Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 00:11

Ooh lekker! Echt heel veel plezier samen, geniet ervan! :D

Nee absoluut niet, vind het ook helemaal niet erg dat ie terug komt haha O:)
Nope, hij is alleen een paar keer naar Amerika geweest en heeft volgens mij zelfs nog nooit gevlogen :)
Ja ik hoop dat we gaan, wilde eigenlijk vorige week al... Maargoed tenzij hij een hert schiet maar in dat geval ga ik wrs met zn broertje. Heb de boeken allemaal gelezen en the hg gezien op de dag dat ie uit kwam dus heb nu wel lang genoeg gewacht dacht ik zo :')

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 02:05

Catching fire is ontzettend goed! Vond hem eigenlijk leuker dan deel 1 en ze zijn ook nog eens heel erg trouw gebleven aan het boek. Hopelijk heeft je vriend tijd om met je mee te gaan, leuk dat hij onverwachts even langs komt.
Jackie, zo leuk voor je dat je vriend weer gaat zien! Nog maar een paar nachtjes slapen en een heleboel uur in het vliegtuig en dan ben je hier!
Ik mag gezellig met monami aftellen, ook hier nog 2,5 week! :D
Sheran, hoe gaat het met je? Ik geloof ook dat je na een relatie nog vrienden kunt blijven en na 9 jaar relatie samen zijn kennen jullie elkaar zo goed dat het jullie vast ook gaat lukken.

Zijn er hier meiden die nog steeds (goed) bevriend zijn met hun ex?
Mijn vriend is nog goed gevriend met zijn ex. Op zich vind ik dat allemaal prima, helaas zie ik haar daardoor ook regelmatig en ik mag haar helemaal niet ;-)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:50

Wat fijn dat iedereen zijn vriend zo snel weer gaat zien :j. Is er hier ook iemand die kerst en oud en nieuw zonder zijn vriend door gaat brengen? Dat vond ik altijd vervelend :)

Lief dat jullie informeren! Het gaat wel goed. We hebben gisteren een lang gesprek gehad en we zijn wel uit wat dingen gekomen. Niet dat het weer aan is ofzo, maar ik begin zijn beweegredenen beter te begrijpen, en hij begrijpt beter hoe ik het interpreteer. Hij vindt het nooit zo nodig om alle denkprocessen aan me door te brieven, en dan denk ik vervolgens dat hij helemaal niet heeft nagedacht. Dit komt er veel sterker uit nu hij zo ver weg zit en we niet meer samenwonen.
We blijven absoluut vrienden :j Je doet je beste maatje toch niet weg...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:56

Gelukkig gaat het wat beter! Fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten en er ook dingen uit zijn gekomen. Dat je elkaar nu mss wat beter begrijpt.
Denk je dat het misschien nog goed komt als hij straks terug is in nl?

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:02

Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad Sheran. Geeft jezelf vast ook een beetje meer rust. :) Ik vier kerst wel met me vriend, maar met oud en nieuw ben ik weer thuis. Ik kom namelijk de 30ste weer thuis. Ik land om 14:00 en diezelfde avond gaan we thuis Sinterkerst en nieuw vieren :') dat doen we omdat ik er vorig jaar ook al niet was met kerst. Oud en nieuw zit ik denk met vrienden, maar ik weet nog niet of ik dan nog kan teren op dat ik hem 'net' nog gezien heb, of dat ik in tranen zit omdat we net afscheid hebben genomen. Ach, komt tijd komt raad. Dat zie ik dan wel weer :)

Ik heb eigenlijk maar één (soort van) ex. We waren al jaren beste vrienden voordat we ooit de volgende stap zetten. Officieel zijn we nooit samen geweest, maar daar komt het wel op neer haha. We zijn toen best vervelend uit elkaar gegaan. Een hoop ruzie. Op dat moment dacht ik dat het allemaal zijn schuld was, nu ik achteraf kijk denk ik dat het meer mijn schuld is geweest met de soms stomme manieren waarop ik reageerde. De irritaties werden te hoog, werd slecht gecommuniceerd en dan wordt je al boos om dingen waar je anders nooit een punt van zou maken. Maar goed, in het begin kon ik hem echt niet zien. Maar na een tijd was ik over hem heen en toen deed hij me eigenlijk niks meer :) ik moet zeggen dat dat pas echt gebeurde in mijn geval toen ik me huidige vriend ontmoeten. Als ik me ex nu tegen kom in de kroeg, op een verjaardag of ergens anders maken we altijd wel een praatje en is het eigenlijk heel gezellig, puur vriendschappelijk. Dus je kan wel zeggen dat we weer vrienden zijn :) zeker geen beste vrienden meer, maar wel meer dan kennissen. Ik weet wel dat mijn vriend zijn ex nooit meer spreekt, maar die ging dan ook vreemd met zijn beste vriend. In dat soort omstandigheden kan ik heeeeel goed begrijpen dat je nul behoefte aan vrienden zijn hebt.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 19:17

