Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:FF een vraag tussen door over Boktmarkt.
Ligt het aan mij of zeur ik. Het maakt de laatste tijd niet wanneer ik op boktmarkt kom maar 9 van de 10 keer staan er dezelfde advertentie's erop (op de hoofdpagina). Advertentie's zijn bijna allemaal van 1 persoon die ze diverse keren per dag omhoog zet of opnieuw plaatst.
Dav schreef:Voor mij de reden om brievenbus post te filmen.
Sta ik bij de bus de envelop (adresgegevens) duidelijk te filmen,boel in de bus gooien en maar door blijven filmen.
Mensen kijken wel raar maar op die manier ben ik wel ingedekt!
kiki1976 schreef:FF een vraag tussen door over Boktmarkt.
Ligt het aan mij of zeur ik. Het maakt de laatste tijd niet wanneer ik op boktmarkt kom maar 9 van de 10 keer staan er dezelfde advertentie's erop (op de hoofdpagina). Advertentie's zijn bijna allemaal van 1 persoon die ze diverse keren per dag omhoog zet of opnieuw plaatst.
blubdevis schreef:Mss een raar iets, heb een anky dekje verkocht, niet op MP maar hier op de Bokt markt, heb hem toen direct netjes opgestuurd.. echter nu stelt de persoon die hem gekocht heeft dat hij nooit is aangekomen en ik kan dit nergens controleren omdat ik het T&T bonnetje al weggegooid heb en het postkantoor niks kan/wil zonder bonnetje..
Nu zit ik heel erg in dubio wat ik daar mee moet doen, want van de ene kant snap ik dat die persoon gefrustreerd is en denkt misschien wel dat die wordt opgelicht, maar ik ben ook mijn dekje kwijt?
Iemand suggesties?