Maar met het WK waren de meeste flats wel oranje versiert, en met koninginnedag trouwens ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Varekaj schreef:Moet zeggen, de heerlijkste tajine met kip die ik ooit gegeten heb kwam van de moeder van een collega. Daar zouden we een moord voor gepleegd hebben
Nog zoiets: ik sta met regelmaat versteld hoe goed sommige van die dames zich kunnen kleden. Echt tot op het kleinste detail past alles bij elkaar, ultra vrouwelijk zonder too much te zijn. Hemelsbreed verschil met sommige meiden van dezelfde leeftijd en belgische origine die erbij lopen alsof ze ter plekke voor prutsmuts solliciteren.
lifaya schreef:wat een geniale dingen komen weer voorbij zeg... mensen te lang aankijken (buitenlanders, jaja, die zijn natuurlijk per definitie agressiever) kan je dood betekenen... man, dan moet ik snel een andere baan zoeken want achter de kassa bij burger kin.g moet ik toch echt een hele hoop mensen in de ogen blijven kijken
En geloof me, merendeel van de gasten is niet Nederlander... oliebol, toch een gevaarlijke baan...
Kijk soms mensen zelfs heel vies aan als ze hun t*ringzooi weer eens niet opruimen (zowel nederlanders als allochtonen) en nog steeds leef ik
![]()
echt, hoe komen mensen erop![]()
. Alleen Nederlanders kunnen Nederlands zonder haren op, weet je wel.
.
Snadrem schreef:TammyVN schreef:Ik ben van mening dat een multiculturele samenleving je alleen maar kan verrijken.
Ik vind mensen die 'niets met buitenlanders' hebben erg kortzichtig zijn. Als je niets met buitenlanders hebt, kun je maar beter niet op vakantie gaan. Je mist wat in je leven door er niet voor open te staan.
Absoluut. En zoals Theo Maassen al zei: er leven nu zes miljard mensen op deze planeet. Zes miljard. Hebben jullie enig idee hoeveel daarvan buitenlander is?

heerlijk haha! Mindim schreef:Hoe je het ook bekijkt, het is natuurlijk verschrikkelijk wat er uit de naam van het geloof gedaan wordt. Verschrikkelijk dat zoveel onschuldige mensen moeten sterven in deze tijd omdat een stelletje fanatisten hun gevoel op onschuldige burgers moet uitleven. Is helemaal niet grappig.
En nee, de blanken zijn de ergsten van allen, iig in de geschiedenis. Ik ben zelf altijd erg geinteresseerd geweest in de geschiedenis van noord amerika en je wilt niet weten hoe de europeanen daar te werk zijn gegaan. Er was idd veel geweld ook voor de moslims.
Ik vind het stukje erg onrespectvol, ik kan er niet om lachen. Wat er ook gebeurt is in de geschiedenis, het is verschrikkelijk wat die man overkomen is. Aangereden door een auto en daarna met een hakmes bewerkt. Een klein kind moet zonder vader door het leven. Dat hier een stukje wordt geschreven wat de engelsen nog erger maakt qua geweld in de geschiedenis, doet niets af aan het feit dat er man op een verschrikkelijke manier aan zijn einde is gekomen. Dat daar lacherig over gedaan wordt, vind ik zeer te betreuren.
Je houdt de duitsers van nu ook niet meer verantwoordelijk voor de daden die hun voorouders hebben gepleegd. Dus vertel me wat er zo grappig aan is, want ik zie het niet.
Mindim schreef:Ik lees het artikel niet als het bagatelliseren van deze gebeurtenis, maar wél als protest tegen het feit dat een hoop moslims nu verantwoordelijk worden gehouden voor de daden van enkele zieke geesten (die ook rustig een moslim zo hadden bewerkt als ze daar de kans voor hadden gekregen). Als er iets gebeurt, staat iedereen te wijzen naar de hele moslimgemeenschap, terwijl men daarbij vergeet dat er op Bali en in Jordanië enkele jaren geleden ook bomaanslagen gepleegd zijn, waarbij ook zat moslims omgekomen zijn (en een man zei: "Dit zijn geen moslims, dit zijn niet eens mensen."). Evenzo bij de aanslagen op het WTC; ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele moslim in die gebouwen was op dat moment.Hoe je het ook bekijkt, het is natuurlijk verschrikkelijk wat er uit de naam van het geloof gedaan wordt. Verschrikkelijk dat zoveel onschuldige mensen moeten sterven in deze tijd omdat een stelletje fanatisten hun gevoel op onschuldige burgers moet uitleven. Is helemaal niet grappig.
En nee, de blanken zijn de ergsten van allen, iig in de geschiedenis. Ik ben zelf altijd erg geinteresseerd geweest in de geschiedenis van noord amerika en je wilt niet weten hoe de europeanen daar te werk zijn gegaan. Er was idd veel geweld ook voor de moslims.
Ik vind het stukje erg onrespectvol, ik kan er niet om lachen. Wat er ook gebeurt is in de geschiedenis, het is verschrikkelijk wat die man overkomen is. Aangereden door een auto en daarna met een hakmes bewerkt. Een klein kind moet zonder vader door het leven. Dat hier een stukje wordt geschreven wat de engelsen nog erger maakt qua geweld in de geschiedenis, doet niets af aan het feit dat er man op een verschrikkelijke manier aan zijn einde is gekomen. Dat daar lacherig over gedaan wordt, vind ik zeer te betreuren.
Je houdt de duitsers van nu ook niet meer verantwoordelijk voor de daden die hun voorouders hebben gepleegd. Dus vertel me wat er zo grappig aan is, want ik zie het niet.
Arrabel schreef:Altijd heb ik geroepen dat ik alleen iets met Nederlandse jongens te maken wil hebben, als een jongen een kleurtje had dan moest ik er niks van hebben.
Maar dat is opeens veranderd toen ik in contact kwam met een jongen uit Burkina Faso (Afrika), het is echt een hele lieve, attente en gastvrije jongen en ik zie hem nu bijna elke dag en we kunnen het heel goed vinden samen.
Nu ben ik zo stom geweest om dit op mijn werk te vertellen en nu pesten ze me de hele dag, ik merk ook dat ze me uitlachen en over me smoezen, ze vinden het heel grappig allemaal.
Ook maken ze discriminerende opmerking over de jongen wat me best pijn doet.
Niet alleen op mijn werk maar ook een vriendin van mij noemt hem "aapje" ik heb al een paar keer gevraagd of ze dat niet meer wilt doen maar ze gaat er toch mee door.
Omdat ik verder nog nooit met buitenlanders in contact ben geweest heb ik dit nog nooit eerder mee gemaakt maar wat is discriminatie pijnlijk zeg!
. Zelfs niet de oudere generatie.
. En nee, de familie van mijn vriend is geen uitzondering op de regel. Er zijn genoeg Turkse families die helemaal niet meer zo streng naar hun geloof leven en die zelfs gewoon studeren en Vlaamse vrienden hebben. Het enige verschil is dat die families vaak niet zo boeiend zijn om op het nieuws te komen.