Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Hier in de kop van Nh valt het nu nog reuze mee.
Zo eerst de kinderen naar school brengen.
Bij de jongste komt hij op school, ik hoop voor ze dat het dan nog mee valt.
Hier hadden we er al wel de grootste lol om, haha waait z'n mijter van z'n knijterKids lagen helemaal dubbel...
Eleionomae schreef:Tis hier nog droog en niet al te veel wind. Ik moet zo naar mn werk tot 12.00 en ga gewoon op de fietsdenk dat het pas smiddags echt erg wordt dus waag t er maar gewoon op
Kirsha schreef:Eleionomae schreef:Tis hier nog droog en niet al te veel wind. Ik moet zo naar mn werk tot 12.00 en ga gewoon op de fietsdenk dat het pas smiddags echt erg wordt dus waag t er maar gewoon op
Oh fijn, een lotgenootIk kijk het wel even aan. Laatste mogelijkheid om trein/bus te pakken is half 10, als het dan nog zo is als nu ga ik lekker op de fiets.
Kirsha schreef:Ja ik kan nergens een 'tijdschema' vinden, ze roepen allemaal iets anders. De ene zegt dat het 's morgens al begint en de ander roept 'neeeeee joh, vanmiddag pas'. Ach het ergste dat er kan gebeuren is dat ik wegwaai, ik neem het risico maar gewoon
Citaat:Waarschuwingen
De eerstkomende uren zijn er geen waarschuwingen van kracht. Vanaf halverwege de ochtend komen in de kustgebieden zware windstoten van 75 tot 100 km/u voor. In de middag gebeurt dit ook elders in het land. In het westen en noorden van het land komen dan zeer zware windstoten van 100 tot 120 km/u voor, in het waddengebied tot 130 km/u. Pas vanavond en vannacht nemen de windstoten in het binnenland af.
Opgesteld: donderdag 5 december 2013 07:31