Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gatsie, ik word gelijk weer helemaal naar als ik er aan terug denk..
arm broertje

xTitanic schreef:Oke..
In Spanje waren wij weet ik veel aan het wandelen ofzo en opeens passeert er zo'n dwerg mensje maar die was toen dus even groot of mij en ik kon dus maar niet begrijpen waarom die er zo volwassen uit zag en even groot was als mij
Ik keek zo naar hem, en ik bleef maar achter me kijken wel 4 keer opnieuw ofzo
M'n moeder tegen mij "Kijk niet zooo.."![]()
oeps. melody7 schreef:xTitanic schreef:Oke..
In Spanje waren wij weet ik veel aan het wandelen ofzo en opeens passeert er zo'n dwerg mensje maar die was toen dus even groot of mij en ik kon dus maar niet begrijpen waarom die er zo volwassen uit zag en even groot was als mij
ohh die kan ik erger! dat was of een heel dikke, lange korte vrouw maar ik dus keihard tegen mijn moeder 'WOOW mam moet je die vrouw zien!!!' tja dat hoorde die vrouw dus ook XD zei ze nog dat het waar was ookoeps.

Bo_Bessie
[quote="melody7 schreef:xTitanic schreef:Oke..
ohh die kan ik erger! dat was of een heel dikke, lange korte vr
ouw maar ik dus keihard tegen mijn moeder 'WOOW mam moet je die vrouw zien!!!' tja dat hoorde die vrouw dus ook XD zei ze nog dat het waar was ookoeps.
[/quote]

, zoiets vergeet je nooit meer , ik mocht 1 meter springen , en ik vond het zo super , ik had nog nooit op een paard gereden ( alleen op pony's ) en dan mag je zo hoog springen met de zus van de weredkampioen 

zegt mijn moeder dit heb je niet zelf verzonnen ! TRAUMA ..
heb nooit meer een gedicht geschreven.
bedankt mam waarschijnlijk mijn roeping gemist. 
), aan het eind van de dag deed ik die laarzen uit, en pijn dat ik had joh. Heel mijn scheenbeen was opgezwollen tot de dikte van een kippenei, was ook misselijk en zag wit van de pijn, maar wilde me niet aanstellen dus toen de leiding vroeg of het ging zei ik gewoon: ja hoor! Tot ik die avond werkelijk moest kotsen van de pijn. En ik maar volhouden dat het gewoon een beetje heimwee was
.
Dus moeders, als je ooit wil behoeden dat je kind gaat roken...
.
) . Omdat ik niet in de gracht wilde belanden, had ik een geweldig remsysteem bedacht door mijn hielen op de grond te plaatsen en zo af te remmen.
.
. Hij zei toen: Ik geef niet af hoor!!!!

Ik kon niet goed op mijn rug zwemmen, was altijd als de dood dat ik dan verzoop, en het geluid van het water vond ik ook echt supereng. Dus altijd op mijn rug, pakte hij zo'n haak en liep ie mee. Was altijd keibang dat ie me met die haak op zou vissen uit het water en dan in de lucht zou gooien.
Hij heeft nooit iets met die haak gedaan overigens
femo schreef:.Arc_En_Ciel schreef:Hahaha wat een verhalen!
Ik weet nog dat ik een jaar of drie was.
Ik had 2 katten.
's Ochtends kwam ik de woonkamer in, en de katten waren er niet!
Ik schrok en vroeg mijn moeder waar ze waren.
Het antwoord van mijn moeder was dat ze waren overreden door een auto en dood waren.
Ik was heel erg verdrietig :'( ook had ik allerlei vragen (mocht er een begravenis komen etc. etc)
Nu, zo'n 7 jaarr later, is mij verteld dat ze de katten gewoon maar weg hebben gedaan omdat ze het zat waren
sorry maar dat vind ik heel heel kwalijk van je ouders.. kom op zeg