kiki1983 schreef:Alle mannen die ik ooit heb gehad vonden alles wel best als ik maar in voorkwam
Durf het bijna niet tevragen, maar over hoeveel mannen praten we hier?? hahaha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Wouter82 schreef:Strakke truitjes met een verre van strak figuur met als gevolg de "muffintop"
Deze kon ik niet echt serieus nemen, na het zien van de boogschietfoto in jouw profiel.
Jolien87 schreef:Wouter82 schreef:Strakke truitjes met een verre van strak figuur met als gevolg de "muffintop"
Deze kon ik niet echt serieus nemen, na het zien van de boogschietfoto in jouw profiel.
Wouter82 schreef:ten eerste is dat gewoon ultra mannelijk en daarmee dus de reden waarom het een afknapper is als vrouwen het hebben![]()
ten tweede hangt goed gereedschap bij mannen gewoon onder een afdakje
Geryon schreef:kiki1983 schreef:Nou nou zoveel zijn het er ook weer niet
Maar niet op twee handen te tellen zeker?![]()
Zelf zou ik sowieso al niet vallen op mensen die zomaar het bed delen met elkaar, maar er zijn toch bizar weinig mannen die hetzelfde denken
Nynke1 schreef:Denk dat dit filmpje zo ongeveer wel alle afknappers samen vat voor mannen:
[ Video ]
Oud maar goud. Zeker het afkijken waard als je hem nog niet kent.
Nynke1 schreef:Denk dat dit filmpje zo ongeveer wel alle afknappers samen vat voor mannen:
[ Video ]
Oud maar goud. Zeker het afkijken waard als je hem nog niet kent.
lieveli schreef:Geryon schreef:
Maar niet op twee handen te tellen zeker?![]()
Zelf zou ik sowieso al niet vallen op mensen die zomaar het bed delen met elkaar, maar er zijn toch bizar weinig mannen die hetzelfde denken
Ach, mijn lief en ik zijn alleen maar zo goed omdat we veel ervaring hebben. Ik heb er niet zo'n moeite mee.
lieveli schreef:inochiyo schreef:niets mis met een maagd toch?
Ik vind niet dat we elkaar er op af moet katten of en public voor schut moeten zetten erom.
Lekker boeiend hoeveel seks iemand wel of niet heeft gehad.