Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 12:24

Een goede vriend van me noemt me ook wel eens Trutje, ooit mee begonnen nooit mee gestopt :')

Gelukkig heb ik even geen genante opmerkingen meer!

Grote_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:16

Geen opmerking, maar wel genant:
Mijn moeder heeft geen enkele interesse in haar uiterlijk. Ik woon al jaren niet meer thuis en heb werkelijk geen idee of ze nog wel eens haar haar kamt bijvoorbeeld. En de kledingcombinaties die ze aantrekt zijn af en toe echt :oo . Zo heeft ze het gepresteerd om, toen ik haar met de auto op kwam halen om boodschappen te gaan doen, in te stappen gehuld in een zwarte knielange jas met een geruite sjaal met daaronder een kakikleurige trainingsbroek (zo één met elastiek onderaan de pijpen) en bordeauxrode open schoenen met daarin roze sokken. Het geheel werd nog gecompleteerd door een gifgroene fleeceband om haar oren. Ze was hooglijk verbaasd dat ik de motor uitzette en vroeg of ze niet iets anders aan kon gaan trekken omdat ik zo niet met haar over straat wilde.

SharonIndezz

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:18

hahahaha grote_beer :')

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:45

Mijn schoonmoeder... haha.. die had toen wij onze allereerste date hadden gehad, sliepen we bij vrienden.
Wij sliepen in 1 bed samen, niks gebeurd, zelfs niet gezoend toen :') Gewoon lekker gelegen en knuffelen.

Had zijn moeder aan hem gevraagd "En heb je seks gehad??" (Dat vind ik al... 'dafuq?', waarom vraag je zoiets als moeder zijnde aan een volwassen kerel? :') Dus hij antwoordde "Nee natuurlijk niet."
Krijgt hij ineens later een appje van zijn moeder: "Ze hebben geen seks gehad, alleen maar liggen knuffelen."
En daar achter aan: "Oh, die was voor je zus bedoeld." :wow:

Uiteraard kreeg ik dit van hem weer door, nou ik kan je vertellen.. de eerste ontmoeting met zijn moeder en zus voelde ik me niet zo op mijn gemak.. -O-

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:09

_O- geniaal! Dat berichtje van die moeder :')

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:23

Hahahaha _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:20

xSCWx schreef:
Doanique schreef:
Ik snap m niet...

Dat mijn vader onder een foto van mijn vriend (en mij) reageert met "leuke hondjes", doelend op de proefielfoto die ook een reactie heeft geplaatst. Oftewel, totaal niet relevant voor de foto en een tikkie gênant :D

Ooo op die fiets. Typisch gevalletje nieuw op facebook? :p

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:50

Mear schreef:
Mijn schoonmoeder... haha.. die had toen wij onze allereerste date hadden gehad, sliepen we bij vrienden.
Wij sliepen in 1 bed samen, niks gebeurd, zelfs niet gezoend toen :') Gewoon lekker gelegen en knuffelen.

Had zijn moeder aan hem gevraagd "En heb je seks gehad??" (Dat vind ik al... 'dafuq?', waarom vraag je zoiets als moeder zijnde aan een volwassen kerel? :') Dus hij antwoordde "Nee natuurlijk niet."
Krijgt hij ineens later een appje van zijn moeder: "Ze hebben geen seks gehad, alleen maar liggen knuffelen."
En daar achter aan: "Oh, die was voor je zus bedoeld." :wow:

Uiteraard kreeg ik dit van hem weer door, nou ik kan je vertellen.. de eerste ontmoeting met zijn moeder en zus voelde ik me niet zo op mijn gemak.. -O-

_O- _O- _O- _O-

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:56

Kwanyin schreef:
xSlvna schreef:
Sharon, niks 'de jeugd van tegenwoordig' :n

Tut tut geef maar toe dat de hele jeugd rot en om zeep is

Je moest eens zien wie ze heeft grootgebracht :Y)

Maar ik weet niet wel niet waarom deze anekdote geplaatst werd omdat hier toch een moeder (of soms vader en heel af en toe een ander familielid) de hoofdrol moet spelen...maar fijn dat het gedeeld is hoe uitgebreid de woordenschat van 12-jarigen tegenwoordig is {:} .

hohoho!! Dat is iedereen over één kam scheren, dat moet je niet doen! Niet de hele jeugd is om zeep, hallo, ik heb ook opvoeding gehad. net als zovelen van die ''rotjeugd.''

Toen jij jong was, zul je ook wel niet de braafste zijn geweest. Iedereen heeft toch wel eens streken? Niemand is een heilig boontje. Riepen ze in jouw tijd ook dat ''de hele jeugd rot en om zeep is?

en dat van die 12-jarigen. Ook niet alle 12-jarigen zijn zo. Dat ze dat eens zeggen voor de gein, moeten zij weten. Die woordenschat zal nog wel uitgebreider zijn dan hetgeen ze hier neerzet, maar dat wil niet zeggen dat meteen alle 12-jarigen bekrompen zijn..

