Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 20:56

Een paar jaar geleden stapte er een hele grote man (in de breedte) uit de trein. Hij had een vouwfietsje. Hij gaat op de vouwfiets zitten en begint te fietsen. Breekt dat fietsje in tweeën _O- De man zit eerst wat verdwaasd op de grond en begint dan keihard te lachen, raapt de twee stukken fiets op en wandelt al lachend van het perron af _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 21:23

heidy_wilco schreef:
Een paar jaar geleden stapte er een hele grote man (in de breedte) uit de trein. Hij had een vouwfietsje. Hij gaat op de vouwfiets zitten en begint te fietsen. Breekt dat fietsje in tweeën _O- De man zit eerst wat verdwaasd op de grond en begint dan keihard te lachen, raapt de twee stukken fiets op en wandelt al lachend van het perron af _/-\o_

Held! _/-\o_

De hele trein lag zeker in een deuk. :+

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 21:24

Deetjeeuh schreef:
heidy_wilco schreef:

Held! _/-\o_

De trein reed al weg toen het gebeurde en ik stapte ook net uit, ik heb dus geen idee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 21:27

heidy_wilco schreef:
Deetjeeuh schreef:
Held! _/-\o_

De trein reed al weg toen het gebeurde en ik stapte ook net uit, ik heb dus geen idee :')

Ik had zo hard gelachen, was ik er maar bij geweest. :')

Hadden andere mensen het nog gezien?

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 21:32

Deetjeeuh schreef:
heidy_wilco schreef:

Ik had zo hard gelachen, was ik er maar bij geweest. :')

Hadden andere mensen het nog gezien?

Het was niet bijster druk ofzo :P Niet veel hebben het gezien in elk geval :P

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 00:52

Iemand nog gênante momentjes? :)) Even een oude van mij om dif topic een schop te geven.

Ik had ooit een broek met van die losse bretels aan, in de trein. Prima, tot je blijft hangen aan een armleuning. In de spits. Die dingen zijn nogal rekbaar en ik had niks door omdat het toch al zo druk was. Hele rij mensen moest terug naar achteren schuifelen zodat ik mezelf kon bevrijden. Tóp. :)) :')

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 18:28

In m'n studententijd reisde ik altijd van Rotterdam cs naar Schiedam. Ik bleef dan altijd bij de deur staan zodat ik voor die paar minuten niet heel die trein door hoefde en zo nodig een sprint voor de metro kon trekken. In Rotterdam moesten we altijd links instappen en in Schiedam rechts de trein uit.

1 keer was ik op de valreep de trein in gesprongen om er toen ik in Schiedam uit wilde stappen achter te komen dat m'n tas vast zat tussen de deur en die daar niet Open ging :o O:) -O-

Gelukkig was er iemand zo aardig om de conducteur te halen die me uiteindelijk bevrijd heeft en hoefde ik niet mee naar een station waarde deur links weer Open ging maar genant was t wel.

TinkerTreas

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:35

Niet gênant, maar ik moest er wel erg om lachen.
In augustus moest ik met mijn zoontje van toen 2 maanden naar het ziekenhuis in Leiden. Het was toen enorm druk met studenten in de bus. Toen we bij het station aankwamen, schoten er gelijk 3 of 4 jonge gasten mij te hulp om de kinderwagen de bus uit te tillen.
Dus ik bedank ze voor de hulp. Op dat moment ziet 1 van die jongens dat ik een heel klein babytje bij me heb. En hij roept zijn vrienden erbij, staan er 4 jongens vertederd naar mn zoontje te kijken. Nou, je kon me afvoeren :D

Sokje_6

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 11:52

Hahaha, ach guuuut! Schattig!

Moi22, ook erg fijn ja :P