Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_JTM schreef:Maar Rebecca, als de ouders rijk zijn, zijn de kinderen dat nog niet meteen. Misschien hebben zij een bijbaantje waarbij ze ook erg hard moeten werken voor hun geld en krijgen daarnaast weinig/geen geld van paps en mams voor cadeautjes etc.
OT: Ik heb eigenlijk nog nooit een cadeau gehad wat echt verschrikkelijk was. Vriendlief wel. Hij was jarig oid en kreeg van een tante glazen potjes met daarbij een bloemetjesijzerwerkje eromheen. Hij wist ook absoluut niet wat hij er mee aan moest. Heeft uiteindelijk het ijzerwerkje er maar vanaf gehaald en het glazen potje te gebruiken voor kaarsjes etc die in de kast staan
Dani schreef:Het is geen leuk cadeautje. Dat is nu net 't hele punt. Niet omdat het weinig heeft gekost, maar omdat het niet bij de persoon past, slechte kwaliteit is, én goedkoop is. De combinatie van, die maakt dat 't lijkt of er geen enkele moeite in gestopt is.
[naam] schreef:Het is geen leuk cadeautje. Dat is nu net 't hele punt. Niet omdat het weinig heeft gekost, maar omdat het niet bij de persoon past, slechte kwaliteit is, én goedkoop is. De combinatie van, die maakt dat 't lijkt of er geen enkele moeite in gestopt is.
Dani schreef:Het is geen leuk cadeautje. Dat is nu net 't hele punt. Niet omdat het weinig heeft gekost, maar omdat het niet bij de persoon past, slechte kwaliteit is, én goedkoop is. De combinatie van, die maakt dat 't lijkt of er geen enkele moeite in gestopt is.
Doanique schreef:Dani schreef:Het is geen leuk cadeautje. Dat is nu net 't hele punt. Niet omdat het weinig heeft gekost, maar omdat het niet bij de persoon past, slechte kwaliteit is, én goedkoop is. De combinatie van, die maakt dat 't lijkt of er geen enkele moeite in gestopt is.
Nou iets minder kan ook wel... Daar had ik overheen gelezen, ik had alleen stukken gelezen over 'en het was máár drie euro! én bedankt!'
MyLittleLove schreef:kiki1983 schreef:vriendin van mij kreeg voor haar 18de verjaardag een neuscorrectie en een borstvergroting..voor de duidelijkeid..niks mis met haar neus en borsten en dat vond ze zelf ook alleen haar moeder vond wat anders.
Nou zeg! Voel je je toch ook wel opgelaten..
kiki1983 schreef:vriendin van mij kreeg voor haar 18de verjaardag een neuscorrectie en een borstvergroting..voor de duidelijkeid..niks mis met haar neus en borsten en dat vond ze zelf ook alleen haar moeder vond wat anders.
kiki1983 schreef:vriendin van mij kreeg voor haar 18de verjaardag een neuscorrectie en een borstvergroting..voor de duidelijkeid..niks mis met haar neus en borsten en dat vond ze zelf ook alleen haar moeder vond wat anders.