Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:57

Mindim schreef:
Sammie schreef:
Misschien een hoop praktijkervaring :')

Een hoop praktijkervaring zeker. Maar dan kan je alsnog niet vaststellen dat er een grote behoefte is aan intieme relaties naast het huwelijk. Dat hoeft er gewoon niet altijd te zijn :n

Het belang van veilige seks hc?? Dat komt nou nergens op zo'n site aan de orde.

Kinderen kun je hiermee pas confronteren als zij zelf een seksleven hebben. Eerder kan dat niet omdat zij nog niet ervaring dat die spanning er wel hoort etc. En dan wordt het voor kinderen normaal om dus maar meerdere partners te hebben, niet omdat het goed voor de relatie is, maar gewoon, omdat het zou kunnen. En wat krijg je dan? Weer zo'n generatie vieze sletten.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:59

Colway schreef:
Ik ken wel getrouwde mannen/ ex getrouwde mannen die inderdaad via relatieplanet scharrels zochten. Sneu, maar ja. Scheelt ze wel entreegeld en een paard drankjes in een discotheek :+

(en nee ik ben niet 1 van die scharrels geweest :+ )

Dat is toch "algemeen" bekend dat mannen daar datingssites voor gebruiken. Als men dan toch vreemd wil gaan kan het beter via zo'n site, dan stel je mensen die op zoek zijn naar een serieuze relatie niet teleur. Ik zit trouwens niet op datingsites, maar ken wel mensen die behoorlijk vernederd zijn door vreemdgangers op datingsites.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:05

Mindim schreef:
Nou? Leg mij dan eens uit wat transparant en integer is in een relatie, waarbij de een vreemdgaat en de ander daar niets van weet. Dat beweer je, dus onderbouw het eens.

Ik breek juist een lans voor het tegenstelde, maar je wil of kan dat niet lezen.
Tant pis.

Verder dames; honi soit qui mal y pense. :)*

Ik ga de andere kant van de auto van ´mijn´ gf op haar verzoek ontsaaien. Dat is dubbel nuttiger :D

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:11

Ik heb geen hek nodig, mijn man draagt een kuisheidsgordel. :+

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:18

Jis_ schreef:

:') zeker weten dat je de reserve sleutel goed verstopt hebt ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:56

Huertecilla schreef:

Van 't zelfde :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:57

Huertecilla schreef:
Mindim schreef:
Nou? Leg mij dan eens uit wat transparant en integer is in een relatie, waarbij de een vreemdgaat en de ander daar niets van weet. Dat beweer je, dus onderbouw het eens.

Ik breek juist een lans voor het tegenstelde, maar je wil of kan dat niet lezen.
Tant pis.

Ik ga de andere kant van de auto van ´mijn´ gf op haar verzoek ontsaaien. Dat is dubbel nuttiger :D

Misschien moet jij wat duidelijker taal voeren, word je ook wat beter begrepen ;)

Urbanus

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:20

Of gewoon lekker auto's beschilderen. Iedereen blij.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:13

Ashley5760 schreef:
Jis_ schreef:

:') zeker weten dat je de reserve sleutel goed verstopt hebt ;)

:D :j

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:53

gr_roos schreef:
Dat is toch "algemeen" bekend dat mannen daar datingssites voor gebruiken. Als men dan toch vreemd wil gaan kan het beter via zo'n site, dan stel je mensen die op zoek zijn naar een serieuze relatie niet teleur. Ik zit trouwens niet op datingsites, maar ken wel mensen die behoorlijk vernederd zijn door vreemdgangers op datingsites.

Precies, laat ze dan maar elkaar op een site ontmoeten die daarvoor is en de mensen die serieuze bedoelingen hebben niet teleurgesteld raken

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:17

Ik zie echt het probleem niet.

Een partner die vreemd wil gaan doet dat toch wel, vroeg of laat, met of zonder behulp van een dergelijke website. Je kan de website volledig verbieden (als overheid) of het bezoeken ervan inperken (als partner), maar dat is alleen symptoombestrijding. Het werkelijke probleem is dat de partner vreemd wíl gaan. Iemand die dat echt wil ga je niet eindeloos kunnen inperken. Dan moet je óf besluiten de relatie te stoppen, óf zorgen dat jij leuk genoeg bent zodat je partner die behoefte niet voelt, óf kiezen voor een open relatie.

