MarlindeRooz schreef:Feria schreef:Zo te lezen kan de helft mij niet af omdat ik niet dagelijks make up draag, omdat ik vind dat ik er best goed uit zie zonder en me niet moet verstoppen achter een laag plamuursel
Ik vind dat er een verschil is tussen onverzorgd en onopgemaakt en volgens velen is onopgemaakt meestal onverzorgd.
Maar dat is niet altijd zo...
Ben ik het volledig mee eens. Ik kan gewoon niet tegen make-up en ga krabben omdat het zo jeukt. En dan zie ik er ineens wel erg onverzorgd uit.
Ik heb een hekel aan mensen die het nodig vinden om te bepalen wat en hoe ik dingen MOET doen. Ik ben uitstekend in staat om mijn eigen werk te regelen. Dus ook een hekel aan controlefreaks.

en loop dan ookgewoon in me zilverglans legging en zebraprint laarzen naar me paarden toe, te voeren ( direct na sport ) door de hele woonwijk. zal wel al veel mensen hebben geiiriteerd 
.
En waar ik me vooral aan stoor is als mensen anderen naar beneden proberen te halen om zichzelf zo beter te voelen, komt vaak door onzekerheid en jaloezie, maar dan nog, het komt zo onvolwassen over..