Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:Ik hem ermee geconfronteerd.
Volgens hem zijn ze alleen vrienden.
Uiteraard heb ik dat niet als antwoord geaccepteerd en uiteindelijk vertelde hij het fijn vond dat een meisje zoals zij helemaal overweldigd en verliefd is door en op hem en hij dat wel spannend vond dat iemand zoveel interesse in hem had en hij daar van wilde genieten..
Echt een nuttig antwoord kreeg ik er niet uit, maar ik hem nog niet nooit zo gezien.
Hij keek een beetje als een hond die het nieuwe tapijt had ondergekotst en zich schaamt voor het baasje en nog liever dood gaat dan je recht in de ogen te kijken.
Ik heb gezegd dat ie haar NU een bericht moest sturen met de waarheid en dat heeft hij gedaan.
Daarna heb ik hem verteld ik lekker naar bed ging en aangezien hij mijn huisgenoot is mag hij de komende tijd lekker op de bank slapen, zelf koken, zijn eigen was doen, zelf boodschappen doen en ik zie wel hoelang het duurt voor en of ik daar over heen kom.
Raponsje schreef:Kwanyin schreef:Ik wil heel eerlijk mijn mening geven over die vent maar ik denk dat ik maar op mijn handen ga zitten want volgens mij gaat het toch niet door de boktcensuur geraken.
TS, veel sterkte en laat je niet kennen. Jij staat op het punt om de bevallingspijnen en het leven daarna te doorstaan voor zijn vlees en bloed op aarde te krijgen dus laat hem maar gerust beseffen hoe gekwetst je bent dat je daar zo weinig respect voor in de plaats krijgt.
Tja tuurlijk doet het pijn.
Iedere vrouw / meisje in een relatie wil dat haar vriend of man haar speciaal laat voelen en als hij dan zoiets doen dan krijg je inderdaad het gevoel alsof je helemaal niet belangrijk bent of dat je niet goed genoeg bent.
Zeker omdat hij toenadering zocht naar een meisje wat totaal anders is.
LBLGypsyCobs schreef:Ik vind het wel super dat je ondanks de hele situatie ook nog objectief naar jezelf kan kijken![]()
Hebben jullie allebei evenveel inspraak over beslissingen die genomen worden, is het allemaal een beetje gelijkwaardig?
Jolien87 schreef:Ik weet niet hoe lang jullie samen zijn en ik heb ik geen idee of deze suggestie al eerder is geopperd -en als ik je reacties hier lees Rapons, heb ik niet het idee dat jullie een saaie relatie hebben- maar zou het kunnen zijn dat hij toch weer "even" het verlangen had naar het prille liefdesgevoel?
fokfanaat schreef:Jolien87 schreef:Ik weet niet hoe lang jullie samen zijn en ik heb ik geen idee of deze suggestie al eerder is geopperd -en als ik je reacties hier lees Rapons, heb ik niet het idee dat jullie een saaie relatie hebben- maar zou het kunnen zijn dat hij toch weer "even" het verlangen had naar het prille liefdesgevoel?
Daar verlangen we allemaal wel eens naar, maar daar doe je niets mee.
Raponsje schreef:Ik ben uiteraard nog steeds erg kwaad over het feit dat hij gezegd heeft me heel graag om te willen ruilen.