Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dav

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:32

Voor mij de reden om brievenbus post te filmen.
Sta ik bij de bus de envelop (adresgegevens) duidelijk te filmen,boel in de bus gooien en maar door blijven filmen.
Mensen kijken wel raar maar op die manier ben ik wel ingedekt!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:47

Hahaha, wat ik nou net heb.. :') ik heb gisteren de aangeboden krabpaal verkocht aan iemand op Facebook. :D

Dus ik heb hem op gereserveerd gezet.. Krijg ik net een email met daarin:

Bedankt voor uw antwoord
Voor u hem reserveerd
Was wel zo netjes geweest

Ik heb dus werkelijk geen idee wie het is! :') heb terug gemaild waar hij of zij het over heeft? :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:00

jaa zondag voor een zadel kijken :D
ben heeeel benieuwd :)

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:00

Vandaag een fijne marktplaats ervaring gehad.
Ik heb vorge week dindag op oude ponyclub boekjes geboden.
Mevrouw ging in op het bod, ik geld overgemaakt en krijg de dag erna een mailtje dat het geld er was en ze verzonden waren.
Ze had er een foto bij gedaan en daar zag ik op dat de postcode onjuist was i.p.v. een 6 had ze ee 8 geschreven.
Ik haar nog snel gemaild maar het was te laat het was al weg.
Ik had zoiets ach dan is het wel iets langer onderweg.
Nou deze week woensdag nog niks ontvangen (na 1 week) heb toen even iets laten weten en gevraagd of ze haar afzender gegevens achterop de envelop had geschreven dat had ze maar zij had niks terug ontvangen.
Nu bleek die foute postcode een bestaande postcode te zijn dus is die waarschijnlijk verkeerd bezorgd en niet door die mensen retour gedaan :(
Kreeg ik vandaag een mailtje van mevrouw dat ze het geld had terug gestort (stond ook al op de rekening) omdat het haar fout was dat het niet was aangekomen.
Vindt dat erg netjes van die vrouw en dit mag ook wel eens vermeld worden dat er ook eerlijke mensen zijn. :j
Ik heb haar gemaild mocht het toch nog aan komen dat ik het bedrag terug overmaak.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:09

barrymuis: je kunt gewoon even het adres opzoeken van die postcode en ff bellen oid

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:21

Morgenmiddag komen er mensen om onze cd-kasten op te halen.
Verder nog een bod gehad aan te foon voor de 3 kasten voor 75 euro.
Uh, er staat per stuk 75 euro, niet het hele zwikkie voor 75 euro. Lezennnnnn! _-:(

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:30

FF een vraag tussen door over Boktmarkt.
Ligt het aan mij of zeur ik. Het maakt de laatste tijd niet wanneer ik op boktmarkt kom maar 9 van de 10 keer staan er dezelfde advertentie's erop (op de hoofdpagina). Advertentie's zijn bijna allemaal van 1 persoon die ze diverse keren per dag omhoog zet of opnieuw plaatst.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:20

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:25

kiki1976 schreef:
Ligt het aan mij of zeur ik. Het maakt de laatste tijd niet wanneer ik op boktmarkt kom maar 9 van de 10 keer staan er dezelfde advertentie's erop (op de hoofdpagina). Advertentie's zijn bijna allemaal van 1 persoon die ze diverse keren per dag omhoog zet of opnieuw plaatst.

Is een kwestie van t object even op gereserveerd zetten en daarna weer ervan af halen, dan komt ie weer boven aan te staan. Best wel irri..
Steeds meer mensen krijgen dat kunstje door ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:31

Dav schreef:
Voor mij de reden om brievenbus post te filmen.
Sta ik bij de bus de envelop (adresgegevens) duidelijk te filmen,boel in de bus gooien en maar door blijven filmen.
Mensen kijken wel raar maar op die manier ben ik wel ingedekt!

Dat is geen goede.
Ik denk dat ik dat voortaan ook maar, al is het voor de zekerheid, ga doen. :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:48

Nou ja, krijg van dat gekke mens email die echt nergens over gaat, haha! :')

Gevraagd of er een steekje los zit! :') geloof dat ze het nu begrijpt! _/-\o_

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:49

@fleur1977 ik zoek helaas echt een waterdichte :o wel bedankt voor de tip!
Iedereen bedankt voor de advertenties! Heb er een gezien zal m morgen meteen bestellen :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:49

Tallie1979 schreef:
Nou ja, krijg van dat gekke mens email die echt nergens over gaat, haha! :')

Gevraagd of er een steekje los zit! :') geloof dat ze het nu begrijpt! _/-\o_

Vertel vertel vertel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:01

Haha Tallie1979 zeg op. :D :P

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:03

Dat ze gisteren een mail had gestuurd ivm de krabpaal die ik aanbood, het feit dat ik hem op gereserveerd had gezet zonder over de prijs te praten.. Vond ze erg vreemd!