Sorry, dit kon ik even niet voorbij laten gaan..

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:02

Jeetje, jij hebt ook nog nooit over ironie gehoord, rustig aan zeg :P De zin ook volledig lezen aflezen liefst...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:02

Ik weet trouwens ook nog een lompe van mijn (overleden) moeder.

Ik woonde weer een poosje bij mijn moeder na het beëindigen van mijn relatie, en moeders was een dagje vrij en had daarom gevraagd of ik extra voorzichtig wilde zijn met naar mij werk gaan.
Kon zij lekker een ochtenden bijslapen.

Het waaide die ochtend best flink, dus op het moment dat ik de voordeur opentrek hoor ik op zolder een klap zo hard :oo en dacht al meteen ohhhhhh jeeejj.
Dus ik stap in m'n auto, krijg een sms'je van mijn moeder.
Waarin ze stuurt 'gaat ie goed???' Dus ik stuur terug, ja sorry de wind trok de deur boven dicht.
Krijg ik een sms'je terug, nee dan is het goed ik dacht dat je van de trap viel.. _O-

Dan kom je natuurlijk ook niet kijken, maar sms je gewoon hahaha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:14

Hahaha geweldig!

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:27

Pascal schreef:
Ik weet trouwens ook nog een lompe van mijn (overleden) moeder.

Ik woonde weer een poosje bij mijn moeder na het beëindigen van mijn relatie, en moeders was een dagje vrij en had daarom gevraagd of ik extra voorzichtig wilde zijn met naar mij werk gaan.
Kon zij lekker een ochtenden bijslapen.

Het waaide die ochtend best flink, dus op het moment dat ik de voordeur opentrek hoor ik op zolder een klap zo hard :oo en dacht al meteen ohhhhhh jeeejj.
Dus ik stap in m'n auto, krijg een sms'je van mijn moeder.
Waarin ze stuurt 'gaat ie goed???' Dus ik stuur terug, ja sorry de wind trok de deur boven dicht.
Krijg ik een sms'je terug, nee dan is het goed ik dacht dat je van de trap viel.. _O-

Dan kom je natuurlijk ook niet kijken, maar sms je gewoon hahaha.

_/-\o_

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:35

Kwanyin schreef:
Jeetje, jij hebt ook nog nooit over ironie gehoord, rustig aan zeg :P De zin ook volledig lezen aflezen liefst...

deed ik ook :')
Sorry, dacht dat je weer zo'n typische volwassene was die zich maar beklaagt over de jeugd van tegenwoordig.. --' :oo

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 14:51

Ik ging laatst samen met mijn moeder de hond uitlaten en opeens reed er een auto langzaam voorbij en de bijrijder sta z'n hoofd uit het raam. Ik denk dat hij een jaartje of 19 was, en hij trok een gekke bek. Mijn moeder schreeuwde naar hem : 'Jeeeeeemig wat ben jij lelijk. Jij bent echt een grapje van God!' Euh, oke mam... :+

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 14:54

Amable schreef:
Mijn moeder weet wel altijd dingen te vertellen aan familie waar ik niet zo blij van wordt, maar verder valt het reuze mee. Ik schrik vooral van al die menstruatie verhalen :oo Zouden moeders echt niet begrijpen dat je je daar vreselijk opgelaten over voelt, als ze zo doen? Thank god dat mijn moeder zo niet is. Ik ging me na het paardrijden omkleden en had een rood ipv wit onderbroekje, riep naar beneden "ehm, mam? Volgens mij is het zover..." Je weet waar het ligt, toch? Riep ze terug en dat was het. Wat een zegen zeg, als ik jullie verhalen zo lees!

Oeff precies wat ik dacht!!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 15:16

Sassii schreef:
Ik ging laatst samen met mijn moeder de hond uitlaten en opeens reed er een auto langzaam voorbij en de bijrijder sta z'n hoofd uit het raam. Ik denk dat hij een jaartje of 19 was, en hij trok een gekke bek. Mijn moeder schreeuwde naar hem : 'Jeeeeeemig wat ben jij lelijk. Jij bent echt een grapje van God!' Euh, oke mam... :+

_/-\o_

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 15:22

Ik geloof dat ik als puber zijnde bijna elke opmerking van mijn moeder wel gênant vond, maar de gênantste opmerking dateert van na mijn puberteit!

We waren onderweg naar een familieweekend in een klein gehucht. Ik zat samen met mijn broer en moeder in de auto.
Mijn moeder ineens: "Goh *naam broer* papa en ik zijn het jaar voor jouw geboorte ook in *plaatsnaam* geweest. Het zou heel goed kunnen dat jij daar in het hotel verwekt bent!" :j

Het is al erg genoeg dat je weet wanneer je ongeveer verwekt moet zijn. Deze informatie hadden we echt allebei liever niet geweten!
En dan de volgende dag ook nog langs het hotel lopen en zeggen "Kijk, daar sliepen we toen!" :')

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 15:27

Westernfreak schreef:
Ik geloof dat ik als puber zijnde bijna elke opmerking van mijn moeder wel gênant vond, maar de gênantste opmerking dateert van na mijn puberteit!

