Nayomie schreef:Ik kan en durf geen geweld te gebruiken, gewoon omdat dit niet bij mij past
Idd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ilse011 schreef:dominiquew schreef:Ik herken je verhaal, ik ben nooit gepest, en sinds vorig jaar dat ik gezakt was voor me examens, en nu het jaar over doe wel, ik zit alleen maar met schijnheilen in de klas, het zijn ''vriendinnen'' ''vrienden'' van elkaar, maar ze praatte altijd achter elkaar's rug om, en dat doe ik niet dus dan hoor je er automatisch niet bij. Ze maken altijd naar iedereen rare opmerkingen, maar mij noemde ze altijd domidown of downieque, vraag me niet waarom, dat is na de kerst vakantie gestopt en sinds een 2 weken praten ze over me en honden? dat ik zo hoest of ik weet t niet, ze blaffen dan ook, het slaat helemaal nergens op, ik heb gelukkig nog maar 3 dagen les en dan thank god examens, ik ga er ook expres niet op in omdat ze dat juist leuk vinden, ik trek me er ook helemaal niks meer van aan, ze moeten doen wat ze niet laten kunnen. Er zijn maar 2 meiden in me klas die normaal zijn, en die er dus dan ook niet bij horen, omdat ze niet zo schijnheilig over iedereen lopen te praten..
bij mij gingen ze ook allemaal bijnamen verzinnen, ik had mijn haar wat roder geverft, gaan ze me ginger noemen, kijkhard over t schoolplein heks naar me schreeuwen..ik denk van, laat mij gewoon in mijn waarde, ik ben zoals ik ben.. maar dat accepteren ze niet
Nayomie schreef:ilse011 schreef:bij mij gingen ze ook allemaal bijnamen verzinnen, ik had mijn haar wat roder geverft, gaan ze me ginger noemen, kijkhard over t schoolplein heks naar me schreeuwen..ik denk van, laat mij gewoon in mijn waarde, ik ben zoals ik ben.. maar dat accepteren ze niet
Nou precies hetzelfde. Mij noemde ze me smeagol, en in een mum van tijd wisten het heel veel mensen.
iedereen noemt me zo.

Nayomie schreef:Ik kan en durf geen geweld te gebruiken, gewoon omdat dit niet bij mij past

Nayomie schreef:Ge-wel-dig joh. We hebben volgende week een project. Hier mocht je verschillende onderdelen kiezen. Quess what? Ik zit dus bij enkelen van die mensen