Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:38

Ik weet nog wel dat toen ik een jaar of 4 was mijn pink had verbrand aan de pan. De volgende ochtend toen ik wakker was ging ik spelen op mijn kamer en toen liet dat stukje wat verbrand was los, vond dat zo raar, heb het nooit tegen mijn moeder vertelt.

Later toen ik een jaar of 10 was, ging ik met mijn broertje darten, mijn broertje was toen denk ik een jaar of 6. Toen gooide ik een dartpijltje expres richting mijn broertje en die kwam in zijn been, ik maar ontkennen dat ik dat per ongeluk deed.

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:41

Haha ik lach me suf! :))

Ik weet nog heel goed dat ik aan het zwemmen was met mijn ouders in zo'n tropisch zwembad op een vakantiepark, en dat er voor mijn neus in het kinderbadje een dik Duits jongetje heel erg moest spugen. Ik vond het zo vies dat ik er huilend uit ben gerend en durfde de hele week niet meer in het zwembad. En nu nog heb ik een hekel aan drukke zwembaden, ik denk altijd 'straks spuugt er iemand in het water'. Dat heeft wel aardig invloed gehad dus.. :\ Gatsie, ik word gelijk weer helemaal naar als ik er aan terug denk..

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:50

Leuk echt leuk om weer vanalles te lezen

Dartpijltjes in je broertjes been gooien :(:) arm broertje

Indd sint tijd
Mijn tante die cadeautjes voor de deur ging zetten en bonken
Ze moest uiteraard heel hard maken dat ze weg kwam poging mislukt ze is indd hard weg gegaan wel met de ambulance
Rende snel door de tuin van de buren en daar lagen jawel bielzen klats daar ging ze
Arme tante maar dat hebben wij allemaal niet mee gekregen want we hadde kadoooootjes!

Tot dat pappa gebelt werd dat de ''piet'' voor onze deur was gevallen of hij na het ziekenhuis kon komen
Resultaat Arm op 2 plaatsen gebroken pols gebroken en een hersenschudding
Link nooit gelegd achteraf smakelijk om gelachen

Mijn oom had een labrador Lobbes groot dik lomp en sterk
Ik ging samen met een andere oom lopen met onze Lobbie toen ging meneer de hond in de maas zwemmen (begin november)
Tot hij niet meer luisterde en er een boot aan kwam hond was nog geen 5 meter van de kant af oompje ""IK SPRING ERACHTERAAN BEL JE VADER!'' pappa gebelt ''paaaap Mick is in de maas gesprongen Lobbie wou niet luisteren en er kwam een schip *gniffelgniffel*''
Oompje 2 weken ziek geweest

Paar weken later ''Jess ga je mee met Lobbus wandelen'' Ja is goed''
Oompje loopt met Lobbus en zegt zo sterk is hij niet ''Ownee moet je ns kijken *pakt stok Lobbus pakkum!''
Daar lag oompje op de grond Resultaat 3 botbreuken(arm) 7 hechtingen in de kop en hersenschudding

Ik was toen jaartje of 10 denk ik

Mijn oom is gewoon niet zo snugger :(:)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 00:57

Oke..
In Spanje waren wij weet ik veel aan het wandelen ofzo en opeens passeert er zo'n dwerg mensje maar die was toen dus even groot of mij en ik kon dus maar niet begrijpen waarom die er zo volwassen uit zag en even groot was als mij :')
Ik keek zo naar hem, en ik bleef maar achter me kijken wel 4 keer opnieuw ofzo :')
M'n moeder tegen mij "Kijk niet zooo.." ^) _O-

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 08:28

xTitanic schreef:
Oke..
In Spanje waren wij weet ik veel aan het wandelen ofzo en opeens passeert er zo'n dwerg mensje maar die was toen dus even groot of mij en ik kon dus maar niet begrijpen waarom die er zo volwassen uit zag en even groot was als mij :')
Ik keek zo naar hem, en ik bleef maar achter me kijken wel 4 keer opnieuw ofzo :')

ohh die kan ik erger! dat was of een heel dikke, lange korte vrouw maar ik dus keihard tegen mijn moeder 'WOOW mam moet je die vrouw zien!!!' tja dat hoorde die vrouw dus ook XD zei ze nog dat het waar was ook :') oeps.

