Ooh, in Rotterdam zag ik wel cookie monster dingen maar niet die pyjama, anders had ik hem zéker ook mee genomen! Wat een leuke (ik heb zelf ook al 2 cookie monster vesten en een knuffel ergens, dus zo'n pyjama kan eigenlijk niet missen )
Ik kan niet wachten tot de volgende keer dat ik naar de Primark ga, ik ben na 1x al direct fan.
Oh die cookiemonster pyama Die wil ik ook! Ik ga donderdag even heen, ik denk even naar Zaandam ook al ben ik 's middags in Almere. Ik wil 2 nieuwe spijker skinnys van 8 euro. Ik woon er ongeveer in bij de paarden en er komt nu een gat in die ik heb Tijd voor 2 nieuwe......
Broertje kwam vandaag met leuke dingen thuis, dus heb ik besloten om morgen maar te gaan
Shanna_
Geplaatst: 31-01-13 20:15
Ben ook geslaagd! Fijne simpele sportbroek voor 7 euro, dat heerlijke vest die hier al genoemd werd, maar heb ipv neongeel knalroze gedaan En een leuke donkerblauwe blouse en een hele gave halsketting oja en een setje string
Die laarsjes zijn superleuk! Helaas heb ik van de zomer al laarsjes bij de Primark gekocht die er best wel op lijken dus ik kan het niet goedpraten bij mezelf om deze ook te kopen
Ik heb twee colored skinnys gehaald en verder een paar basic shirtjes, twee joggingbroeken en ik ben super fan van de vesten. Had al een beige en heb nu een feloranje en een felgele gehaald. Oh en een shirtje met swagger erop gewoon omdat ik dat te grappig vind