Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendel schreef:SAKKIA schreef:En de tweede dode is een feit
Het liefste zou ik nu gewoon naar huis gaan en thuis gaan werken ofzo.
Ben zo bang dat als ik thuiskom er geen dakpan meer op het huis ligt
Daarom ben ik ook heel blij dat ik vandaag al vrij was...... al meerdere keren is bij ons het dak van de flat gewaaid... Ik zit nu met samengeknepen billen op de bank te wachten tot dat het weer gebeurt. We zitten hier nu op windsnelheden van 118km/u gaat best hard zo.
Ramen trillen ervan
quera schreef:Al_Zawraa schreef:Hier intussen windkracht 11.. Vind het helemaal niets, denk dat ik in mijn pauze maar even ga kijken of alles goed gaat bij de paarden.
Mijn vader zit in Rotterdam op de sleepvaart, neem aan dat ze daar ook aan de kant blijven..
Alles staat vast in de haven. Er word niet gewerkt
Ils_K schreef:Ik heb net met me broertje ge-appt. Hij is ook vrachtwagen chauffeur. Zit nu toevallig in Groningen, maar het is vermoeiend rijden zegt ie. Maar het lukt aardig om hem op de weg te houden haha
Gelukkig! Met dit weer, app ik hem altijd, toch wel bezorgt en wil dan graag weten of het goed gaat.
Ik woon zelf in het puntje van drenthe, bij de 3 provinciën. En het gaat flink te keer. Zijn hier al bomen omgewaaid. Ik moet om 1 uur beginnen op het werk. Hoop dat de yaris me veilig heen brengt en niet weg waait haha.
Annett1990 schreef:Het irritante voor mij is dat mn vader en broer zo vreselijk nuchter zijn terwijl ik hier zit te flippen omdat hun huis omringt word door bomen en ze op t platteland wonen.. Ik schijt hier al 10 kleuren terwijl ik in de stad zit en hier amper wat kan gebeuren..
wonderworst_ schreef:Annett1990 schreef:Het irritante voor mij is dat mn vader en broer zo vreselijk nuchter zijn terwijl ik hier zit te flippen omdat hun huis omringt word door bomen en ze op t platteland wonen.. Ik schijt hier al 10 kleuren terwijl ik in de stad zit en hier amper wat kan gebeuren..
nouja.. de doden zijn in de stad gevallen.. niet in een bosrijke omgeving..