Ik heb gelukkig wel een aantal paarden waar ik elke dag heen moet. En ook in de winter kraak ik de waterbakjes graag voor ze Ik wil een paar dagen echt sneeuw.
Ja echt sneeuw! Beetje jammer van de regen en onweer hier nu, voor het eerst weer helemaal nat geregend Maar vandaag vond ik de temperatuur een stuk beter!! Niet zo warm, kon meteen een truitje aan, heeerlijk
Ik vind het ook wel lekker om in een trui rond te lopen, maar niet om nat te regenen hahaha. Moest woensdag middag 3 paarden rijden, en de laatste regende het me echt te hard. Heb het wel gedaan maar ik ben nu al klaar met de hersft. Sneeuw graag.
Lutha
Geplaatst: 15-08-15 11:47
Begint het bij jullie ook al te kriebelen? Gezellig een kerstboom kopen, thuiskomen in de kou als het al donker is, in een sweater wonen, sneeuw en zo kan ik nog wel even doorgaan
Kom maar door met die winter! Die temperaturen deze zomer zijn niets voor mij.. Gelukkig staat er een reis naar Lapland op de planning van de winter.. eindelijk weer eens écht koud en écht veel sneeuw
xApple
Geplaatst: 15-08-15 12:36
Ik kan ook niet wachten tot het weer lekker wat koud wordt Die hitte/warmte is niets voor mij. Eigenlijk vind ik de temperatuur rond de 10/15 graden het fijnst.
Zit al weken te verlangen naar een goeie winter. Veelste heet zo, kan niet aarden met die hitte. Geef mij de kou maar
xApple wat je zegt, 10 tot 15 graden is meer dan genoeg
Shenavallie
Geplaatst: 15-08-15 16:21
Jakkes in het kwadraat... nee, ik zit zéker niet op de winter te wachten. Laat het maar lekker 365 dagen per jaar 25 graden zijn. Ook goed voor mijn humeur, dan hoef ik niet in de winter naar de zonnebank om m'n winterdepressie de kop in te drukken.
Wat mij betreft kunnen we de herfst wel overslaan ja. Of nog even nazomeren, of gewoon keiharde winter, met sneeuw en ijs en alles erop en eraan. Ik hou zo van de winter!