Gelukkig heb ik even geen genante opmerkingen meer!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSCWx schreef:Doanique schreef:Ik snap m niet...
Dat mijn vader onder een foto van mijn vriend (en mij) reageert met "leuke hondjes", doelend op de proefielfoto die ook een reactie heeft geplaatst. Oftewel, totaal niet relevant voor de foto en een tikkie gênant
Mear schreef:Mijn schoonmoeder... haha.. die had toen wij onze allereerste date hadden gehad, sliepen we bij vrienden.
Wij sliepen in 1 bed samen, niks gebeurd, zelfs niet gezoend toenGewoon lekker gelegen en knuffelen.
Had zijn moeder aan hem gevraagd "En heb je seks gehad??" (Dat vind ik al... 'dafuq?', waarom vraag je zoiets als moeder zijnde aan een volwassen kerel?Dus hij antwoordde "Nee natuurlijk niet."
Krijgt hij ineens later een appje van zijn moeder: "Ze hebben geen seks gehad, alleen maar liggen knuffelen."
En daar achter aan: "Oh, die was voor je zus bedoeld."
Uiteraard kreeg ik dit van hem weer door, nou ik kan je vertellen.. de eerste ontmoeting met zijn moeder en zus voelde ik me niet zo op mijn gemak..
Kwanyin schreef:xSlvna schreef:Sharon, niks 'de jeugd van tegenwoordig'
Tut tut geef maar toe dat de hele jeugd rot en om zeep is
Je moest eens zien wie ze heeft grootgebracht![]()
Maar ik weet niet wel niet waarom deze anekdote geplaatst werd omdat hier toch een moeder (of soms vader en heel af en toe een ander familielid) de hoofdrol moet spelen...maar fijn dat het gedeeld is hoe uitgebreid de woordenschat van 12-jarigen tegenwoordig is.
Pascal schreef:Ik weet trouwens ook nog een lompe van mijn (overleden) moeder.
Ik woonde weer een poosje bij mijn moeder na het beëindigen van mijn relatie, en moeders was een dagje vrij en had daarom gevraagd of ik extra voorzichtig wilde zijn met naar mij werk gaan.
Kon zij lekker een ochtenden bijslapen.
Het waaide die ochtend best flink, dus op het moment dat ik de voordeur opentrek hoor ik op zolder een klap zo harden dacht al meteen ohhhhhh jeeejj.
Dus ik stap in m'n auto, krijg een sms'je van mijn moeder.
Waarin ze stuurt 'gaat ie goed???' Dus ik stuur terug, ja sorry de wind trok de deur boven dicht.
Krijg ik een sms'je terug, nee dan is het goed ik dacht dat je van de trap viel..![]()
Dan kom je natuurlijk ook niet kijken, maar sms je gewoon hahaha.
Amable schreef:Mijn moeder weet wel altijd dingen te vertellen aan familie waar ik niet zo blij van wordt, maar verder valt het reuze mee. Ik schrik vooral van al die menstruatie verhalenZouden moeders echt niet begrijpen dat je je daar vreselijk opgelaten over voelt, als ze zo doen? Thank god dat mijn moeder zo niet is. Ik ging me na het paardrijden omkleden en had een rood ipv wit onderbroekje, riep naar beneden "ehm, mam? Volgens mij is het zover..." Je weet waar het ligt, toch? Riep ze terug en dat was het. Wat een zegen zeg, als ik jullie verhalen zo lees!
Sassii schreef:Ik ging laatst samen met mijn moeder de hond uitlaten en opeens reed er een auto langzaam voorbij en de bijrijder sta z'n hoofd uit het raam. Ik denk dat hij een jaartje of 19 was, en hij trok een gekke bek. Mijn moeder schreeuwde naar hem : 'Jeeeeeemig wat ben jij lelijk. Jij bent echt een grapje van God!' Euh, oke mam...
Westernfreak schreef:Ik geloof dat ik als puber zijnde bijna elke opmerking van mijn moeder wel gênant vond, maar de gênantste opmerking dateert van na mijn puberteit!
We waren onderweg naar een familieweekend in een klein gehucht. Ik zat samen met mijn broer en moeder in de auto.
Mijn moeder ineens: "Goh *naam broer* papa en ik zijn het jaar voor jouw geboorte ook in *plaatsnaam* geweest. Het zou heel goed kunnen dat jij daar in het hotel verwekt bent!"
Het is al erg genoeg dat je weet wanneer je ongeveer verwekt moet zijn. Deze informatie hadden we echt allebei liever niet geweten!
En dan de volgende dag ook nog langs het hotel lopen en zeggen "Kijk, daar sliepen we toen!"
Traiectum schreef:Westernfreak schreef:Ik geloof dat ik als puber zijnde bijna elke opmerking van mijn moeder wel gênant vond, maar de gênantste opmerking dateert van na mijn puberteit!
We waren onderweg naar een familieweekend in een klein gehucht. Ik zat samen met mijn broer en moeder in de auto.
Mijn moeder ineens: "Goh *naam broer* papa en ik zijn het jaar voor jouw geboorte ook in *plaatsnaam* geweest. Het zou heel goed kunnen dat jij daar in het hotel verwekt bent!"
Het is al erg genoeg dat je weet wanneer je ongeveer verwekt moet zijn. Deze informatie hadden we echt allebei liever niet geweten!
En dan de volgende dag ook nog langs het hotel lopen en zeggen "Kijk, daar sliepen we toen!"
Daar heeft mijn vader ook een handje van"we waren op wintersportvakantie, en ik had m'n ski's nog aan!". Thanks pap, TMI. Ik hoop zó dat dat een grapje is