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 12:10

ik was 3 / 4 jaar oud toen ik een donkere man zag in de supermarkt en ik zei vol verbazing tegen mijn moeder ''woow mama kijk die man is zwart!'' mijn moeder schaamde zich rot haha. laatst in de bus zat er een donkere man met een afro kapsel en een moeder zei tegen haar zoontje kijk daar zit zwarte piet ga maar even kijken voor wat lekkers, toen dat jongetje dichterbij kwam was het zwarte piet helemaal niet ik kon mijn lach bijna niet inhouden gelukkig kon die man er ook wel om lachen

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:59

Herinner me iets :d
In de supermarkt ad kassa stond een vrouw met een enorme pukkel op haar neus vraag ik serieus aan mijn mama:
mama is dat nou een echte heks ? :p

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:52

melody7 schreef:
xTitanic schreef:
Oke..

ohh die kan ik erger! dat was of een heel dikke, lange korte vrouw maar ik dus keihard tegen mijn moeder 'WOOW mam moet je die vrouw zien!!!' tja dat hoorde die vrouw dus ook XD zei ze nog dat het waar was ook :') oeps.

Een lange korte vrouw? :+

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:53

Mijn moeder en ik gingen eens winkelen (was een jaar of 5) en hadden toen een potje nagellak gekocht.
Bij thuiskomst had mijn moeder het potje bovenin een kast gezet.

Toen mijn vader even weg was en mijn moeder op de WC zat had ik het potje gepakt en stiekem mee naar boven genomen. Lekker zelf mijn nagels gelakt en uiteindelijk het potje weer terug kunnen zetten. Niemand had wat gemerkt!

Totdat ik 's avonds in bed lag en naar mijn handen keek, ik schrok me dood!! Ik ben al jankend naar beneden gerend en riep; Mama, mijn nagels doen raar!

Eerst had mijn moeder niet door wat ik bedoelde, maar toen herinnerde ze zich het potje met nagellak, het was namelijk Glow-In-The-Dark ;-)
Ze waren toen héél boos tegen mij (maar achteraf hoor je pas dat ze hun lachen bijna niet in konden houden )!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:56

Ik had toen ik klein was een buurjongetje.
Wij waren Jip en Janneke, zo gedroegen we ons tenminste.
Zo kwam het moment dat mijn buurjongetje naar de kapper ging, en ik niet tevreden was met het eindresultaat.
Dus heb ik er nog even de schaar in gezet.
Het eindresultaat was eh...
Ik moest plechtig beloven dat ik het nóóit meer zou doen. hihi.
Staat me toch wel heel goed bij...

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 08:57

Bo_Bessie
[quote="melody7 schreef:
xTitanic schreef:
Oke..

ohh die kan ik erger! dat was of een heel dikke, lange korte vr
ouw maar ik dus keihard tegen mijn moeder 'WOOW mam moet je die vrouw zien!!!' tja dat hoorde die vrouw dus ook XD zei ze nog dat het waar was ook :') oeps.

Een lange korte vrouw? :+[/quote]
Omg, waar haal ik dat nou weet vandaan XD moet alleen lang zijn :')

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 09:09

toen ik en mijn broer inde auto zaten we waren 3 en 5 mijnn moeder had voorang maar die auto reed gewoon door.
Mijn moeder zei toen keihard Dikke l*l

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 18:16

ik liep met mij moeder over straat en ik huilde.
Mijn moeder veraagt wat er is.
Ik: 'je kijkt zo boos!'.

Terwijl mijn moeder zich helemaal nergens bewust van was.

Ben gelukkig met de tijd minder zo'n teer zieltje geworden :=

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 21:50

Toen ik klein was zat ik ooit met mijn zus in een rubber bootje en voeren we onder een bruggetje door.
Daar stond een donker gekleurd jongetje op en die tufte een bruine rochel in ons bootje.
Uiteindelijk heb ik beschamend lang :o gedacht dat bruin gekleurde mensen ook bruin speeksel hadden! :D

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 21:52

Sannert schreef:
Ik dacht/droomde ook altijd dat ik van de trap kon vliegen. :')

