Ik ben hier heel slecht in dus ik weet echt niet wat ik moet doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lastig is het wel, want iedereen doet natuurlijk waar hij/zij zich goed bij voelt. Maar als je hem écht leuk vind dan zou ik er wel werk van maken. (Niet gelijk; joh ik vind je leuk, misschien schrik je hem dan af). Jammer als je later spijt hebt en die een ander heeft en je er dan pas achter komt dat ie jou toen ook leuk vond maar geen stappen durfde te ondernemen.Birgit__ schreef:Nouja, ik ben niet negatief maar wel realistisch. Vooral nadat de meeste van jullie zeiden; hij heeft nee gezegd dus nu is het aan hem. Niet achteraan lopen. Ook zeiden sommige; als hij echt geïnteresseerd was dan had hij wel een nieuwe datum zelf voorgesteld.
Ik ben hier heel slecht in dus ik weet echt niet wat ik moet doen
misschien vind hij jou nóg niet leuk, des te meer reden om hem te overtuigen dat je een fantastisch wijf bent, toch?

En als je het wilt weten, moet je het vragen (al dan niet met een omweg
) Maar een hele periode op iemand wachten en hoop hebben, is zonde van je tijd. Cer schreef:Ja en nogmaals, als hij je niet leuk vind dan kan je dat maar beter weten![]()
Want om er over een jaar achter te komen dath hij je toch niet zo leuk vind is zonde van je tijd.
Overigens, je kunt nooit 'bedenken' wat iemand anders vind.. "hij doet zus-of-zo want hij vind vast dit-of-dat" gaat niet werken. De enige die kan zeggen wat hij van je vind, is hijzelfEn als je het wilt weten, moet je het vragen (al dan niet met een omweg
) Maar een hele periode op iemand wachten en hoop hebben, is zonde van je tijd.
Zonde.

En zie hem sowieso pas maandag weer.
Voelde me zo banketstaaf daarover.
)? Een tweede gok zou ik nog wel durven wagen.