Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTitanic schreef:Oke..
In Spanje waren wij weet ik veel aan het wandelen ofzo en opeens passeert er zo'n dwerg mensje maar die was toen dus even groot of mij en ik kon dus maar niet begrijpen waarom die er zo volwassen uit zag en even groot was als mij
Ik keek zo naar hem, en ik bleef maar achter me kijken wel 4 keer opnieuw ofzo
M'n moeder tegen mij "Kijk niet zooo.."![]()
melody7 schreef:xTitanic schreef:Oke..
In Spanje waren wij weet ik veel aan het wandelen ofzo en opeens passeert er zo'n dwerg mensje maar die was toen dus even groot of mij en ik kon dus maar niet begrijpen waarom die er zo volwassen uit zag en even groot was als mij
ohh die kan ik erger! dat was of een heel dikke, lange korte vrouw maar ik dus keihard tegen mijn moeder 'WOOW mam moet je die vrouw zien!!!' tja dat hoorde die vrouw dus ook XD zei ze nog dat het waar was ookoeps.
Bo_Bessie
[quote="melody7 schreef:xTitanic schreef:Oke..
ohh die kan ik erger! dat was of een heel dikke, lange korte vr
ouw maar ik dus keihard tegen mijn moeder 'WOOW mam moet je die vrouw zien!!!' tja dat hoorde die vrouw dus ook XD zei ze nog dat het waar was ookoeps.
femo schreef:.Arc_En_Ciel schreef:Hahaha wat een verhalen!
Ik weet nog dat ik een jaar of drie was.
Ik had 2 katten.
's Ochtends kwam ik de woonkamer in, en de katten waren er niet!
Ik schrok en vroeg mijn moeder waar ze waren.
Het antwoord van mijn moeder was dat ze waren overreden door een auto en dood waren.
Ik was heel erg verdrietig :'( ook had ik allerlei vragen (mocht er een begravenis komen etc. etc)
Nu, zo'n 7 jaarr later, is mij verteld dat ze de katten gewoon maar weg hebben gedaan omdat ze het zat waren
sorry maar dat vind ik heel heel kwalijk van je ouders.. kom op zeg