Corien, dank je voor de inspi post,vind het een erg leuk stelletje zo! Dat jasje heb ik inderdaad gescoord! Nu hoop ik wel dat ie komt, ben altijd bang om opgelicht te worden Heb gisteravond het geld over gemaakt en nog niets gehoord. Ze zei dat ze hem vandaag zou verzenden, dus ben benieuwd.
Leuke outfits trouwens weer! De 7e outfit vind ik erg leuk, had heel graag zo'n trui gehad, maar helaas nergens kunnen vinden.
Bij Bershka kun je alleen maar betalen met visa, mastercard, american express en paypal. Maar bij paypal kun je alleen maar weer met een creditkaart betalen. Iemand enig idee hoe ik met een lopende rekening zal kunnen gaan betalen (zoals ING?) x
Waar haal je altijd die leuke outfit plaatjes vandaan CCCCC? Erg leuk vind ik ze altijd! Volgens mij heb jij ook een hele leuke stijl
Meestal Lookbook, blogs, forums, google.. En dank je!
Inney
Geplaatst: 04-12-12 12:50
Mijn outfit van vandaag: Legerprint skinny van de primark. (Maat was niet helemaal goed, dus hij zit wat richting het model 'boyfriend jeans' zeg maar. Gelukkig zit ie bij de kont wel goed Zwart blousje van de vero moda met van die 'lovertjes' op de schouders (geen studs). Zwarte sleehak schoenen van vorig jaar, winkel weet ik niet meer. Zwart/grijze kralen armbanden pieces Grotere oorbellen van de pieces
Foto volgt misschien vanmiddag als ik het voor elkaar krijg
Matsje
Geplaatst: 04-12-12 12:53
LETS schreef:
Oh echt? Problemen met Nelly? Hoop dat mijn bestelling gewoon goed gaat dan..
Dat roze bouclé jasje van H&M staat in de sale trouwens
Heb 'm besteld!!! En nog een wijnrode lange coltrui en een trui met lange pofmouwen. Spanning en sensatie, de 50% sale is erg aantrekkelijk!
Davinia_
Geplaatst: 04-12-12 12:54
Mijn outfit: paardrijkleding
Davinia_
Geplaatst: 04-12-12 12:56
Wat vinden jullie er van als de broekspijpen opgerold worden? Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden
CCCCC
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-12 12:57
Ik ben al vanaf vrijdag ziek helaas, vandaag toch maar weer aangekleed. Simpel zwart jurkje en mn Ambika jasje. En Hello Kitty slofjes
En twee ringen!
CCCCC
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-12 12:58
Davinia_ schreef:
Wat vinden jullie er van als de broekspijpen opgerold worden? [ Afbeelding ] Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden
Op zich wel leuk, maar het verkort je benen. Ik heb vrij stevige benen, dus bij mij is het geen porum!
Matsje
Geplaatst: 04-12-12 13:01
Leuk, maar alleen als je slanke benen hebt en de broek niet al te strak zit. En ik zou dan voor een kleine, rommelige omslag gaan. Zoals hierboven vind ik niks.