Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:10

MarlindeRooz schreef:
Feria schreef:
Zo te lezen kan de helft mij niet af omdat ik niet dagelijks make up draag, omdat ik vind dat ik er best goed uit zie zonder en me niet moet verstoppen achter een laag plamuursel :D

Ik vind dat er een verschil is tussen onverzorgd en onopgemaakt en volgens velen is onopgemaakt meestal onverzorgd.
Maar dat is niet altijd zo...

Ben ik het volledig mee eens. Ik kan gewoon niet tegen make-up en ga krabben omdat het zo jeukt. En dan zie ik er ineens wel erg onverzorgd uit.

Ik heb een hekel aan mensen die het nodig vinden om te bepalen wat en hoe ik dingen MOET doen. Ik ben uitstekend in staat om mijn eigen werk te regelen. Dus ook een hekel aan controlefreaks.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:37

thuis zitten nix kunnen doen,,, helaas moet ik 3 maanden minimaal thuis zitten :@:@
ik erger me kapot!!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrrr

onbarefeet

Re: Ik erger me rot, ik heb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:50

?? Huisarrest??

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:56

liannepalle1 schreef:
vuurneon schreef:
Mensen die een Facebook pagina gaan aanmaken voor hun baby en ook nog namens hun kind 'spreken' :+

Ben daar te nuchter voor geloof ik :')
Gebeurt dit echt? Serieus?
Whahaha _/-\o_
O ... my ... god :')

Ik zie ook geregeld status updates voorbij komen van mensen die gewoon complimentjes willen vangen. "De eerste 20 kilo zijn eraf!" Ja, en nu? Applaus? Je wilde toch ook geen commentaar toen iedereen zag dat je maar bleef uitdijen? Waarom dan wel complimentjes vangen wanneer je een normaal eetpatroon hebt ontwikkeld en eens een keer bent gaan sporten? :+

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:00

XEefjuhX schreef:
?? Huisarrest??

was het maar,,, maar helaas ik woon niet meer thuis .. heb van week geleden ongelukje gehad, dus mag min 2 maanden niet autorijden en min 3 maanden relavidatie. (of hoe je het ok schrijft)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 12:13

Oh zoo.....
Khad je leeftijd niet gezien :D
En tis volgens mij revalidatie ;)
Sterkte! :j

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:00

mannen met de broek onder de kont zodat de bjorn borg boxer te zien is.
meisjes a la barbie
meisjes al a zeug met een minirokje a la zie poes net niet of een veul te strakke broek of legging waardoor alle vethobbels zichtbaar zijn.
mensen die smakken
mensen die kaugom kauwen met de mond open a la koe.
meiden met een piercing boven de bovenlip a la madonna moedervlek of onder de onderlip dat je denkt dat daar een puist zit ofzo.

dat was het wel zo'n beetje

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:08

dressagelady schreef:
Ik zie ook geregeld status updates voorbij komen van mensen die gewoon complimentjes willen vangen. "De eerste 20 kilo zijn eraf!" Ja, en nu? Applaus? Je wilde toch ook geen commentaar toen iedereen zag dat je maar bleef uitdijen? Waarom dan wel complimentjes vangen wanneer je een normaal eetpatroon hebt ontwikkeld en eens een keer bent gaan sporten? :+

nou, 20 kilo afvallen doe je niet zomaar en ik vind dat mensen daar heel trots op mogen zijn! je voelt je heel blij en trots als die kilo's er af zijn!

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:11

sokken in sandalen, mensen die alles doen voor aandacht, barbiemeisjes, te overdreven fans

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:34

0152141488 schreef:
De kleur roze, kan er echt slecht tegen. weet niet waarom maar ik vermijd graag die kleur :')

[HK] [HK] Bokt in t roze?? :+

Ik kan niet tegen mensen die moet hun hielen op hun trappers fietsen en met hun tenen helemaal naar buiten gedraaid...

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:36

dressagelady schreef:

_O-

Omdat het een hele prestatie is misschien! :') Mag best voor geklapt worden vind ik.

Maar moest wel lachen, geweldig hoe je het zegt.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:36

Mensen die met openmond eten / kauwen.. / smakken..

