Storm op komst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:53

ik vind het ook niet leuk dit.. moet de trein naar schoon nemen. zit toch echt even te denken of ik niet beter thuis kan blijven. zoveel belangrijke dingen heb ik niet en dan kan ik mooi nog even leren voor de tentamens..

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:54

Ik hoor hier af en toe ook geluiden die ik niet kan plaatsen.. Heel eng!!

wonderworst_

heel erg van alle gewonden, maar ik zou stiekem ook best wel een kijkje willen nemen op scheveningen of hoek van holland aangezien ik daar dichtbij in de buurt zit :o....

al hoewel, het begint hier nu ook te regenen, dan is het toch iets minder leuk

Ils_K

Ik heb net met me broertje ge-appt. Hij is ook vrachtwagen chauffeur. Zit nu toevallig in Groningen, maar het is vermoeiend rijden zegt ie. Maar het lukt aardig om hem op de weg te houden haha
Gelukkig! Met dit weer, app ik hem altijd, toch wel bezorgt en wil dan graag weten of het goed gaat.

Ik woon zelf in het puntje van drenthe, bij de 3 provinciën. En het gaat flink te keer. Zijn hier al bomen omgewaaid. Ik moet om 1 uur beginnen op het werk. Hoop dat de yaris me veilig heen brengt en niet weg waait haha.

Celiien

Ben ik de enige die zegt dat het mij allemaal wel mee lijkt te vallen := Tenminste ik had het erger verwacht :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:55

Wendel schreef:
SAKKIA schreef:
En de tweede dode is een feit :=

Het liefste zou ik nu gewoon naar huis gaan en thuis gaan werken ofzo.
Ben zo bang dat als ik thuiskom er geen dakpan meer op het huis ligt :o

Daarom ben ik ook heel blij dat ik vandaag al vrij was...... al meerdere keren is bij ons het dak van de flat gewaaid... Ik zit nu met samengeknepen billen op de bank te wachten tot dat het weer gebeurt. We zitten hier nu op windsnelheden van 118km/u gaat best hard zo.
Ramen trillen ervan

Nou ja aan de andere kant: Mijn schoonouders wonen heel dicht bij ons huis. Ik ken mijn schoonvader goed genoeg om te weten dat hij wel een keer gaat checken. Zolang ik niet gebeld wordt kan ik er vanuit gaan dat er geen noemenswaardige schade is. Maar daarom ga ik nog wel naar huis als het nog licht is, wil kunnen zien of er iets mis is.

Onze kat heeft de tijd van zijn leven denk ik, er is nog nooit zoveel voorbij het raam gevlogen :D

Al_Zawraa

quera schreef:
Al_Zawraa schreef:
Hier intussen windkracht 11.. Vind het helemaal niets, denk dat ik in mijn pauze maar even ga kijken of alles goed gaat bij de paarden.
Mijn vader zit in Rotterdam op de sleepvaart, neem aan dat ze daar ook aan de kant blijven..

Alles staat vast in de haven. Er word niet gewerkt

Gelukkig, daar ging ik al vanuit, maar had nog niks gehoord.
Vrachtwagenchauffeur lijkt me ook geen leuk beroep nee, met dit weer..

Brainless

Resistance schreef:
Arme vogels... er zat er één op ons balkon, en toen was hij opeens weg... :') Met hen heb ik toch nog wel het meeste medelijden.

Hier kwam ook net een reiger voorbij in zijn achteruit.

wonderworst_

Celiien schreef:
Ben ik de enige die zegt dat het mij allemaal wel mee lijkt te vallen := Tenminste ik had het erger verwacht :')

nee hoor, bij code rood verwacht ik veel 'spannender' weer.. misschien dat het gewoon bij ons nog mee valt :p

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:56

Ik vind dit soort weer echt geweldig! Lekker tegen de wind in hangen en een stukje wandelen! Heeeeeeerlijk!

BaileyMix

Ja ik vind het wel meevallen, maar wel wat ik had verwacht. Alleen de weeralarmen enzo en hoe de media er mee omgaat maakt het altijd 100x erger dan het is :')

Anoniem

Het irritante voor mij is dat mn vader en broer zo vreselijk nuchter zijn terwijl ik hier zit te flippen omdat hun huis omringt word door bomen en ze op t platteland wonen.. Ik schijt hier al 10 kleuren terwijl ik in de stad zit en hier amper wat kan gebeuren..

Anoli

SAKKIA schreef:
Onze kat heeft de tijd van zijn leven denk ik, er is nog nooit zoveel voorbij het raam gevlogen :D

_O- die vind morgen maar een saaie dag denk ik...

SAKKIA

Ils_K schreef:
Ik heb net met me broertje ge-appt. Hij is ook vrachtwagen chauffeur. Zit nu toevallig in Groningen, maar het is vermoeiend rijden zegt ie. Maar het lukt aardig om hem op de weg te houden haha
Gelukkig! Met dit weer, app ik hem altijd, toch wel bezorgt en wil dan graag weten of het goed gaat.

Ik woon zelf in het puntje van drenthe, bij de 3 provinciën. En het gaat flink te keer. Zijn hier al bomen omgewaaid. Ik moet om 1 uur beginnen op het werk. Hoop dat de yaris me veilig heen brengt en niet weg waait haha.

Dan woon je dicht bij mij ;)

Ik stuur ook altijd een berichtje dan. Ze moeten hun hoofd er bij houden en de handjes vooral aan het stuur. Als hij zelf denkt dat hij kan bellen, dan belt hij me daarna meestal wel even.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:57

Boom tegenover mijn woonkamer is gekapt zie ik net... Dat ziet er raar uit :?

Brainless

Celiien schreef:

Mag je hier komen :+ ... auto's zijn moeilijk op de weg te houden en mijn tuinmeubels liggen overal waar ze niet moeten liggen.
Zelfs mijn buitentafel was over het hek gevlogen.

Marit

Hier in de straat valt het opzich ook wel mee, maar als ik het nieuws kijk valt het helemaal niet mee. Ik denk dat het er net aan ligt waar je bent.

unihorses

begint toch wel aardig te waaien
de kat is hier achter alles aan _O- _O-

wonderworst_

Annett1990 schreef:
Het irritante voor mij is dat mn vader en broer zo vreselijk nuchter zijn terwijl ik hier zit te flippen omdat hun huis omringt word door bomen en ze op t platteland wonen.. Ik schijt hier al 10 kleuren terwijl ik in de stad zit en hier amper wat kan gebeuren..

nouja.. de doden zijn in de stad gevallen.. niet in een bosrijke omgeving..

Ils_K

SAKKIA schreef:

Haha die van ons ook! Die is buiten druk aan het spelen!

Anoniem

Meer mensen die last hebben van slechte telefoon verbinding?? Probeer telkens mn moeder te bellen maar soms gaat ie wel over en soms gewoon niet..

Dreamy

Op de a2 richting Maarssen zijn er 2 vrachtwagens gekanteld hoor ik net van vriendlief :=

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:58

Ik zit hem hier ook te stressen hoe thuis er uit ziet. Paarden maar binnen gelaten vandaag.
Ik zit op me werk in het bos, en er zijn al wat bomen omgewaaid.

Marit

in Texel is een telefoon mast geknakt dus het kan zijn dat wat verbindingen eruit liggen :j

Anoniem

wonderworst_ schreef:
Annett1990 schreef:

nouja.. de doden zijn in de stad gevallen.. niet in een bosrijke omgeving..

Gaat me ook niet zo zeer om de doden, daarbij is dat in Amsterdam gebeurd en wonen wij in Groningen. Gewoon om de storm enz..