Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:
Tessaaa schreef:eenitraM schreef:
Naast het feit dat ik ze gruwelijk lelijk vind, zou ik zelf nooit bont dragen. Maar ieder zijn eigen ding.
Daarnaast vind ik ze ook niet duur? Een goede winterjas is toch al gauw 100 a 150 euro
Edit: betaalbare kledingshops: h&m, asos, berschka, new look, forever21, mango, zara, topshop, miss selfridge, bestseller (vila/vero moda etc)
Dat is zo'n beetje mijn rijtje online shops
__Rianne schreef:Die jassen heb ik wel eens gezien bij mensen, vind ze wel erg stoerBen ook niet zo van het bont (al heeft mn eigen jas allemaal nep bont in de capuchon), maarja die vogeltjes zijn idd nu toch al geplukt.. en ik eet ook gewoon vlees dus tja, beetje hypocriet om dan 'tegen' bont te zijn. Al zou ik nooit een heel bont vest ofzo kopen, maar dat is meer voor m'n gevoel.
__Rianne schreef:Die jassen heb ik wel eens gezien bij mensen, vind ze wel erg stoerBen ook niet zo van het bont (al heeft mn eigen jas allemaal nep bont in de capuchon), maarja die vogeltjes zijn idd nu toch al geplukt.. en ik eet ook gewoon vlees dus tja, beetje hypocriet om dan 'tegen' bont te zijn. Al zou ik nooit een heel bont vest ofzo kopen, maar dat is meer voor m'n gevoel.
Mereltje schreef:__Rianne schreef:Die jassen heb ik wel eens gezien bij mensen, vind ze wel erg stoerBen ook niet zo van het bont (al heeft mn eigen jas allemaal nep bont in de capuchon), maarja die vogeltjes zijn idd nu toch al geplukt.. en ik eet ook gewoon vlees dus tja, beetje hypocriet om dan 'tegen' bont te zijn. Al zou ik nooit een heel bont vest ofzo kopen, maar dat is meer voor m'n gevoel.
Het is alleen wel zo dat de dieren die voor vlees worden gebruikt niet zo slecht gehouden worden als die arme dieren in Aziatische landen. En hun huid wordt er niet levend afgetrokken. Maargoed.
Die jassen uit die link vind ik vreselijk ordinair, alle tokkies lopen daar in
(maar dat is sowieso met bontkragen vind ik)
Mereltje schreef:Oh, dus omdat er ook mensen zijn die het slecht hebben is het niet erg dat dieren slecht behandeld worden? Ik mis de logica geloof ik. Maar goed, dit is nogal offtopic
dressagelady schreef:Ik heb ook een heerlijke gaastra ski jas met wasbeer bonten kraag, kostte wel 300 pegels dus zal vast een biologische wasbeer zijn geweest![]()
Ik heb ook al een paar leuke dingen in de nieuwe h&m gids gezien!kan niet wachten op de lente ..