_/-\o_ _/-\o_ dat had ik ook altijd! :') echt geweldig!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 22:01

ik vroeger , mama mama een zwarte piet , kom mama we gaan naar die zwarte piet !
oeps , was gewoon een gekleurd iemand :=

ik heriner me nog dat iemand een vriendje van me in groep 1 in het oor had geknipt omdat hij woos was.

oja ik herinner me nog dat ik op een zus van de weldkampioen mocht springen <3 , zoiets vergeet je nooit meer , ik mocht 1 meter springen , en ik vond het zo super , ik had nog nooit op een paard gereden ( alleen op pony's ) en dan mag je zo hoog springen met de zus van de weredkampioen :O

en toen ik 3 was kon ik al zonder zeiwieltjes fietsen , en ik wilde mama laten zien hoe goed ik al op de ( veel te grote ) blauwe kon , val ik voor mama , op de drempel , en tja toen weet ik een half jaar niets meer :=
( zware hersenenschudding en scheur in de schedel )

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 00:16

Ik ging vroeger trouwens een keer een zakdoek terug brengen naar een vriendinnetje want die was ze vergeten. Dus op mijn fietsje meisje woonde 2 straten verder, afgeleverd en ik sta te wachten want er kwam een busje stopt dat busje stappen er 2mannen uit en komen op mij af, dus ik fiets weg, rennen ze terug naar de auto en rijden mij achterna. Gelukkig toen ik de oprit opreed reden ze door. Mijn ouders geloofde me niet.
En ik weet nog dat ik een gedicht had gemaakt was een opdracht op school. Hartstikke goed gelukt zelfs de schoolkrant mee gehaald. :') zegt mijn moeder dit heb je niet zelf verzonnen ! TRAUMA .. :\ heb nooit meer een gedicht geschreven. :7 bedankt mam waarschijnlijk mijn roeping gemist.

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 02:25

Geweldige dingen komen er voorbij! :D

Ik bedenk me nog iets:

Als meisje van een jaar of 8/9 ging ik op ponykamp bij de manege. Ik had echter (rubber)laarzen aan die veeel te klein waren, verkeerde meegenomen. Maar kon er wel op lopen dacht ik. Dus de hele dag mee rondgelopen (deed best zeer :o ), aan het eind van de dag deed ik die laarzen uit, en pijn dat ik had joh. Heel mijn scheenbeen was opgezwollen tot de dikte van een kippenei, was ook misselijk en zag wit van de pijn, maar wilde me niet aanstellen dus toen de leiding vroeg of het ging zei ik gewoon: ja hoor! Tot ik die avond werkelijk moest kotsen van de pijn. En ik maar volhouden dat het gewoon een beetje heimwee was :+

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 10:25

au , dat ik wel echt erg !

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 10:53

Ik weet nog dat ik als kleuter eens met iemand ergens mee naar toe was. Daar was een vrouw die een sigaret rookte. Op een gegeven moment, moest de persoon met wie ik mee was even iets gaan halen met haar en ze vroeg of ik eventjes wilde blijven wachten. De vrouw had haar sigaret gedoofd in een assenbak en ging mee, mij alleen achter latend.
Toen bedacht ik me plots "hoe komt het dat mensen graag roken? Dat stinkt toch? Zou het van dichterbij zoveel lekkerder zijn?"
Waarop ik dus nieuwsgierig naar de asbak toe ging, met neus er vlak boven hing en met een geweldig krachtige adem inhaleerde....

...ik herinner mij nog heel goed dat ik heel even niks voelde, maar toen het meest walgelijke, misselijke, vreselijke gevoel dat ik ooit gevoeld had. Volgens mij sloeg ik groen geel en paars tegelijkertijd uit. Niet lang daarna waren de andere terug, en ik durfde absoluut niet zeggen dat ik zoiets gedaan had. Dus ik hield me enorm flink en deed alsof er helemaal niets aan de hand was :o .
Tot op vandaag heb ik nog steeds een afkeer aan sigaretten :+ Dus moeders, als je ooit wil behoeden dat je kind gaat roken... :+ .

Wat ik me ook herinner is dat mijn neef op een helling woonde. Onderaan eindigde het in een t-splitsing en achter de straat een gracht. Wij vonden niets leukers dan met ons achterwerk op een skateboard te gaan zitten en om ter snelst naar beneden te racen (lekker veilig :+ ) . Omdat ik niet in de gracht wilde belanden, had ik een geweldig remsysteem bedacht door mijn hielen op de grond te plaatsen en zo af te remmen.
Gevolg was dat mijn spiksplinternieuwe schoenen aan de hiel vollédig weggeschraapt waren, ik een furieuse moeder had en ik moest beloven om het nooooooit meer te doen :+ .

