Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Ik kan daar geen uitspraak over doen, dat is privè. Wanneer ik werk met een foto weten ik dat en de eigenaar, de uitslag blijft onder ons.
marleen_usar schreef:Ik kan daar geen uitspraak over doen, dat is privè. Wanneer ik werk met een foto weten ik dat en de eigenaar, de uitslag blijft onder ons.
marleen_usar schreef:Is niet vreemd, de meeste mensen met een gave hebben geen zicht op hun eigen problemen is heel normaal.
Kuggur schreef:Verwacht je daarop een coherent antwoord Vjestagirl...?
(Pleinvrees, pleinvrees, pleinvrees...)
Vjestagirl schreef:Kuggur schreef:Verwacht je daarop een coherent antwoord Vjestagirl...?
(Pleinvrees, pleinvrees, pleinvrees...)
Geen idee... Ik hoop dat Marleen wat meer verhelderende dingen kan zeggen, behalve hier af en toe een vage uitspraak te doen en dan weer een paar pagina's te zwijgen als ze teveel antwoorden/vragen krijgt die haar niet zinnen.
marleen_usar schreef:Ik moest vanmorgen zooooooooooooo erg, man zat al te poepen.Ik kon het niet meer ophouden, dus heb ik boven de prullebak gehangen.
marleen_usar schreef:In frankrijk ging ik poepen,zat heel onhandig.Vond het al vreemd,kreeg het maar niet weg geduwd.Wat bleek het was een bidet
marleen_usar schreef:Ik ben geen arts, ik genees geen mensen ik heel ze. Dat is iets wat ik altijd zeg als ik werk, al hoe wel ik wel al veel paarden heb genezen waar van de veearts versteld stond. Kreeg net nog een mailtje van een bokker, de veearts stond versteld. En ze hou me op de hoogte.
maikeltje schreef:marleen_usar schreef:Ik kan daar geen uitspraak over doen, dat is privè. Wanneer ik werk met een foto weten ik dat en de eigenaar, de uitslag blijft onder ons.
Lekker makkelijk. Ik heb geen foto gezien en er is geen naam genoemd van de bokker. Je kunt toch gewoon zeggen wat dat paard mankeerde?
maikeltje schreef:Vjestagirl, wat ik verontrustend vind is dat ze zegt dat ze mensen en dieren heelt. Bij dieren gaat het dan nog een stapje verder, die geneest ze. Ze zegt dat zelfs de DA versteld staat! Sommige van dit soort mensen laten personen die wat labieler zijn of zich aan een laatste strohalm willen vastklampen, geloven dat ze in staat zijn te kunnen genezen. En andere mensen met een gave zijn zo overtuigd van zichzelf en hun helende kracht dat ze niet inzien wat ze aanrichten dor hun fanatisme. Met alle gevolgen van dien.....
Vjestagirl schreef:Aan de andere kant. Stel je voor dat ze ons nu zou vertellen wat het dier had, welke behandelingen de DA had geprobeerd etc. en ons dan had verteld wat zij heeft gedaan... Zou iemand haar geloven zonder de eigenaar gesproken te hebben? En zelfs dan?