Ha dames,
Vriendlief heeft mij verrast door vanochtend een ticket te boeken voor komend weekend want waarschijnlijk hoeft hij gewoon NIET te werken, jaja echt waar :) :). Ik had juist gezegd dat ik het wel fijn vond dat we geen nieuwe afspraak hadden gemaakt omdat ik dan ook niet meer teleurgesteld word maar nu heeft hij er op eigen initiatief een positieve draai gegeven.

Sheran, fijn dat jullie nog on speaking terms zijn, dan ga je iig niet met ruzie uit elkaar.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 20:30

Wat leuk dromenlies!! Veel plezier dit weekend zonder werk!! :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:31

Wat geweldig dromenlies!
Geniet ervan

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 20:12

Ik heb een tablet!! Helemaal blij!! Haha
Het is weer weekend dus iedereen heel veel plezier bij jullie vriendjes!!:)

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:18

Jups ik ben er al sinds gisteravond :3 En maandag voor 40 euro twee kaartjes weten te regelen voor de efteling :D

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:41

Lieve meiden, allemaal veel plezier dit weekend! Hopelijk zoveel mogelijk met jullie geliefde en zo niet, dan ben je toch weer een weekendje dichterbij het moment dat je hem weer ziet!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:14

Iedereen fijn weekend!
Ik ben k er ook weer sinds gisterenmiddag.

Gisteren lekker een ons avondje gehouden.
Ik ga zo met vriendin high tea en vanavond gaan e met ander stelletje gourmetten. Dus weer heerlijk allemaal.

Tablet ideaaaal.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 13:04

DromenLies schreef:
Ha dames,
Vriendlief heeft mij verrast door vanochtend een ticket te boeken voor komend weekend want waarschijnlijk hoeft hij gewoon NIET te werken, jaja echt waar :) :). Ik had juist gezegd dat ik het wel fijn vond dat we geen nieuwe afspraak hadden gemaakt omdat ik dan ook niet meer teleurgesteld word maar nu heeft hij er op eigen initiatief een positieve draai gegeven.

Wat lekker! Hopelijk maakt dit weekendje goed voor de afgelopen 2 weekenden.

Nachtlampje schreef:
Jups ik ben er al sinds gisteravond :3 En maandag voor 40 euro twee kaartjes weten te regelen voor de efteling :D

Dat is niet duur, leuk! Het weer zit ook wel goed zo te zien, helemaal niet zo koud vandaag :j

SSmonamiSS schreef:
Ik heb een tablet!! Helemaal blij!! Haha
Het is weer weekend dus iedereen heel veel plezier bij jullie vriendjes!!:)

Tablets zijn echt ideaal, welke heb je?

HouVanUtopia schreef:
Iedereen fijn weekend!
Ik ben k er ook weer sinds gisterenmiddag.

Gisteren lekker een ons avondje gehouden.
Ik ga zo met vriendin high tea en vanavond gaan e met ander stelletje gourmetten. Dus weer heerlijk allemaal.

Geniet ervan!

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 13:05

Ik blijf voorlopig nog gewoon even aftellen! Nog 8 nachtjes! :D

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 13:29

Ik heb de nieuwe Nexus 7. Me zus heeft de oude en haar vriend de nieuwe en die doen het beide super goed! Maar voor 70 € meer heb ik liever de nieuwe!! :) Ik moet nog 2 weken en 2 dagen!! Maar hij wil eigenlijk nu al wel hier heen komen maar heeft met een andere skilerares afgesproken om met haar mee te rijden om de benzine te delen dusja is ook banketstaaf om nu af te zeggen!! Maarja 2 weken zijn zo voorbij!! :D

Nachtlampje dat is zeker niet duur!! Ik ben nog nooit in de winter Efteling geweest!!

Houvanutopia
Veel plezier vanavond!!