Ik wil niet vreemdgaan dus ik voel geen seconde de behoefte op zo'n website rond te neuzen. Iemand die wel zo'n behoefte voelt had anders op een andere manier ook wel iemand gevonden. En als dergelijke sites goed lopen bestaat die behoefte schijnbaar. Ja, het is hypocriet om achter de rug van je partner om met een ander te vozen maar er is zoveel hypocriet. Sigaretten en drank zijn ook slecht voor je en dat ligt overal in de winkel. Je moet niet alles willen verbieden en inperken, je moet zorgen dat de behóefte verdwijnt. Dan ben je iets aan het oplossen.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:22

DaniBanani schreef:
Ik zie echt het probleem niet.

Een partner die vreemd wil gaan doet dat toch wel, vroeg of laat, met of zonder behulp van een dergelijke website. Je kan de website volledig verbieden (als overheid) of het bezoeken ervan inperken (als partner), maar dat is alleen symptoombestrijding. Het werkelijke probleem is dat de partner vreemd wíl gaan. Iemand die dat echt wil ga je niet eindeloos kunnen inperken. Dan moet je óf besluiten de relatie te stoppen, óf zorgen dat jij leuk genoeg bent zodat je partner die behoefte niet voelt, óf kiezen voor een open relatie.

_/-\o_

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:24

Dat is hetzelfde als zeggen dat drugs niet verboden hoeft te worden, of dat stelen verboden zou moeten worden, of hard rijden, mensen doen het immers toch wel.

En waar zijn dan de fatsoensnormen?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:31

Vreemdgaan is toch geen strafbaar feit? De rest wat je noemt wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:33

Colway schreef:
Vreemdgaan is toch geen strafbaar feit? De rest wat je noemt wel

Wietje roken is ook niet strafbaar, maar reclame er voor maken is niet geadviseerd.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:34

Precies, net als voor alcohol en sigaretten.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:34

Bij wiet geld een gedoogbeleid, vreemdgaan is nog altijd legaal :)

Maar goed, vind het appels met peren vergelijken. Vreemdgaan of middelen gebruiken. Enige overeenkomst is genot, verder valt het in een heel andere categorie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:43

Ik ben het er mee eens hoor, dat wanneer iemand wil vreemdgaan diegene het toch wel doet. Maar om nu nationale reclame te maken voor vreemdgaan, neuh, dat hoeft om mij niet. Doe dat dan maar in het blokje reclame op de late avond tussen de meiden met de blote tieten, heb je misschien gelijk de doelgroep te pakken. Ik zelf hoef dat soort reclame terwijl ik mijn boterham zit te eten met de kids eigenlijk niet.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:45

Nee, daar ben ik het wel mee eens hoor :) Voorheen was het ook laat op de radio, nu inderdaad ook overdag/begin v/d avond....Hoorde ik ook van op toen het langs kwam

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:45

En daarbij doen ze alsof vreemdgaan gewoon mag en normaal is. Terwijl dat nooit normaal zal zijn. Degenen die dat wel vinden zijn een beetje in de war met een open relatie gok ik. Of zijn gewoon walgelijke personen :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:46

Vreemdgaan is wel normaal want het is van alle tijden. Het is mens eigen, gebeurde vroeger, nu en ook in de toekomst.

Welk waarde oordeel je eraan hangt, da's per persoon verschillend

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:48

Iets dat van alle tijden is, maar eigenlijk niet hoort te gebeuren beschouw ik niet als normaal. Vreemdgaan dus ook niet :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:50

Bedoel meer, dat het iets is dat bij de mensheid hoort.

De maatschappij heeft ons opgelegd dat het 'niet normaal' is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:50

Vreemdgaan is van alle tijden inderdaad.
Zoals eerder gezegd, open relaties helemaal oke. Maar sexuele relaties aan gaan, terwijl je partner er niets van weet, vind ik niet kunnen.
Als iets in je relatie niet werkt of je komt tekort, praat er over met je partner en zoek een oplossing, voor de een betekent dat de overstap naar een open relatie, voor de ander relatietherapie en voor een ander uit elkaar gaan en dat is allemaal prima. Maar je partner willens en wetens bedriegen, daar houd ik niet van.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:52

Nee, ik ook niet :)