Gepest, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:21

Nayomie schreef:
Ik kan en durf geen geweld te gebruiken, gewoon omdat dit niet bij mij past :)

Idd ;)

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:22

Nayomie schreef:

bij mij past het ook niet 100% maar als ze anders niet stoppen..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 15:23

ilse011 schreef:
Nayomie schreef:

bij mij past het ook niet 100% maar als ze anders niet stoppen..

Daar heb ik nu een contactpersoon voor :)

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:00

bij mij gingen ze ook allemaal bijnamen verzinnen, ik had mijn haar wat roder geverft, gaan ze me ginger noemen, kijkhard over t schoolplein heks naar me schreeuwen..ik denk van, laat mij gewoon in mijn waarde, ik ben zoals ik ben.. maar dat accepteren ze niet :n
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 15-10-13 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 16:01

ilse011 schreef:
dominiquew schreef:
Ik herken je verhaal, ik ben nooit gepest, en sinds vorig jaar dat ik gezakt was voor me examens, en nu het jaar over doe wel, ik zit alleen maar met schijnheilen in de klas, het zijn ''vriendinnen'' ''vrienden'' van elkaar, maar ze praatte altijd achter elkaar's rug om, en dat doe ik niet dus dan hoor je er automatisch niet bij. Ze maken altijd naar iedereen rare opmerkingen, maar mij noemde ze altijd domidown of downieque, vraag me niet waarom, dat is na de kerst vakantie gestopt en sinds een 2 weken praten ze over me en honden? dat ik zo hoest of ik weet t niet, ze blaffen dan ook, het slaat helemaal nergens op, ik heb gelukkig nog maar 3 dagen les en dan thank god examens, ik ga er ook expres niet op in omdat ze dat juist leuk vinden, ik trek me er ook helemaal niks meer van aan, ze moeten doen wat ze niet laten kunnen. Er zijn maar 2 meiden in me klas die normaal zijn, en die er dus dan ook niet bij horen, omdat ze niet zo schijnheilig over iedereen lopen te praten..

bij mij gingen ze ook allemaal bijnamen verzinnen, ik had mijn haar wat roder geverft, gaan ze me ginger noemen, kijkhard over t schoolplein heks naar me schreeuwen..ik denk van, laat mij gewoon in mijn waarde, ik ben zoals ik ben.. maar dat accepteren ze niet :n

Nou precies hetzelfde. Mij noemde ze me smeagol, en in een mum van tijd wisten het heel veel mensen.

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:11

Nayomie schreef:
ilse011 schreef:

Nou precies hetzelfde. Mij noemde ze me smeagol, en in een mum van tijd wisten het heel veel mensen.

Ik heb nooit geweld hoeven te gebruiken om het op te lossen, terwijl ze mij ook sloegen. Dus je kan eruit komen zonder geweld (wou ik even kwijt).

Mij noemde ze altijd Arankoe om te pesten (ik heet a,.ranka), ik werd nageloeid en ze schreven het op mijn boeken etc.
Dit begon op de basisschool. Het klinkt heel stom maar ik ben elke keer gewoon net zo hard mee gaan lachen en na een halfjaartje stopte het.
Ik ben nu 7 jaar en 2 scholen verder. En nu is het gewoon mijn bijnaam :+ iedereen noemt me zo. }:0

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:14

nee, als een vriendin van hun haar haar rood had geverft was het geen probleem, maar als ik het doe..

@dominiqeu, ik ga nooit pesten! je bent ziek in je hooft als je pest!

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:06

Nayomie schreef:

Geweldig Nayoom, die pesters kunnen er niet voor zorgen dat jij jezelf verliest +:)+

Niet banketstaaf bedoeld naar anderen waarvoor het wel werkt, maar ik vind het heel goed van Nayomie dat zij zichzelf zo goed kent! *\o/*

Nayomie

Re: Gepest, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 08:08

:o
Dan doe ik het liever via de contactpersoon.

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 08:14

Wat erg voor je zeg, heb niet heel je topic gelezen. Maar helpen je ouders je hier mee??

