blij dat het etenstijd is, want ik heb een razende honger.`, `In tropische gebieden lijden veel mensen honger als de oogst door droogte mislukt is.`, `hongersnood`sterven/v...
Citaat:
lfstandig naamwoord]• erge behoefte om te eten, gevoel van lege maagvb:wanneer gaan we eten? ik heb honger• honger lijden [veel te weinig te eten hebben]• honger maakt rauwe bonen zoet [als je honger hebt lust je alles]• honger is de beste kok [als je honger hebt, smaakt alles lekker]
Citaat:
HONGER
1) Appetijt 2) Behoefte aan eten 3) Behoefte aan voedsel 4) Begeerte 5) Behoefte 6) Doei 7) Eetlust 8) Eten nodig hebben 9) Graagheid 10) Grote trek 11) Gevoel 12) Grote behoefte 13) Hongergevoel 14) Hongerigheid 15) Hevig verlangen 16) Hunkering 17) Lichaamswerking 18) Onverzadigbaar verlangen 19) Peu 20) Peu (barg.) 21) Schriebes (barg.) 22) Schr
Citaat:
Honger
Honger is het biologische signaal van het lichaam dat er behoefte aan eten is. Het wordt veroorzaakt door de daling van het glycogeen-gehalte in de lever tot onder een bepaald niveau. Een mens kan in principe tot vijftig dagen zonder voedsel, maar geen drie dagen zonder drinken (zie ook: dorst). Ook te veel eten na een periode van honger kan leide
Ofwel; flikker toch op met je "jullie weten niet wat honger is".
Honger is gewoon een biologisch signaal dat je lichaam behoefte heeft aan voedsel ergo: iedereen kan honger hebben ook als je niet in Afrika woont. 
Dat belachelijke moreel superieure gedoe altijd a la "wij kunnen geen honger hebben want dat kennen we niet dus jullie mogen die term niet gebruiken."
Tis een vrij land. Als ik wil zeggen dat ik honger heb mag ik dat gewoon.