Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Nancy schreef:Vandaag ook weer zo'n lekkere chagerijn gehad
Bij ons is het met lunch standaard druk, we komen altijd tafels te kort en tafels die vrij komen zijn vaak gereserveerd voor mensen die aan de bar zitten en een tafeltje willen.
Vandaag ook zoiets, kwam er een tafeltje vrij en ik zocht dus snel naar een bordje met gereserveerd erop.
Helaas gingen er al mensen zitten en ik heb dus gezegd; Sorry, maar deze tafel is al bezet.
Zeggen hun; 'Huh? Maar die mensen staan net op?'
Ik zeg; 'Dat klopt, maar er zijn mensen die binnen op een tafeltje voor buiten wachten en die waren er eerder'
Hun; 'Nou, hier kom ik dus ook nooit meer'
Dat zei ze alleen maar om een reactie bij mij uit te lokken
Alsof ik dan ga zeggen; 'Oh nee ga dan maar zitten!'
Als hun niet komen, komen er wel andere mensenWij hebben echt geen crisis bij ons..
Rebeccaa schreef:Wat ik echt vervelend vind; cola light bestellen en dan gewone cola krijgen. Het gebeurt echt zo vaak.. en als je er dan wat van zegt vragen ze ook nog "moet ik een andere voor je halen?", eh, ja? Ik heb dit toch niet besteld. (Overigens drink ik dan eigenlijk altijd de gewone cola op, hoor, maar het gebeurd zo vaak en dan vraag ik me echt af waarom?)
Skyliner schreef:Rebeccaa schreef:Wat ik echt vervelend vind; cola light bestellen en dan gewone cola krijgen. Het gebeurt echt zo vaak.. en als je er dan wat van zegt vragen ze ook nog "moet ik een andere voor je halen?", eh, ja? Ik heb dit toch niet besteld. (Overigens drink ik dan eigenlijk altijd de gewone cola op, hoor, maar het gebeurd zo vaak en dan vraag ik me echt af waarom?)
Hoe zie je het verschil tussen light en gewoon
MelissaV schreef:Ik had gister ook weer iets, we waren naar de ruitershop geweest. Die zit zeg maar bij een mini winkelcentrum oa een supermarkt, computerwinkel en een bistro/terras.
Wij gingen op het terras zitten, zien binnen 2/3 serveersters lopen. Er was nog maar 1 tafeltje buiten vrij, waar nog leeggoed op stond en waar geen mensen meer waren. Wij gaan aan het tafeltje leeggoed zitten, zitten rustig de kaart te bekijken. We hadden besloten wat we gingen nemen en waren aan het wachten op een serveerster. Deze is 2x naar buiten gekomen en 2 bestellingen opgenomen zonder ook maar een keer haar hoofd op te heffen en te kijken of andere mensen nog wilden bestellen. We hebben dik 15 minuten zitten wachten maar zijn weer vertrokken. Tevens ook enkele keren gevraagd of ze kon komen maar geen reactie. Eerste keer maar ook meteen de laatste..

MelissaV schreef:MelissaV schreef:Ik had gister ook weer iets, we waren naar de ruitershop geweest. Die zit zeg maar bij een mini winkelcentrum oa een supermarkt, computerwinkel en een bistro/terras.
Wij gingen op het terras zitten, zien binnen 2/3 serveersters lopen. Er was nog maar 1 tafeltje buiten vrij, waar nog leeggoed op stond en waar geen mensen meer waren. Wij gaan aan het tafeltje leeggoed zitten, zitten rustig de kaart te bekijken. We hadden besloten wat we gingen nemen en waren aan het wachten op een serveerster. Deze is 2x naar buiten gekomen en 2 bestellingen opgenomen zonder ook maar een keer haar hoofd op te heffen en te kijken of andere mensen nog wilden bestellen. We hebben dik 15 minuten zitten wachten maar zijn weer vertrokken. Tevens ook enkele keren gevraagd of ze kon komen maar geen reactie. Eerste keer maar ook meteen de laatste..
Ik sta in de spoelkeuken van een hotel/restaurant, en het is gewoon erg groot. Iedereen vergeet wel een keertje wat bij het afdraaien. Maar nu verwacht de directie dat als wij klaar zijn, we uitklokken en vervolgens de chef het laten controleren. Als het niet goed is zouden we dat in onze eigen tijd moeten oplossen. Dat hoeven ze me een keer te flikken en ik zal eens zorgen dat het een paasei is voor ik wegga.

Rebeccaa schreef:Wat ik echt vervelend vind; cola light bestellen en dan gewone cola krijgen. Het gebeurt echt zo vaak.. en als je er dan wat van zegt vragen ze ook nog "moet ik een andere voor je halen?", eh, ja? Ik heb dit toch niet besteld. (Overigens drink ik dan eigenlijk altijd de gewone cola op, hoor, maar het gebeurd zo vaak en dan vraag ik me echt af waarom?)
Volgende keer krijgt ie een natte broek 
)

. En pak er ook regelmatig de rekenmachine bij. Maar 2 drankjes? en dan nog niks speciaals? op een terras waar misschien 5 tafeltjes bezet waren? Nah..