Laatst bijgewerkt door Kaus op 22-02-13 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Kaus
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-13 18:22
Pax is al weer 2 dagen over de helft, wat gaat de tijd toch snel en langzaam tegelijk!! Hopelijk in februari 2014 helemaal klaar met alle behandelingen.
Hele gave foto! Op naar de laatste lootjes en hopenlijk zo min mogenlijk last van de bijwerkingen! Dikke knuf van ons hierzo!
Gowlan
Geplaatst: 22-02-13 19:36
Wow wat is dit vreselijk heftig, ik hoop dat hij gauw van die draak af is, lekker kind mag zijn en de koeien mag aaien en uiteraard pijnloos en gezond mag gaan genieten van het leven!
Kentaro
Geplaatst: 22-02-13 19:37
Wat een heerlijke foto!!! ZO hoort het te zijn!! Nu maar weer hard hopen dat het zo goed blijft gaan!!
Fu_Qi
Geplaatst: 22-02-13 21:18
Wat is dat een leuke foto om te zien ! Ben blij dat hij daar er blij opstaat !
Geweldige foto! Word er helemaal blij van Het is zo een dapper kereltje. Hoop dat hij snel door alles heen is en dat hij zo min mogelijk last van de bijwerkingen heeft!
Ik heb dit topic al tijd gevolgd en schrik er wel van dat hij nog een jaar chemo krijgt. Het lijkt al zo lang te duren voor mij, laat staan voor jullie en voor hem. Ik hoop dat 2013 snel voorbij is en dat hij niet te veel last meer heeft ven de chemo.Veel sterkte voor jullie, maar zeker voor Pax
Wat een ontzettend lieve foto van een klein vechtertje
Nog een jaartje, jullie kunnen het.
avaluna
Geplaatst: 25-02-13 00:42
Tjee, die foto... Hier ook genoten van dochterlief in de sneeuw en dan jouw broertje zo te mogen zien...
Weer een zwaar jaar voor de boeg, maar hogelijk met ook heel veel van die geweldige momenten, zoals in de sneeuw, zo'n kleine momentjes voor andere kinderen en hun ouders, maar voor jullie waanzinnig grote momenten die jullie de kracht geven om dit alles te kunnen doorstaan.