Ik gevraagd wanneer ze de mail had gestuurd, heb nml niks gehad en gezegd dat haar email het enige is dat vreemd is..

Krijg ik een scheldkanon over me heen dat ik niks kan met de computer, dat de mail vast in de prullenbak zit en dat ik maar moet oprotten met die paal.. Met 10 uitroeptekens, haha! :D

Heb teruggemaild dat ze hem kunnen komen halen voor 50 euro, haha.. En gevraagd of er een steekje los zit? En uiteraard gezegd dat de prullenbak de enige juiste plek is voor haar email! Haha! :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 23:06

kiki1976 schreef:

Hier is een topic over wat ik heb aangemaakt, rare methode hoe het nu werkt, maar ze schijnen er mee bezig te zijn.

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:19

Mss een raar iets, heb een anky dekje verkocht, niet op MP maar hier op de Bokt markt, heb hem toen direct netjes opgestuurd.. echter nu stelt de persoon die hem gekocht heeft dat hij nooit is aangekomen en ik kan dit nergens controleren omdat ik het T&T bonnetje al weggegooid heb en het postkantoor niks kan/wil zonder bonnetje..

Nu zit ik heel erg in dubio wat ik daar mee moet doen, want van de ene kant snap ik dat die persoon gefrustreerd is en denkt misschien wel dat die wordt opgelicht, maar ik ben ook mijn dekje kwijt?

Iemand suggesties? :$

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:27

Hoe lang geleden heb je het verzonden? Ik zou de koper hier tegemoet komen omdat jij de track&trace code hebt weggegooid, behalve als de koper ineens na 2 maanden gaat mailen dat het niet is aangekomen.

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:27

Nee het is vorige week woensdag opgestuurd.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 23:31

blubdevis schreef:
Mss een raar iets, heb een anky dekje verkocht, niet op MP maar hier op de Bokt markt, heb hem toen direct netjes opgestuurd.. echter nu stelt de persoon die hem gekocht heeft dat hij nooit is aangekomen en ik kan dit nergens controleren omdat ik het T&T bonnetje al weggegooid heb en het postkantoor niks kan/wil zonder bonnetje..

Nu zit ik heel erg in dubio wat ik daar mee moet doen, want van de ene kant snap ik dat die persoon gefrustreerd is en denkt misschien wel dat die wordt opgelicht, maar ik ben ook mijn dekje kwijt?

Iemand suggesties? :$

Kwam het topic net tegen, je naam was er al uit gehaald. :)
Maar waarom heb je het bonnetje weggegooit?
En kun je dat echt nergens meer vinden, want een postkantoor kan er niks mee, die kunnen niet meer aan die codes komen.
Evt zou je wel PostNL klantenservice kunnen bellen, en gewoon blijven aandringen dat je wil weten waar het pakket is, die mensen kunnen volgens mij namelijk wel aan de code komen als je maar lang genoeg blijft zeuren.

En mocht het niet lukken, dan heeft de koper wel recht op het geld terug vind ik, jij hebt het bonnetje kwijt gemaakt, maar helaas kun jij nooit nagaan of het alsnog aankomt

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:34

Even stom vraagje, maar als de koper op postnl een profiel heeft, dan kan hij toch altijd zijn bestelling zien en de daarbij behorende status en afzender? Of is dat alleen bij bedrijven zo? Als ik me inlog, dan kan ik aan de hand van mijn "profiel" volgens mij precies zien wat er bij mij thuis is geleverd... (Moet even eerlijk zeggen dat ik vooral bij 1 bedrijf dingen besteld heb :S dus weet niet of dit altijd zo is?)

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:35

pffff....ongeduldig! of ligt dat aan mij....vandaag een mail of ik t jasje al had opgestuurd, want ze had helaas nog geen pakketje mogen ontvangen.....ze had woensdag 1715 geld overgemaakt.....donderdag gewerkt en te laat voor t postkantoor dus vandaag op de post......vind dat nog snel van mezelf. Ik zelf maak me nooit zo druk over zo'n pakketje. Na een dag of 6 stuur ik meestal een mailtje wanneer ik t pakketje kan verwachten en dan weer na en dag of 3...

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:36

Ja z'n bonnetjes houd ik eigenlijk nooit, vertrouw er op dat het gewoon goed gaat. Echter is dit de eerste keer dat ik zoiets mee maak.

Wat ik wel jammer vind is dat de koper er meteen een topic op aan maakt met mijn naam erin, we zitten eigenlijk nog in overleg over hoe we het kunnen oplossen.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:36

Heb je de code niet toevallig aan de koper gemaild? Dan kun je dat misschien nog terugvinden?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:46