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:49

leestmee schreef:
mannen met de broek onder de kont zodat de bjorn borg boxer te zien is.
meisjes a la barbie
meisjes al a zeug met een minirokje a la zie poes net niet of een veul te strakke broek of legging waardoor alle vethobbels zichtbaar zijn.
mensen die smakken
mensen die kaugom kauwen met de mond open a la koe.
meiden met een piercing boven de bovenlip a la madonna moedervlek of onder de onderlip dat je denkt dat daar een puist zit ofzo.

dat was het wel zo'n beetje

Jij moet echt ''Hotter then my doughter'' gaan kijken _O-
Zie je ze allemaal voorbijkomen :D

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:53

EskeGirl schreef:
0152141488 schreef:
De kleur roze, kan er echt slecht tegen. weet niet waarom maar ik vermijd graag die kleur :')

Ik kan niet tegen mensen die moet hun hielen op hun trappers fietsen en met hun tenen helemaal naar buiten gedraaid...

kots.. :r

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:54

Ik vind meisjes die een hoofddoek dragen maar daaronder wél van die yogapants 'a la zie poes helemaal' dragen, en allemaal strakke dingen. (om maar even leestmee te quoten haha)
Vind dat echt schijnheilig :=

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:58

XEefjuhX schreef:
Oh zoo.....
Khad je leeftijd niet gezien :D
En tis volgens mij revalidatie ;)
Sterkte! :j

no problem,,, thanks

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 19:44

Ik kan echt niet tegen huilende/zeurende/jengelende kinderen.. Sowieso kinderen in het algemeen erger ik me heel snel aan. := Neefjes/nichtjes etc vind ik wel hartstikke leuk en gezellig maar alles wat ik niet ken, brrr. Ik ben geen kinderhater oid, maar ik kan er gewoon niet mee omgaan en erger me kapot aan lawaaimakende kids :o

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 19:45

Gelukkig ben ik nou weer heel stil :o
(geloof je het zelf _O- )

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 23:12

dat veel van jullie wat hebben tegen stakke leggings :D ik sport erin :):) en loop dan ookgewoon in me zilverglans legging en zebraprint laarzen naar me paarden toe, te voeren ( direct na sport ) door de hele woonwijk. zal wel al veel mensen hebben geiiriteerd :o

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 00:40

EskeGirl schreef:
0152141488 schreef:

Mijn lord O.o
Dat topic ga ik dus mooi vermijden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 00:50

Ik heb ook een hekel aan ramptoeristen. Liep gister met vriend door de stad. En toen is er een man behoorlijk komen te vallen met een fiets waarschijnlijk. En iedereen gaat er om staan en alleen maar kijken :+ Dan denk ik dat wil je zelf toch ook niet, als je daar op de grond zou liggen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:31

Pfff wat veel ergernissen hier zeg :')
Ik probeer me zo min mogelijk te ergeren, vind het verspilde energie en heb altijd zoiets van 'leven en laten leven'. :)
Maar ook ik heb weleens wat ergernissen :)) .
Ik vind het vies als mensen opzichtig kauwen, of dit nou op kauwgom of wat anders is, dat maakt me niet uit :P En waar ik me vooral aan stoor is als mensen anderen naar beneden proberen te halen om zichzelf zo beter te voelen, komt vaak door onzekerheid en jaloezie, maar dan nog, het komt zo onvolwassen over..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:38

EskeGirl schreef:
Wielrenpakjes. Ik bedoel, als die mannen geen onderbroek aan hebben ( echt waar) en je rijdt achter ze, dan kan je gewoon niet naar ze kijken zonde de bilspleet te zien!

Vind je dat echt vervelend? Oude mannen á la maar zo lang het binnen mijn leeftijdsbereik blijft :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:47

EskeGirl schreef:
0152141488 schreef:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... ead#unread :+

Ik weiger mijn vriend zelfs fatsoenlijk aan te kijken als hij een roze shirt aan heeft :') Samen met het feit dat hij er 2 uur over doet om een tas uit te zoeken kan ik daar heerlijke grapjes over maken

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:55

Ik weet niet hoe de spelling corect is, maar waar ik altijd me aan erger..

Ik ga 1x in de 2 week naar privéles (o.i.d. :P)
week?? weken toch? Het is meervoud..