We waren onderweg naar een familieweekend in een klein gehucht. Ik zat samen met mijn broer en moeder in de auto.
Mijn moeder ineens: "Goh *naam broer* papa en ik zijn het jaar voor jouw geboorte ook in *plaatsnaam* geweest. Het zou heel goed kunnen dat jij daar in het hotel verwekt bent!" :j

Het is al erg genoeg dat je weet wanneer je ongeveer verwekt moet zijn. Deze informatie hadden we echt allebei liever niet geweten!
En dan de volgende dag ook nog langs het hotel lopen en zeggen "Kijk, daar sliepen we toen!" :')

Daar heeft mijn vader ook een handje van := "we waren op wintersportvakantie, en ik had m'n ski's nog aan!". Thanks pap, TMI. Ik hoop zó dat dat een grapje is :')

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 15:32

Ik was laatst lekker met me moeder shoppen in Amsterdam, dus het einde van de dag was in zicht maar we hadden nog niet echt veel gekocht dus ik vertelde tegen me moeder dat ik dat jammer vond waarop mijn moeder antwoordde '' ah joh volgende keer gaan we weer in Nederland naar de stad :)* '' ........... nou ik denk dat ik haar een minuut lang heb lopen aanstaren van wt*? :roll:

Oke, we wonen in een klein dorpje maar dit ging wel erg ver :')

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 15:33

Traiectum schreef:
Westernfreak schreef:

Daar heeft mijn vader ook een handje van := "we waren op wintersportvakantie, en ik had m'n ski's nog aan!". Thanks pap, TMI. Ik hoop zó dat dat een grapje is :')

_O-

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 15:37

Er was een jingen voor de eerste x bij ons thuis was de 3e x dat we wat afspraken!
Zegt me moeder iedere x schoonzoon die gozer heeft er vast een trauma aan overgehouden!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 15:38

Geen Genante opmerking, maar wel een genante, maar geniale actie van m'n moeder :')

Mijn zus vergat vroeger vaak haar sleutel waardoor ze moest aanbellen en wij dan weer open moesten doen, dat werd zo onderhand best vermoeiend. Zo ook dit keer.

Er word aangebeld, en m'n moeder doet open. Maar nee, ze doet niet normaal open, ze dacht grappig te zijn..
Trekt de deur met een ruk open, steekt haar hooft om het hoekje, geeft een enorme rare brul en een gekke bek, bleek dat het m'n zus niet was maar de postbode die een pakketje kwam afleveren _O- _O-
Postbode wist niet hoe snel ze weg moest komen :') Zag lijkbleek :')

Ik heb echt in m'n broek gezeken van het lachen _O- _O- _O-

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 16:33

Hahahaha geniale dingen komen er voorbij :')

Ik was een week terug met mijn moeder en mijn neef naar de MediaMarkt, want ik moest een nieuwe laptop voor school hebben.
Goed, mijn neef en mijn moeder waren gelijk weg van een champagnekleurige laptop die ik echt gruwelijk vond.
Ik had zelf al een hele mooie zwarte gezien die aan de eisen voldeed, dus we stonden een beetje te ruzieen over welke laptop het nou moest worden want die champagnekleurige zou beter zijn.
Vervolgens is mijn moeder het zat, roept ze keihard: 'Vraag het anders even aan die leuke jongen daar!'
*Ik wil door de grond zakken*
Vervolgens komt die jongen dus op ons af, dus ik zei: 'Goh kan je even helpen, ik wil graag deze laptop maar hun vinden die beter.'
Dus die jongen een heel verhaal houden en het kwam er op neer dat het niet zoveel uitmaakte en dat die zwarte ook goed was, dus ik gelijk: 'Okee dan wil ik de zwarte!'
Zegt mijn moeder keihard: 'Jaja je viel gewoon op zijn mooie bruine ogen, daarom luister je naar hem.'
*Asjeblieeefd kan ik nu door de grond zakken? :')*

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 17:16

Niet mijn moeder maar wel mijn broer, op Facebook (hij heeft hem nu gewist zie ik trouwens, had zelf blijkbaar ook door dat het niet kon)

Foto van mijn zoontje en mijn broer.
Getagd door minj zwager als mijn broer en ik.
Dus ik plaats iets a la 'ff voor de duidelijkheid dat is mijn zoon'
Krijg ik eerst een reactie van hem:
ja hij heeft je getagd zodat je ook de foto zou zien... drol (alsof ik dat niet begreep :roll: )
en daarna iets als 'hij lijkt wel veel op jou, hij heeft duidelijk zijn dikke buik van jou.'
Of iets in dien aard.
Echt fantastisch om te horen als je net met veel pijn en moeite 15 kilo kwijt bent geraakt... -O-

Overigens vond een totaal onbekende het kort ervoor ook nodig om me te vertellen dat ik dik was.
Dus het is niet eens alleen familie, ik ben een wandelende schietschijf ofzo.