Mijn dochter van 8 is een tijdje gepest, toen ik daar achter bent gekomen ben ik gelijk naar school gegaan en heb ik die kinderen 1 voor 1 aan gepakt ( ben eerst naar haar juf gegaan maar dat heeft niet veel geholpen)
Nu is het gelukkig een heel stuk minder geworden maar zodra ik weer iets hoor sta ik op school.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 08:16

Dat heb ik liever niet. Contact tussen mij en mijn ouders is niet heel goed

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 08:29

Ow das wel heel jammer. Ik ben zelf in de 1ste heel erg gepest en gelukkig heeft mijn moeder mij heel veel geholpen.

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 19:36

Gelukkig nooit echt gepest.
Ik woonde vroeger in de stad groningen, met veel vriendinnen en vrienden, maar moest verhuizen naar een dorp.
Een DORP! Ik kwam in een totaal nieuwe klas en kende niemand, maar t ging goed en kreeg snel al vriendinnen.
Alleen er was 1 meisje, zoooo jaloers! Ze pestte dan ook niet, maar deed heel achterbaks. Echt mij overal de schuld van gaan geven, en proberen te stoken. Achter de juf haar rug om. Maar ik ben dr nooit op in gegaan. Ze hield ook op hoor, het was dan ook niet heel erg ofzo, alleen supervervelend dat ik altijd alles had gedaan enzo... :+
Ik heb sinds mijn verhuizing nooit meer echt superveel goede vriendinnen gehad. Ik merk ook wel dat ik echt supererg ben verandert. Ik heb nu meer zoiets van 'dan denk je dat maar'. :D
Ik heb nu dan ook geen problemen ofzo. Maar het valt me gewoon op dat er hier heel veel meiden zijn die zichzelf helemaal geweldig vinden. En dan meiden zoals jou uitlachen nayoom. ;(
Nee, nooit echt gepest maar ik begrijp jou heel goed nayomie.
Dit is de eerste keer dat ik dit van mij zo vertel :s, en ik wil jou dan ook zeggen nayomie, dat ik wel weet hoe jij je voelt,want dat jaloerse meisje heeft mij dan niet gepest maar wel dwarsgezeten.
En voor jou moet dat zelfs nog wel erger zijn ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 20:58

Ge-wel-dig joh. We hebben volgende week een project. Hier mocht je verschillende onderdelen kiezen. Quess what? Ik zit dus bij enkelen van die mensen ;(

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 13:23

Nayomie schreef:
Ge-wel-dig joh. We hebben volgende week een project. Hier mocht je verschillende onderdelen kiezen. Quess what? Ik zit dus bij enkelen van die mensen ;(

ja, ik had vorige week een project op school, en had precies hetzelfde probleem, ik zat ook bij kinderen waardoor ik gepest word..
probeer gewoon zo veel mogelijk dingen zelf te doen, zodat ze je met rust laten, helaas werkt dat niet altijd..
als ze vragen wat je gaat doen, mogen ze het heus wel weten, zolang ze zich er maar niet mee bemoeien

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 13:33

Ik herken dit verhaal in alle punten en ik heb de verkeerde keuze gemaakt door op die school te blijven. 5 jaar lang in de havo gepest en door de stress uiteindelijk mijn examen niet kunnen maken.
Ook ik zat in een gat waar niet zoveel scholen zijn, maar overal zal wel een mouw aan te passen zijn :)

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:36

Uh nayoom... Succes... :/
Maar volgens mij heb je ook a- en b groepen ofzo? Dus je hebt nog een kans ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 19:28

Al gekeken..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 08:17

kim_dura schreef:
Uh nayoom... Succes... :/
Maar volgens mij heb je ook a- en b groepen ofzo? Dus je hebt nog een kans ;)

Nogmaals gekeken. Schade valt mee :D

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 07:32

En nu, in de vakantie hoef je ze ( denk ik ) niet te zien :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 10:14

ze wonen niet in deze buurt, gelukkig :)

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:36

Ja, nu heb je een paar weken zonder ze ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 17:00

Een paar week? Ik heb 1 week vakantie :+

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:11

O, sorry .....

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:06

1 week ? !