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 10:57

Wat een hilarisch topic dit!

Ik heb iets wat niet heel gek is, maar vooral sneu voor de hond. Ik wilde natuurlijk vroeger niets liever dan een eigen pony, maarja, dat kon nou eenmaal niet. Dus toen besloot ik onze hond (labrador) maar als pony te gebruiken. Dus ik spande de hond in voor de loopauto van mijn broertje (deed 2 halstertouwen aan zijn halsband, dat waren dan de teugels) Maarja, die hond was natuurlijk ook niet gek en ging niet uit zichzelf lopen. Dus ik deed altijd een hand vol brokjes in mijn jaszak en dan gooide ik een brokje een eindje vooruit en dan ging de hond erachteraan rennen. En ik dan op de loopauto zitten, en zo gingen we dan 'mennen'. Ook liet ik de hond altijd over zelfgebouwde hindernissen springen (hij kon echt super hoog) en in de winter deed ik m altijd een sjaal om en hanschoenen aan z'n poten, tegen de kou... Ook liep t beest altijd met een zware houten kralenketting om zn nek als halsband, die had ik gemaakt... T arme beest heeft veel te verduren gehad maar t was zo'n lieverd! :)

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:35

Toen ik een jaar of 8 was had ik een gedichtje/berichtje naar de Penny geschreven en het kwam erin! Ik was toen alleen vergeten mijn naam neer te zetten en toen geloofde mijn buurvrouw niet dat ik dat geschreven had. Wat was ik toen boos. :=

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:21

Ik was 6 jaar en er waren toen nog niet veel buitenlandse mensen in nederland, tenminste...ik had ze niet veel gezien. Ik zat op zwemles en we hadden een hele donkere badmeester. Hij trok mij uit het water en ik zag dat zijn handen van binnen roze waren ipv zwart. Ik bekeek gelijk grondig mijn handen :o . Hij zei toen: Ik geef niet af hoor!!!! :')

En toen ik klein was woonde ik in een huis waar het spookte. Het was een oud oorlogshuis met geheime gangen en zelfs een houten gevangenis op zolder. Wij hoorden altijd enge geluiden van zolder en ik hoorde ook soms tromgeroffel en zag overal ogen als ik op zolder in mijn bed lag, brrrr. Alle enge nachtmerries die ik daar altijd had gingen pas weg toen we waren verhuist.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:07

Whahahaha, geniaaaal! :')

Ik vond mijn badmeeser nooit aardig :+ Ik kon niet goed op mijn rug zwemmen, was altijd als de dood dat ik dan verzoop, en het geluid van het water vond ik ook echt supereng. Dus altijd op mijn rug, pakte hij zo'n haak en liep ie mee. Was altijd keibang dat ie me met die haak op zou vissen uit het water en dan in de lucht zou gooien. :') Hij heeft nooit iets met die haak gedaan overigens :+

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:47

femo schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Hahaha wat een verhalen!
Ik weet nog dat ik een jaar of drie was.
Ik had 2 katten.
's Ochtends kwam ik de woonkamer in, en de katten waren er niet!
Ik schrok en vroeg mijn moeder waar ze waren.
Het antwoord van mijn moeder was dat ze waren overreden door een auto en dood waren.
Ik was heel erg verdrietig :'( ook had ik allerlei vragen (mocht er een begravenis komen etc. etc)
Nu, zo'n 7 jaarr later, is mij verteld dat ze de katten gewoon maar weg hebben gedaan omdat ze het zat waren 8)7

sorry maar dat vind ik heel heel kwalijk van je ouders.. kom op zeg
.
Ze waren ze zat omdat ze altijd ziek waren. Ze waren altijd buiten en aten van alles..
Op een gegeven moment kregen ze wormen die ook overgebracht konden worden op mensen.
Omdat zw dus niet wilden dat het hele gezin besmet zou raken met alle gevolgen van dien hebben ze ze weggebracht.
Zoiets leg je moeilijk uit aan een driejarig kind..