Ik zit VNV de hele avond binnen want de duivels komen vanavond hier naast ons huis op de parkeerplaats van de gondel! En ik ben echt bang van die gekken!! :o
Een foto van de seon pass de jongens van ons dorp!
Afbeelding

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 14:49

Wat fijn Dromenlies,
Nachtlampje: dat heb je goed geregeld! alvast heel veel plezier.

Voor mij nog precies 4 weekjes! IK KAN NIET WACHTENNN, haha.
Ik kom daar om half 3 snachts aan. zei mijn vriend van de week, dan sta ik er om 1 uur.
ik; dan moet je nog 1,5 uur wachten. hij; ja nou, heb dan al 4 maand gewacht, dan kan die 1,5 uur er ook nog wel bij.. :+ Wat is hij toch leukk.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 00:49

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 12:32

Alweer zondag! Hopelijk hadden jullie een fijn weekend.

Balou: leuke foto's! Heerlijk, als een paard nu al liever lui dan moe is :D

M'n vriend kon niet langskomen, omdat z'n auto een beurt moet hebben. Dat kon afgelopen week ook, maarja, hij is altijd druk met niets doen :+ Zelfs als hij niets in de planning heeft, zit hij de hele dag bij anderen of anderen bij hem. Zijn familie heeft hem continue nodig voor euh.. alles :+
Komende week begin ik met werken, dus ik hoop heel erg dat hij volgend weekend langskomt!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 12:38

Wat jammer Jits! Ik kan altijd slecht tegen dat soort dingen. Dan zie je elkaar maar zo weinig, en dan kan hij ook niet eens plannen om elkaar vaker te zien _O-

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 13:09

Hij heeft al geleerd om geen datum te geven, haha. Want met een 'misschien dit weekend' ga ik er van uit dat hij dit weekend komt. En als dat niet zo is, ben ik weer zwaar teleurgesteld :+ Dus nu zegt hij het alleen als er een 100% garantie is. Vaak in de trant van: "ik kom er zo aan."
Of: "ik kom morgen langs."

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:30

c_esther, leuk vooruitzicht zeg. Het schiet al op :D
Rebel_Jits, ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor. Dan verheug je, me op zijn komst en kan het niet door gaan :o Hoe lang heb je hem nu al niet meer gezien ?

Ik ben sinds vanmiddag ook weer terug van vriendlief. Zijn wezen stappen met zijn vriendengroep en nog meer leuke dingen gedaan. Heb hem net aan maar 40 uur gezien. Maar goed, ik mag niet klagen in vergelijking met sommige van jullie. Alleen ervaar ik ook dat ik hem weinig zie in mijn situatie.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:20

Wat balen rebel_jits, ik zou dan idd ook teleurgesteld zijn steeds!
Esther wat leuk! Lekker aftellen!

Ik ga zo weer richting huis/werk.
Heerlijk weekend gehad, gister nog een fijne strandwandeling gemaakt en mn schoonzus met der kleine langs geweest.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:27

He Jits, dat is ook balen

Yunaa, fijn dat jullie wat tijd samen hebben gehad.

Hier ook een fijn weekend gehad. Zaterdag 'leuke' dingen gedaan. Hij eet altijd op zn werk dus voor hem is boodschappen doen en koken echt een bijzonder evenement haha en zondag naar de wedstrijd van mijn bijrijdpaard wezen kijken, heb hem gewoon op sleeptouw genomen.
Geen werk was kennelijk toch nog iets te optimistisch want zondag is er toch een aantal uren gewerkt maar er bleef gelukkig dit keer ook tijd over om even ontspannen samen dingen te doen en een break te nemen. Er bestaat een kans dat hij woensdagavond laat weer hier is omdat hij voor werk donderdag in het land moet zijn en hopelijk mag hij dan blijven t/m zondag :) maar tot nu toe ga ik er gewoon vanuit dat ik hem niet zie, dan kan het alleen maar meevallen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:37

Hoe is het hier, ook weer zielig en alleen? Ik heb wel heel veel zin in de kerst vakantie moet ik zeggen!!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 13:36

Nog 2 weekjes en dan ben ik niet meer alleen!! Leuk dat iedereen een leuk weekend heeft gehad!! Ik heb vooral veel gewerkt want het was een druk weekend hier in de bar!! Maar dan gaat de tijd wel snel!! Deze laatste 2 weken zullen ook wel snel gaan!! Het is hier ook al goed wit en de gondel gaat al 5 dagen vroeger open!! Misschien komt hij nu wel eerder!!! :D