Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Avalon87 schreef:Vandaag een ontzettende rotdag...
Gisteren was mama 5 maanden geleden overleden en morgen zou papa jarig zijn![]()
Zo raar om daar nu tussenin te zitten.
ondanks dat het al 2 jaar geleden is straks. tuulijk zijn er meer dingen, papa weet immers niet dat ik mijn diploma paardenhouderij gehaald heb, maar omdat hij overleed toen ik daar mee bezig was, is dat anders, omdat papa wel wist dat ik het halen ging..
Welke opleiding wil je gaan doen?
knuffel...Annelien92 schreef:Ik snap het aan een kant wel dat ouders jonge kinderen niet overal bij betrekken. Een vriend van me is zijn moeder verloren op 5 jarige leeftijd. Aan hem is duidelijk verteld wat er gaande was en dat zijn moeder er over een tijdje niet meer zou zijn.
Ik ben wel bij mijn moeder geweest de avond voor ze stierf, ik heb op een hele mooie manier afscheid kunnen nemen. Ik heb haar later nog gezien, maar het beeld van mijn moeder in een kist zal ik nooit van mijn netvlies af kunnen halen. Terwijl ik de manier waarop ze lachtte ect wel ben vergeten.
Niet telkens dezelfde droom, het is telkens verschillend en het lijkt niet eens op de werkelijkheid. Een ding is wel altijd hetzelfde en dat is dat gevoel van machteloosheid...

wel tof dat je dat aan durft, zeker omdat je verteld dat je steeds meer in je isolement raakt, niet doen hoor! probeer toch af te spreken, ondanks dat je er geen behoefte aan hebt